Schimbare Cablu Ambreiaj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimbare Cablu Ambreiaj

    Stie cineva sa explice exact cum se schimba cablul de amreiaj la un logan 1.6 8v?

  • #2
    Nu stie nimeni? E chiar asa greu sa il schimb de unul singur? Eu as vrea sa il desfac si vreau sa stiu daca merge cumva curatata de mizeria din interior pentru ca probabil de aia scartaie. Si dupa aia sa ii pun ca un burduf de cauciuc sa nu mai intre mizerie. Dar vreau sa stiu cum se scoate..
    Last edited by Raoulemilian; 21 June 2013, 20:41.

    Comment


    • #3
      este foarte simplu,desfaci piulita de la furca ambreiaj de tot,dai scaunul total spate,iar pe pedala de ambreiaj ai acolo ai cablul prins,desfaci cablul de pe pedala iar camasa cablului are o capsa sa o numesc de plastic care este prinsa in caroserie,cu o surubelnita impingi capsa afara , sub baterie cablul ambreiaj este prins intr-o clema,montarea cablului nou se pleaca de la pedala,spor la treaba

      Comment


      • #4
        Ok mersi mult,m-am uitat si eu mai devreme si am vazut tot ce ai spus. Am pus pe cineva sa apese pe pedala de ambreiaj si eu la motor m-am uitat sa vad de unde vine zgomotul ala de scartait. Vine de la metalul negru ce intra in cutia de viteze si de care se prinde cablul de ambreiaj. Acel metal negru se da intr-o parte vreo 2-3 cm atunci cand este apasat.Are la baza un burduf de cauciuc. Am umblat si fara burduf si tot scartaie, cum misc de chestia de metal mai tare iar nu mai scartaie ambreiajul. Nu stie cineva ce este chestia de metal neagra care intra in motor si ce se afla la baza ei? Oare pot baga pe acolo wd40 sau stric ceva?

        Comment


        • #5
          pune pe o surubelnita putina vaselina ,unii o sa rada o sa spuna ca ajunge grasime pe disc,dar nu-i asa eu am patit exact ca tine acum merge usor si fara zgomote,sa ai grija cum pui

          Comment


          • #6
            Si unde mai exact bag vaselina? In care parte a furcii(parca asa se numeste metalul negru)

            Comment


            • #7
              Originally posted by Raoulemilian View Post
              Am pus pe cineva sa apese pe pedala de ambreiaj si eu la motor m-am uitat sa vad de unde vine zgomotul ala de scartait. Vine de la metalul negru ce intra in cutia de viteze si de care se prinde cablul de ambreiaj. Acel metal negru se da intr-o parte vreo 2-3 cm atunci cand este apasat.Are la baza un burduf de cauciuc. Am umblat si fara burduf si tot scartaie, cum misc de chestia de metal mai tare iar nu mai scartaie ambreiajul. Nu stie cineva ce este chestia de metal neagra care intra in motor si ce se afla la baza ei? Oare pot baga pe acolo wd40 sau stric ceva?
              Subiectul a fost dezbatut pe toate feţele aici; cum ar spune alessandro, scarţîitul ambreiajului e problema fără leac la Logan.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                Iancu,se rezolva dar va aparea iar,

                Comment


                • #9
                  Scartaitul nu e o problema, dar daca se rupe cablul si sunteti intr-o zona izolata, e cam cenusie situatia.
                  La mine s-a rupt in oras.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by aurelian68 View Post
                    ...cu o surubelnita impingi capsa afara , sub baterie cablul ambreiaj este prins intr-o clema,montarea cablului nou se pleaca de la pedala...
                    Trebuie să schimb şi eu cablul fiindcă tocmai s-a rupt. Citind indicaţiile lui aurelian68 şi apoi instrucţiunile din manual (vezi ataşat), nu mă lămuresc cum se montează noul cablu, introducându-l dinspre motor spre habitaclu (cf. manual) sau plecând de la pedală spre motor (cf. Aurelian) ?
                    Şi a doua întrebare, afară de cele două prinderi (pedală şi furcă) mai există vreun punct de prindere a cablului, mai trebuie demontat ceva ?

                    Cablul pe care l-am ales este acesta.
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Foarte bun cablul, si eu l-am schimbat acum ~3 ani si merge fara nicio problema pedala.
                      Montajul se face simplu, capatul spre pedala il introduci din compartimetul motor prin podul pedalier pana clipseaza, nu te chinui sa clipsezi la apasarea cu mana petru ca nu se poate, va clipsa bine in gaura podului pedalier la prima apasare pe pedala de ambreiaj cand se preseaza.
                      Stiu ca mai avea o prindere pe cutie dar nu cred ca ajungi la ea, eu nu l-am mai prins si pe acolo, doar l-am bagat in jos pe langa baterie.
                      In rest montajul e foarte simplu, incepi dinspre radiator spre podul pedalier, il bagi pe sub furtune sa stea pe cutie, partea spre pedalier o introduci prin gaura iar cealalta parte o pui pe furca, n-ai cum sa vii cu el dinspre pedale pentru ca nu-l poti dirija.
                      Spor la treaba
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • #12
                        Mulţumesc frumos Sam !
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Cu placere, te va chinui putin sa-l declipsezi pe cel vechi din pedalier, e o pozitie grea de lucru, cu un cleste papagal ai putea sa-l strangi pe interior
                          Attached Files
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • #14
                            Nu am papagalul în maşină dar o să încerc mai întâi cu o şurubelniţă prin împingere şi chiar cu un patent cu fălci curbate, destul de solid.

                            Gata, a dat domnul și l-am schimbat, cca. 1 oră a durat (39°C, în soare, horror !)
                            Greu de scos presetupa de plastic de fixare a cablului pe tablier dar și mai greu la montare de fixat siguranța metalică sertizată din capul cablului în locașul din capul pedalei; și în general, greu de ghidat cablul pe sub toate alea, m-am tatuat de numa numa ! Într-adevăr, mai este un colier undeva pe contraaripa de sub baterie dar mi-a fost imposibil să deschid colierul acela în condițiile alea. O să dau zilele astea jos roata și o să agăț cablul și în colier.
                            Last edited by ibuzescu; 5 August 2015, 19:10. Reason: Automerged Doublepost
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              De pus in pedala e floare la ureche, se ridica pedala sus la maxim si o gadilai destul de usor, greul (dupa mine) a fost cu declipsatul ...
                              Bine ca ai rezolvat
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google