Originally posted by rokeru
View Post
Alternative La Folie / Ionizare
Collapse
X
-
Am avut geamuri ionizate si pot spune ca durata de viata este foarte mare,peste 15 ani.Probabil daca sunt intretinute corect,rezista cat rezista geamul pe masina.Sunt sensibile doar la zgarieturi.Sunt mult mai eficiente pentru protectia solara decat folia aplicata,datorita faptului ca stratul metalizat reflecta razele solare .Folia doar impiedica razele sa strabata suprafata.
Am avut si folie,dar marile dezavantaje sunt decolorarea, dezaburirea si matuirea.Decolorarea si matuirea incepe sa se faca vizibila dupa 4-5 ani !Daca pui folie pe luneta,dezaburirea lucreaza mai greu,nu mai poti demonta folia fara sa sa distrugi traseul metalizat al rezistentei.In plus nu se lipeste corect pe la colturile gamurilor unde sunt striatiile(punctele) pentru lipire si in timp incepe sa se desfaca
Personal nu mai pun folie pe nici o masina !
Comment
-
Originally posted by felix. m View PostIn targ la Vitan.
se monteaza / demonteaza foarte usor; sistemul de "prindere" este destul de ok si nu sar / desprind de pe geam singure (cum credeam eu ca se va intampla la trepidatii);
sunt insa nemultumit de 2 lucruri:
1. eficienta foarte scazuta la atenuarea razelor solare;
2. vizibilitatea prin ele este foarte proasta; cred ca si prin cea mai inchisa folie / ionizare se vede mai bine;
totodata ma intreb daca or fi cumva legale; am vrut sa ma opresc la un echipaj de rutiera sa intreb preventiv insa nu m-am intalnit cu nici unul pana acum;
Comment
-
Din pacate nu sunt legale. Legale sunt doar perdelutele cu care vin echipate din fabrica, anumite modele de masini (spre exemplu au fost si pe Megane 2).
Si intr-adevar, cel putin pe timp de noapte, vizibilitatea e mult mai scazuta decat printr-o folie inchisa la culoare.
Comment
-
Ca tot venii vorba de folii...tocmai ce m-am decis sa-mi pun azi o pereche de folii si pe fata.
Totu' legal cu toate actele (factura, certif. de garantie, certif. de conformitate omologare RAR si copie dupa autorizatia montatorului eliberata de RAR) si abtibilduri pe cele 2 geamuri, aplicate. La fel ca si cele de pe spate si luneta.
Foliile LLumar fata neaplicate au 79%. Asa scrie si pe abtibilduri.
Geamul standard la logan are 81%. Masurat.
In final (asa scrie in acte) am 76% cu foliile aplicate...deci ma incadrez (minimul legal acceptat e in juru' la 70%)
Toate valorile astea au fost in prealabil masurate cu un dispozitiv electronic. (geam simplu, folie simpla si ansamblul celor 2)
Practic, aproape ca nu se percepe diferenta fata de geamurile simple. Exact asta am si vrut. Le-am montat ptr. protectia impotriva UV si au si ceva rol antiefractie.
Ma declar multumit de lucrare si pretul a fost ok. Timp de lucru efectiv 1 ora si 100lei in total. Am avut un discount, in mod normal, pretul este de 120lei.
Pe spate am folia neaplicata cu 23% si ansamblul geam cu tenta + folie aplicata 20%, asta fiind si valoarea finala.Last edited by Kojak; 29 July 2013, 23:27.
Comment
Comment