se scoate,dar cu grija,dat degripant pe el si tras usurel prin rotire .
Ureche Plastic Rupta HELP!
Collapse
X
-
-
mersi o sa vedem ce se poste face
Nu are nimeni sistemul asta schimbat care sa fie defect sa iau si eu doar acea ureche de la el ?
Se pare ca nimeni nu are asa ceva?
Nu vrea nimeni sa ma ajute?
Se pare ca va trebuii sa ma descurc singur
Comment
-
Originally posted by merlasviorel View PostCu pistol de lipit care topeste batoane de plastic a incercat cineva?
Am incercat multe metode: batonul de plastic (pistol de lipit) este fix pix. Adeziv picatura sau altele...de asemenea.
Fiecare obiect de material plastic are simbolul tipului sau, stantat undeva. Ca sa il lipesti se procura baton de plastic din aceeasi compozitie ca cea simbolizata si o suflanta de aer cald.
Cel mai simplu: grefa luata din alta parte a farului, dar executat un canal pt depunerea materialului...si lipita cu un ciocan de lipit, putere mica-medie (si 40 W merg!)
E cea mai simpla si eficienta metoda (dupa ce am procedat asa, nu am mai avut problema respectiva si iti dai seama cat de pretentioasa-volatila este benzina!).
Spor la mesterit!Last edited by 77sky; 3 January 2016, 18:40.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Am capacul motorului cu 2 din 3 prinderi rupte (una de mine, alta de service, in mod normal se pun 2 degete sub ele, ca suport si se trage. Daca mai este si frig-rece afara, plasticul devine casant)
Am incercat de-a lungul timpului cu diverse produse, care mai tare si mai dedicat...
Cand am tras linie, mai bine cumparam un capac sh
Improvizatia cea mai buna e sudura-lipitura (ciclurile de temperaturi extreme solicita f mult zona). Rezervorul din povestea de mai sus rezista, culmea, mai apas si pe el in pamant (la pornire, motor de 2.5 cp, trebuie apasat ferm pe motor, se sprijina in rezervor...)
Acum...fiecare cu ideile si punga saLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment