If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
vin si eu cu o problema la autobuzu din dotare...
acum vreo 2000-2500Km am schimbat palcutele... pana la 1500-2000km de la schimbare ma inebunea scartaitul... acuma alta e beleaua cand franez mai din scurt si putin mai brusc apare un uruit/huruit care pare mi-se ca se aude doar pe fata stanga... de la ce e?
@sonykel - tot de la placute e, la mine facea precum autobuzele alea vechi, am dat jos tamburii ca mi se parea ca este din spate.
Dai jos roata, desfaci etrierul si cureti tablitele de inox pe care culiseaza capetele placutelor, ca s-a depus mizerie care s-a intarit pe ele si "topaie" cand se misca placutele.
am avut exact aceleasi simptome, la inceput scart, si dupa 1500-2000km a inceput sa faca ca autobuzul. Cand plecam de pe loc era urgie... Placutele noi sunt tot cu vopsea cauciucata pe spate, de origine, cutie cu holograma si tot tacamul. Si daca tot le-am scos am si schimbat placutele de pe interior pe exterior.
Cand desfaci etrierul si scoti placutele o sa fii surprins cum s-a facut mizeria ca smirghelul pe tablitele din capete placutelor.
Ai nevoie de o cheie fixa de 17, o inelara (sau fixa dupa caz) de 13, cheia de roti si cricul.
Vezi tutorialele lui Streulea ca nu e greu. Din pacate era 21.30 cand m-am apucat sa fac lucrarea si lumina de la iluminatul stradal nu prea e buna pentru filmari...
Asta i-am spus si eu Tavi.
SoNyKeL ai facut si ce ti-am spus eu?
Si ar mai fi ceva; curata gentile de noroi pe interior, in cazul asta ar cam trebui sa se auda si in mers nu numai pe frana dar elimina cauzele simple. Daca nu aplica sfatul lui darksid3.
dar de ce nu încerci de exemplu 40-50km/h să calci ambreiajul și să tragi un pip câte un pic FDM(frâna de mână). Așa îți dai seama imediat dacă e din cauza saboților sau a plăcuțelor...vezi dacă tragi frâna de mână nu trebuie neapărat să ț-i se oprească mașina. Important e când o tragi de pe loc și vrei să pleci, atunci să opună o oarecare forță.
sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN
La revizia din toamna nu s-a vazut sa fie vreo problema la frane...insa odata cu schimbul de ulei si filtre mi-am achizitionat si un set de placute de frana pe care o sa le montez mai spre primavara.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment