Stie cineva sa explice exact cum se schimba cablul de amreiaj la un logan 1.6 8v?
Schimbare Cablu Ambreiaj
Collapse
X
-
Nu stie nimeni? E chiar asa greu sa il schimb de unul singur? Eu as vrea sa il desfac si vreau sa stiu daca merge cumva curatata de mizeria din interior pentru ca probabil de aia scartaie. Si dupa aia sa ii pun ca un burduf de cauciuc sa nu mai intre mizerie. Dar vreau sa stiu cum se scoate..Last edited by Raoulemilian; 21 June 2013, 20:41.
-
este foarte simplu,desfaci piulita de la furca ambreiaj de tot,dai scaunul total spate,iar pe pedala de ambreiaj ai acolo ai cablul prins,desfaci cablul de pe pedala iar camasa cablului are o capsa sa o numesc de plastic care este prinsa in caroserie,cu o surubelnita impingi capsa afara , sub baterie cablul ambreiaj este prins intr-o clema,montarea cablului nou se pleaca de la pedala,spor la treaba
Comment
-
Ok mersi mult,m-am uitat si eu mai devreme si am vazut tot ce ai spus. Am pus pe cineva sa apese pe pedala de ambreiaj si eu la motor m-am uitat sa vad de unde vine zgomotul ala de scartait. Vine de la metalul negru ce intra in cutia de viteze si de care se prinde cablul de ambreiaj. Acel metal negru se da intr-o parte vreo 2-3 cm atunci cand este apasat.Are la baza un burduf de cauciuc. Am umblat si fara burduf si tot scartaie, cum misc de chestia de metal mai tare iar nu mai scartaie ambreiajul. Nu stie cineva ce este chestia de metal neagra care intra in motor si ce se afla la baza ei? Oare pot baga pe acolo wd40 sau stric ceva?
Comment
-
Originally posted by Raoulemilian View PostAm pus pe cineva sa apese pe pedala de ambreiaj si eu la motor m-am uitat sa vad de unde vine zgomotul ala de scartait. Vine de la metalul negru ce intra in cutia de viteze si de care se prinde cablul de ambreiaj. Acel metal negru se da intr-o parte vreo 2-3 cm atunci cand este apasat.Are la baza un burduf de cauciuc. Am umblat si fara burduf si tot scartaie, cum misc de chestia de metal mai tare iar nu mai scartaie ambreiajul. Nu stie cineva ce este chestia de metal neagra care intra in motor si ce se afla la baza ei? Oare pot baga pe acolo wd40 sau stric ceva?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by aurelian68 View Post...cu o surubelnita impingi capsa afara , sub baterie cablul ambreiaj este prins intr-o clema,montarea cablului nou se pleaca de la pedala...
Şi a doua întrebare, afară de cele două prinderi (pedală şi furcă) mai există vreun punct de prindere a cablului, mai trebuie demontat ceva ?
Cablul pe care l-am ales este acesta.Attached Filessigpic
Comment
-
Foarte bun cablul, si eu l-am schimbat acum ~3 ani si merge fara nicio problema pedala.
Montajul se face simplu, capatul spre pedala il introduci din compartimetul motor prin podul pedalier pana clipseaza, nu te chinui sa clipsezi la apasarea cu mana petru ca nu se poate, va clipsa bine in gaura podului pedalier la prima apasare pe pedala de ambreiaj cand se preseaza.
Stiu ca mai avea o prindere pe cutie dar nu cred ca ajungi la ea, eu nu l-am mai prins si pe acolo, doar l-am bagat in jos pe langa baterie.
In rest montajul e foarte simplu, incepi dinspre radiator spre podul pedalier, il bagi pe sub furtune sa stea pe cutie, partea spre pedalier o introduci prin gaura iar cealalta parte o pui pe furca, n-ai cum sa vii cu el dinspre pedale pentru ca nu-l poti dirija.
Spor la treabaDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Cu placere, te va chinui putin sa-l declipsezi pe cel vechi din pedalier, e o pozitie grea de lucru, cu un cleste papagal ai putea sa-l strangi pe interiorDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Nu am papagalul în maşină dar o să încerc mai întâi cu o şurubelniţă prin împingere şi chiar cu un patent cu fălci curbate, destul de solid.
Gata, a dat domnul și l-am schimbat, cca. 1 oră a durat (39°C, în soare, horror !)
Greu de scos presetupa de plastic de fixare a cablului pe tablier dar și mai greu la montare de fixat siguranța metalică sertizată din capul cablului în locașul din capul pedalei; și în general, greu de ghidat cablul pe sub toate alea, m-am tatuat de numa numa ! Într-adevăr, mai este un colier undeva pe contraaripa de sub baterie dar mi-a fost imposibil să deschid colierul acela în condițiile alea. O să dau zilele astea jos roata și o să agăț cablul și în colier.sigpic
Comment
Comment