Inlocuire Manson Cauciuc

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inlocuire Manson Cauciuc

    Uitandu-ma zilele trecute pe la motor am observat la unul din levierele care intra in cutia de viteze un manson sau semering de cauciu destul de crapat si cu putin ulei pe langa el. Vezi pozele atasate. Mi-am pus intrebarea daca aceata poare constitui o problema, daca nu cumva poate intra pe acolo praf sau nisip in cutia de viteze, daca nu se poate pierde uleiul. Am incercat sa aflu de pe net ce piesa este, daca se gaseste, cum se poate schimba, cod ceva, etc. Am gasit putie informatii. Intrebarea este:
    Este vreo problema daca cel de pe masina este crapat? Unde poate fi gasit? Pret ceva? Poate fi schimbat de mine sau numai in service? Din cate am obsevat nu prea cred ca pot sa-l schimb eu. Nu stiu cat de greu se demonteaza acele parghii, par un pic ruginite si probabl conteaza si pozitia exacta a lor pt. schimbarea corecta a vitezelor. Ma puteti ajuta cu ceva informatii in acest sens?....
    Pentru intelegere am pus mai jos o poza cu o cutie de viteze de Logan 1.5DCI. A mea este de 1.6 pe benzina. Nu stiu daca cutia de viteze este la fel. A doua poza este facuta de mine chiar pe masina. Am marcat cu sageata rosie piesa care ma inereseaza.
    Multumesc anticipat celor care vor sa ma ajute.
    Attached Files

  • #2
    La mine cred ca nici nu mai am cauciucu ala, ultima data cand m-am uitat (acu vreun an) era ceva rest de manson...parta inferioara roasa cu totul.
    Masina e de 6 ani. N-am considerat sa fie o problema, poate ne dumireste cineva daca este de schimbat , desi e ceva de lucrat.

    Comment


    • #3
      OK, sa facem putina lumina. Am fost cu masina pe la service pentru schimbat uleiul de la motor si am aratat lui nenea mecanicu si acel manson rupt. Am intrebat ce consecinte ar putea avea pentru cutia de viteze lipsa acelui manson si in caz ca se schimba cat de greu se face.
      A spus ca nu este nici o problema, nu iese ulei si nu intra nimic pe acolo in cutia de viteze daca acesta lipseste. Sa fie pus de constructor degeaba acolo?.....
      Greu de crezut. Am hotarat cum rezolv problema. Cumpar un manson asemanator de la magazinele de piese auto, am vazut asa ceva pe acolo. Il tai pe lungime, prin taietura il bag pe ax si dupa care il prind cu un arici de plastic pe exterior.

      Comment


      • #4
        @dfi57, ciudat ca-ti da ulei pe acolo.
        La mine, la fel e copt rau cauciucul ala, chiar lipsesc bucati din el insa e perfect uscat, doar ceva praf. Pe masura ce trece timpu' vad ca abia se mai tine.
        L-am observat si eu de ceva vreme ca e mancat si am intrebat un meserias in service ce implicatii are fiind aproape distrus.
        Raspunsul lui a fost, ca ala e, citez "cautatoru' de la cutia de viteze' si ca nu influenteaza cu nimic ca e roasa garnitura aia si ca nu se gaseste ca reper separat ca piesa de schimb.
        Acuma, nu stiu ce sa zic...probabil are un rol de protectie impotriva mizeriei / prafului, de amortizare (?) a unor eventuale vibratii, de etansare?
        Last edited by Kojak; 2 October 2013, 23:29.

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google