O problema des intalnit la logan. Multora li se aprinde de exemplu martorul pentru becurile de ceata in momentul franarii, sau becul de la frana de mana sa ramana aprins etc.
La mine problema este in felul urmator: in momentul in care semnalizez spre dreapta, palpaitul semnalizatorului este mult mai rapid, ca si cum unul dintre becuri ar fi ars. Nu doar atat, plus ca semnalizez cu becul de pozitie ci nu cu cel de semnalizare.
Am mai citit pe forum si am incercat sa rezolva problema prin a folosi spray de contact - fara rezultate; asadar am cositorit un fir pentru masa de la stop- tot asa fara rezultate.
Cineva ceva idei? :-)
La mine problema este in felul urmator: in momentul in care semnalizez spre dreapta, palpaitul semnalizatorului este mult mai rapid, ca si cum unul dintre becuri ar fi ars. Nu doar atat, plus ca semnalizez cu becul de pozitie ci nu cu cel de semnalizare.
Am mai citit pe forum si am incercat sa rezolva problema prin a folosi spray de contact - fara rezultate; asadar am cositorit un fir pentru masa de la stop- tot asa fara rezultate.
Cineva ceva idei? :-)
Comment