Consum Logan Cu AC Pornit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum Logan Cu AC Pornit

    Va salut. Am cautat un thread asemanator, insa nu am gasit nimic concret, si am o curiozitate, nu ca ar influenta modul in care merg eu (cu sau fara AC). Insa, cu cat consuma logan-ul mai mult (in special cel de 1.6 MPI 8V) daca are AC pornit, fata de cat ar consuma daca AC-ul este oprit? Am auzit cum ca ar consuma si cu 2L/100 km mai mult, ceea ce nu-mi prea vine a crede....Mi se pare prea mult, si, cat mananca acest AC din puterea motorului? Plus ca, am citit undeva, ca o masina (in general), iti papa mai putin daca ai AC pornit si geamurile inchise, decat daca ai AC oprit, si geamurile deschise.....Deh, frecarea cu aerul...Etc. Chiar sunt curios cei care ati testat, ca de mult am curiozitatea asta, dar niste raspunsuri clare, nu din auzite. Repet, intreb din simpla curiozitate, si poate, va fi facut sticky acest thread, pt ca sunt sigur ca pe multi ii intereseaza acest aspect. Va salut
    Logan Ambition 1.6 8V

  • #2
    Sincer... Pe mine nu ma intereseaza cat cosuma... Consum informativ... 9,3 fara 10,3 - 10,5 cu AC

    Comment


    • #3
      La mine cam 8,8 - 8,9 consum mediu, iar cu AC cam 9 - 9,2 .
      nici nu am facut drumuri prea lungi...(doar de 150 km) dar cred ca se va mai "linisti" si sa nu fie asa de gurmand. Are doar 2600 km

      Comment


      • #4
        Diferenta e de 0,3-0,5 l/100 km.
        Iar motiv ca threadul sa fie facut sticky nu exista.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Deci se poate inchide
          multumim andrei
          sigpic

          Comment


          • #6
            Sa le luam pe rand:
            1. In general cu AC pornit consuma cam cu max 1L/100km. Nicidecum 2L mai mult.
            2. Cat ia din puterea motorului depinde de la masina la masina. La o masina cu motor mic se simte mai mult. La una cu putere mai mare se simte mai putin. La masinile straine cu motoare de peste 120-130 de cai nu se simte mai nimic :P. La logan din pacate se simte ceva. Ca se simte mult, ca se simte putin asta tzine de fiecare, eu personal am impresia ca se simte ceva mai mult decat ar fi normal.
            3. Daca mergi in oras nu prea are treaba daca mergi cu geamurile deschise, pentru ca oricum nu atingi viteze mari. Nu cred ca in oras conteaza la consum daca ai sau nu geamul deschis. La drum lung insa, in afara ca e deranjant de pe la 90 cu geamul deschis acolo chiar intervine problema frecarii cu aerul etc. Insa oricum eu mereu folosesc AC-ul, rar merg cu geamurile deschise. Nu ma racoreste cu nimic daca am geamul deschis. Intra curent si nu aer rece cum intra cand dai drumul la AC.
            Last edited by bossake; 16 July 2008, 00:29. Reason: edit
            Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

            Comment


            • #7
              Se simte nu zic, la 1.4 ceva mai pregnant. Dar nu cred ca mai mult decat ''normal''.
              E mic motorul.
              Ia carati-va cu un Polo de 1.2 cu clima pornita... ) sa vedeti voi acolo senzatie de mers prin smoala. Mergeti cu tr 2 sau 3 constant si porniti clima, sa vedeti cum isi da in bot.

              Comment


              • #8
                Originally posted by razvyy21 View Post
                2. Cat ia din puterea motorului depinde de la masina la masina. La o masina cu motor mic se simte mai mult. La una cu putere mai mare se simte mai putin. La masinile straine cu motoare de peste 120-130 de cai nu se simte mai nimic :P. La logan din pacate se simte ceva. Ca se simte mult, ca se simte putin asta tzine de fiecare, eu personal am impresia ca se simte ceva mai mult decat ar fi normal.
                Cilindreea compresorului depinde de temperatura exterioara, deci nu mereu ia aceeasi putere.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google