Problema Relee Nu Porneste Masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Relee Nu Porneste Masina

    Am vrut sa fac si eu o smecherie. Si am facut-o de rad si curcile de mine.
    Ideea e ca m-am jucat cu niste fire pe la cutiutele cu relee de la masina, a iesit nitel fum si acum dau cheie, masina invarte dar nu porneste. Ce am ars si unde sa ma uit?
    Pe la releele din poza, m-am jucat.
    Attached Files
    sigpic

  • #2
    aia de 15a , fuel pump in primul rand.
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #3
      Ok, o verific intai pe aia. Daca siguranta aia e buna, alta siguranta care ar trebui verificata?
      sigpic

      Comment


      • #4
        egi si egi pump. daca gasesti releu de ala. iti dai seama ca mergi pe bajbaite ...

        daca verifici un electrician bun ii da de cap.
        o/____\o
        (i)
        .........

        Comment


        • #5
          Pacco se vede ca nu ai avut jucarii cand ai fost mic ,ce naiba ai cautat pe acolo ?

          Comment


          • #6
            Deci, am verificat toate sigurantele si sunt in regula, inclusiv siguranta mare de alternator de 75A. Ma gandesc sa nu fii topit vreun fir ceva, din moment ce a iesit putin fum in zona cutiei de relee. Alte idei?
            Deci simptome: masina invarte, dar nu porneste. Ca si cum nu as avea scanteie..sau benzina.
            @valentin2005: vroiam sa pun 2 intrerupatoare pentru faruri, ele fiind actionate electric. Insa schema cu instalatia electrica care am gasit-o pe internet este total diferita de instalatia electrica pe care o am eu. Cica cele de America nu sunt la fel cu cele de Europa. Astazi am aflat si eu asta, nu stiam. Si am fost pacalit...Asta e, se mai intampla. Acum sa vedem cat de grav e.

            LE: cand pun contact se aud releele de acolo din dreapta tic-tic-tic. Parca inainte nu le auzeam asa...sau nu dadeam eu atentie.

            Ma mai gandesc la: releul de pornire?
            Last edited by Pacco; 19 September 2013, 20:44. Reason: Automerged Doublepost
            sigpic

            Comment


            • #7
              Scoate o fisa , tine-o in mana si pune pe cineva sa dea la automat.
              Sa stii macar daca-i pompa de vina.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #8
                Inca ceva: cand dau contact imi pacane releele. Deci daca imi pacane releul inseamna ca ceva nu e in regula nu?
                Ce fisa sa scot?
                PS: trebuie sa fii mai explicit te rog, pentru ca nu mi-am mai bagat nasul intr-un motor vechi de 21 de ani .
                PPS: nu are cum sa fie pompa de vina, pentru ca treaba asta s-a intampla ca am incalzit eu niste fire acolo...imi e greu sa cred ca e pompa de vina. Fie am fire topite pe undeva, fie s-a dus releul de pornire, sau altceva. La astea ma gandesc eu.
                PPPS: am desfacut releul gri din cutie...si fix sub el, am un fir negru lucios (ca si cum ar fi ud) si de el e lipit alt fir mov si putin mai jos o gaurica mica in firul negru. Deci ma gandesc ca ala a fost topit. Releul gri e de la H/L RET CONT. Ar avea legatura cu pornirea oare ala? stiam ca ala e de la faruri...
                Last edited by Pacco; 19 September 2013, 21:15.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Posibil sa fie bobina de inductie terminata.Vad ca ai Ignition Coil,pe acolo,posibil sa o fi crapat cand te jucai,sau ai crapat modulul aprinderii(daca exista asa ceva separat).Ce nissan ai ?Fa o poza de ansamblu la motor !

                  Comment


                  • #10
                    Nu am poza cu motorul meu, dar e fix ca asta din poza.
                    As vrea sa iau cauzele cele mai probabile. Eventual, sa le iau pe rand sa le testez/masor. Tot bantuind pe internet, vad ca atunci cand vine vorba de pornire, primul lucru care il aud este: releul de pornire.
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Probabil masina trebuie vazuta de un specialist.Este greu sa afli defectul pe bajbaite.In principiu poti verifica ce au spus colegii mai sus.Benzina si scanteie.Elemente principale ca un motor sa porneasca.

                      Comment


                      • #12
                        Posibil sa fie si bateria? Asta nu am luat-o in calcul. Clantanitul releelor la contact poate fi de la tensiunea bateriei prea slaba? Este posibil sa fie si asta o cauza? Maine incerc sa o pornesc cu cabluri sa vad daca o ia. Dupa care o iau pe rand.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          M-am prins chiar daca nu ai specificat.Masina este 200 SX.
                          Incearca cu bateria !

                          Comment


                          • #14
                            Scuze ca am omis lucrul asta . Maine e primul lucru care il fac. Incerc cu bateria sa vad daca merge si revin cu info. Multumesc de ajutor. Ne auzim pe maine, o seara buna.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Daca-i bobina sau instalatia electrica nu da scanteie. La orice fisa. Daca-i instalatia electrica de la pompa nu benzineste.

                              Mai bine cheama un electrician bun daca ai fire topite...
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google