Daca e sa te gandesti la Focus1 iti pot zice 2 probleme caracteristice legate de motorizari:
- 1.8 TDCI (pompa de injectie produce pilitura ce ajunge in injectoare -> cost imens pentru schimbat/reconditionat atat pompa de injectie cat si injectoarele + curatat instalatia de alimentare)
- 1.6i - consum exagerat de ulei ce se rezolva prin segmentare (segmentii de ungere coxati)
1.8 TDDI este un motor destul de bun doar ca este zgomotos si nu are performantele acelui TDCI. Modelele din 2000-2001 au avut ceva probleme cu rugina si ai grija ca masina are suspensie independenta pe spate si schimbarea unor brate/bucsi la o masina veche te poate ajunge destul de mult.
- 1.8 TDCI (pompa de injectie produce pilitura ce ajunge in injectoare -> cost imens pentru schimbat/reconditionat atat pompa de injectie cat si injectoarele + curatat instalatia de alimentare)
- 1.6i - consum exagerat de ulei ce se rezolva prin segmentare (segmentii de ungere coxati)
1.8 TDDI este un motor destul de bun doar ca este zgomotos si nu are performantele acelui TDCI. Modelele din 2000-2001 au avut ceva probleme cu rugina si ai grija ca masina are suspensie independenta pe spate si schimbarea unor brate/bucsi la o masina veche te poate ajunge destul de mult.
Comment