Salut loganisti, vreau sa va reținuți atenția cu o mica nedumerire: capul de sus de la telescop este desfiletat, ma refer la piesa aceea de metal cauciucata care se demonstrează cand vrei sa scoti telescopul sau Arcul ; la mine piesa aceea e desfacuta si nu am idee ce ar putea sa fie. Am încercat sa o desfac sau sa o infiletez dar nu mere...[ATTACH]👍image.jpg[/ATTACH]
Ce Poate Fi ?
Collapse
X
-
Avand in vedere ca nu ai rotile virate trebuia sa fie amandoua la acelasi nivel, sper sa te ajute cineva care a mai patit sau stie, daca nu, mergi la un mecanic.
O mica completare, am un amic care atunci cand vira pe loc se auzeau un fel de troznituri , dupa ce a schimbat flansa si rulmentul la amortizor a scapat, ai si asemenea zgomote?
Comment
-
Apropos de subiectul asta, talerul respectiv si la mine sta asezat pe oala/contra-aripa cand rotile sunt drepte, respectiv se ridica un pic cand rotile sunt virate (Logan fabricatie 2010) -
insa la tot la Logan 1/faza 2 fabricat in 2012, talerele respective stau ridicate tot timpul - (cu totul alta pozitie fata de Loganul fabricatie 2010) E OK? S-au facut modificari?
Comment
-
Originally posted by kypry View PostSalut loganisti, vreau sa va reținuți atenția cu o mica nedumerire: capul de sus de la telescop este desfiletat, ma refer la piesa aceea de metal cauciucata care se demonstrează cand vrei sa scoti telescopul sau Arcul ; la mine piesa aceea e desfacuta si nu am idee ce ar putea sa fie. Am încercat sa o desfac sau sa o infiletez dar nu mere...[ATTACH]👍[ATTACH]449833[/ATTACH][/ATTACH]
Cand ai remarcat treaba asta? Ai luat vreo groapa mai serioasa ceva in ultima vreme?
Cu volanu drept ar trebui sa aibe pozitii similare, sau aproape identice.
La mine a stat asa dupa ce am luat un cap de bordura si am strambat tija telescopului (si janta).
S-a remediat cu schimbarea telescopului.
Daca nu-ti trage directia pe drum drept nu stiu daca e vreun motiv de ingrijorare
Comment
-
Nu este nici o problema, poti merge asa cu el mult si bine. In capul amortizorului, sub masina (sub oala de amortizor) este o piesa de cauciucin care intra rulmentul de presiune, iar in cazul tau acea piesa de cauciuc s-a comprimat putin. Sa nu iti faci probleme ca e totul Ok. Vireaza rotile maxim stanfa sau dreapta sa vezi cum sta chestia aia atunci, mai distantata.sigpic
Comment
-
Chestia e ca sta ridicată tot timpul si sa va mai zic altceva: am crezut ca e de vina flansa si rulmentul de la amortizor, dar degeaba tot sta ridicată ; nu ca asta ar fi vreo problema , dar chiar s-ar putea fi ceva mai grav din moment ce pana acum era jos, adică strânsă ...?!!!!
Comment
Comment