Am si eu o intrebare. Pentru evacuare dubla, "teava" din partea dreapta se leaga la iesirea din toba sau inainte de toba ? Multumesc
Evacuare Dubla
Collapse
X
-
Te referi la logan sau la maşini care chiar au evacuare dublă din fabrică? Că asta trebuie lămurit. Dacă e vorba de logan habar n-am, că nu mă interesează, pt că e doar de frumuseţe, useless cum zic americanii. La maşinile cu evacuare dublă din fabrică e altă mâncare de peşte, cum a zis Razvy mai sus...
Deci despre ce vorbim aici? De performanţe sau aşa...de frumuseţe?
Dacă e vorba să faci aftermarket aşa ceva poţi să legi unde vrei, că şi-aşa nu are treabă cu performanţa, măcar să o legi să iasă fumul prin ea că altfel ajungi mai penibil ca alţii care nu o au legată şi e afumată cea din stânga şi cea din dreapta luceşte...
Comment
-
Nu afectează cu nimic doar e ca nuca-n perete o evacuare dublă. Trebuie să găseşti un echilibru. . În general... În cazul de faţă, un echilibru între performanţă şi aspect. Gândeşte-te că mulţi cu care te vei întâlni în trafic or să îşi dea seama că o evacuare dubla la o maşină obişnuită cum e logan e degeaba. Mai ales dacă vrei să faci asta pe diesel.
Vrei ceva să arate bine şi să şi meargă? Ia-ţi un 1.6 16v, lasă-l aşa cum e şi doar montează-i o suspensie să îl cobori, şi ajuţi şi performanţa şi e şi de efect ... estetic.
Părerea mea. Ar fi multe de povestit dar ideea poate ai înţeles-o.
Comment
Comment