Cum observam cel mai repede ca avem o roata sau mai multe roti sunt dezechilibrate ?
Roti Decalibrate
Collapse
X
-
Cand iei o curba mai tare se aud cum scartaie cauciucurile asta e ce-a mai sigura
Comment
-
Comment
-
Am calibrat rotile si la viteza la care nu am asteptat simteam din nou vibratii in volan, la 120 km/h, am crescut viteza si mai mult si nu mai vibra, cred ca exista o viteza de rezonanta care este mai mare sau mai mica
ma gandesc sa fac echilibrare iarasi, dar am sa merg la alt service de data asta
Comment
-
Asa e, in juru' vitezei de 120+ (sa zicem 125-130), evacuarea intra in rezonanta, lucru care se percepe destul de cacacios in habitaclu' d.p.d.v. al confortului, insa daca "calibrarea" (m-ai spart cu termenu' asta ) rotilor e facuta bine, n-are voie sub nici o forma sa trepideze masina si volanu'.
Din cauza rezonantei esapamentului, nu-mi place sa rulez constant cu 130 pe autobanda, ori cu 120, ori cu 140 sau dupa caz mai mult.
Incearca alta vulcanizare, mai de doamne ajuta, nu la ultima dugheana de cartier, poate ai mai mult noroc.
Nici in service dacia nu-ti recomand sa mergi ptr. echilibrat.
Comment
-
hai mai da-o-n pisici pai ce , o fi loganul vreun avion ce apare la o anumita viteza? aveti voi impresii gresite, parerea mea. du-te la o vulcanizare frate, ce service uri. la mine la service le da la pusti de fac practica sau lucreaza de o luna , 2 sa echilibreze, ai incredere in asta sau in unu' care are 10 ani de cand face asta? te duci la mecanic sa iti repare masina , nu rotile sa le echilibreze. ca si cum la dentist sa te opereze de apendicita." Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
Comment