Evacuare Dubla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Evacuare Dubla

    Am si eu o intrebare. Pentru evacuare dubla, "teava" din partea dreapta se leaga la iesirea din toba sau inainte de toba ? Multumesc

  • #2
    Cam aiurea intrebarea. Se leaga inainte de toba, normal. Cauta pe google evacuare dubla si o sa vezi poze.
    MY CLA

    Comment


    • #3
      la unele masini cu evacuare dubla, cam pleaca imediat dupa galerie, daca nu chiar din ea

      Comment


      • #4
        Multumesc frumos

        Comment


        • #5
          aceeasi intrebare imi puneam si eu la varsta lui
          sigpic
          Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

          Comment


          • #6
            Multumesc Asta ma facut sa ma simt mai bine si mai sigur pe ideile mele

            Comment


            • #7
              dar gramatica e pa.

              Comment


              • #8
                Imi puteti spune si de ce se leaga inainte? Chiar sunt curios . Si imi cer scuze pentru gramatica .

                Comment


                • #9
                  Este atat de greu sa dai un search pe google? Cam asa ar trebui sa fie. Ia legatura cu cineva care are asa ceva si te poate ajuta cu mai multe informatii.
                  MY CLA

                  Comment


                  • #10
                    Te referi la logan sau la maşini care chiar au evacuare dublă din fabrică? Că asta trebuie lămurit. Dacă e vorba de logan habar n-am, că nu mă interesează, pt că e doar de frumuseţe, useless cum zic americanii. La maşinile cu evacuare dublă din fabrică e altă mâncare de peşte, cum a zis Razvy mai sus...
                    Deci despre ce vorbim aici? De performanţe sau aşa...de frumuseţe?
                    Dacă e vorba să faci aftermarket aşa ceva poţi să legi unde vrei, că şi-aşa nu are treabă cu performanţa, măcar să o legi să iasă fumul prin ea că altfel ajungi mai penibil ca alţii care nu o au legată şi e afumată cea din stânga şi cea din dreapta luceşte...
                    http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                    Comment


                    • #11
                      cand esti "tunner" mai conteaza pe unde iese fumul?

                      Comment


                      • #12
                        Ma refeream la logan. Vreau doar de frumusete, dar sa scoata fum, adica sa fie estetica, nu pentru performanta, si m-am gandit ca poate conteaza, sa nu afecteze ceva. Sincer mai bine nu pun decat sa o pun nefunctionala

                        Comment


                        • #13
                          Nu afectează cu nimic doar e ca nuca-n perete o evacuare dublă. Trebuie să găseşti un echilibru. . În general... În cazul de faţă, un echilibru între performanţă şi aspect. Gândeşte-te că mulţi cu care te vei întâlni în trafic or să îşi dea seama că o evacuare dubla la o maşină obişnuită cum e logan e degeaba. Mai ales dacă vrei să faci asta pe diesel.
                          Vrei ceva să arate bine şi să şi meargă? Ia-ţi un 1.6 16v, lasă-l aşa cum e şi doar montează-i o suspensie să îl cobori, şi ajuţi şi performanţa şi e şi de efect ... estetic.
                          Părerea mea. Ar fi multe de povestit dar ideea poate ai înţeles-o.
                          http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                          Comment


                          • #14
                            Ca sa pui evacuare dubla, trebuie sa o pui in Y , dupa toba intermediara....

                            Iarna vei vedea ca aburul va iesi in mod egal....
                            sigpic
                            Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google