Problema la franare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Cred ca am lamurit misterul franei mele aici:
    Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord

    Originally posted by Rocri View Post
    .... Daca calci frana cu motorul turat pedala tine mai sus e ceva de presiune pe care o formeaza motorul. ....
    Probabil intre timp s-a mai "lasat" si frana la mine, plus neobisnuita cu servo .... Multumesc pentru ajutor.

    Comment


    • #62
      vin si eu cu o problema la autobuzu din dotare...
      acum vreo 2000-2500Km am schimbat palcutele... pana la 1500-2000km de la schimbare ma inebunea scartaitul... acuma alta e beleaua cand franez mai din scurt si putin mai brusc apare un uruit/huruit care pare mi-se ca se aude doar pe fata stanga... de la ce e?

      sigpic

      Comment


      • #63
        chiar nu stie nimeni cum s-ar rezolva problema mea?

        sigpic

        Comment


        • #64
          @sonykel - tot de la placute e, la mine facea precum autobuzele alea vechi, am dat jos tamburii ca mi se parea ca este din spate.
          Dai jos roata, desfaci etrierul si cureti tablitele de inox pe care culiseaza capetele placutelor, ca s-a depus mizerie care s-a intarit pe ele si "topaie" cand se misca placutele.
          sigpic
          Ambition 1.5 dc

          Comment


          • #65
            pai da placutele sunt noi... la cele vechi dece nu a facut asa?

            ps noi adica aprox 3000km

            sigpic

            Comment


            • #66
              am avut exact aceleasi simptome, la inceput scart, si dupa 1500-2000km a inceput sa faca ca autobuzul. Cand plecam de pe loc era urgie... Placutele noi sunt tot cu vopsea cauciucata pe spate, de origine, cutie cu holograma si tot tacamul. Si daca tot le-am scos am si schimbat placutele de pe interior pe exterior.
              Cand desfaci etrierul si scoti placutele o sa fii surprins cum s-a facut mizeria ca smirghelul pe tablitele din capete placutelor.
              sigpic
              Ambition 1.5 dc

              Comment


              • #67
                deci via service eu sincer nu ma bag sa umblu la asa ceva

                sigpic

                Comment


                • #68
                  Ai nevoie de o cheie fixa de 17, o inelara (sau fixa dupa caz) de 13, cheia de roti si cricul.
                  Vezi tutorialele lui Streulea ca nu e greu. Din pacate era 21.30 cand m-am apucat sa fac lucrarea si lumina de la iluminatul stradal nu prea e buna pentru filmari...
                  sigpic
                  Ambition 1.5 dc

                  Comment


                  • #69
                    ...si la mine cam scartaie frana(de ceva timp) dar nu mereu,probabil o sa le verific la revizie peste cam o luna...

                    Comment


                    • #70
                      tot nu am rezolvat cu franele dar se schimba datele , problemei , huruitu se aude pe spate , am ascultat mai bine si de fapt pe spate se aude...

                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Ar trebui sa mergi in service sa-ti curete tot ce inseamna frana pe spate...interior tamburi, saboti, etc.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by SoNyKeL View Post
                          tot nu am rezolvat cu franele dar se schimba datele , problemei , huruitu se aude pe spate , am ascultat mai bine si de fapt pe spate se aude...
                          Destul de greu sa localizezi un zgomot.
                          Huruie numa' la franare? Nu prea cred ca poti avea sabotii dusi.

                          Comment


                          • #73
                            Asta i-am spus si eu Tavi.
                            SoNyKeL ai facut si ce ti-am spus eu?
                            Si ar mai fi ceva; curata gentile de noroi pe interior, in cazul asta ar cam trebui sa se auda si in mers nu numai pe frana dar elimina cauzele simple. Daca nu aplica sfatul lui darksid3.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #74
                              dar de ce nu încerci de exemplu 40-50km/h să calci ambreiajul și să tragi un pip câte un pic FDM(frâna de mână). Așa îți dai seama imediat dacă e din cauza saboților sau a plăcuțelor...vezi dacă tragi frâna de mână nu trebuie neapărat să ț-i se oprească mașina. Important e când o tragi de pe loc și vrei să pleci, atunci să opună o oarecare forță.
                              sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                              Comment


                              • #75
                                La revizia din toamna nu s-a vazut sa fie vreo problema la frane...insa odata cu schimbul de ulei si filtre mi-am achizitionat si un set de placute de frana pe care o sa le montez mai spre primavara.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google