Roti Decalibrate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Roti Decalibrate

    Cum observam cel mai repede ca avem o roata sau mai multe roti sunt dezechilibrate ?
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

  • #2
    Iti vibreaza/bate volanul pe la 80/90 de km pe ora.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Cand iei o curba mai tare se aud cum scartaie cauciucurile asta e ce-a mai sigura
      http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

      Comment


      • #4
        Si cand vad ca se invarte roata , e cel mai palpabil feeling.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #5
          @xplood: Ce treaba are anvelopa care scartaie cand iei o curba mai tare/agresiv cu plumbii pentru echilibrare ?!
          sigpic

          Comment


          • #6
            E a zis-o la misto ma..
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #7
              sau inventat vulcanizarile si aparatele de verificat/reglat geometria masinii

              Comment


              • #8
                @PrietenCuTine ) eu glumesc )
                http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                Comment


                • #9
                  Am calibrat rotile si la viteza la care nu am asteptat simteam din nou vibratii in volan, la 120 km/h, am crescut viteza si mai mult si nu mai vibra, cred ca exista o viteza de rezonanta care este mai mare sau mai mica
                  ma gandesc sa fac echilibrare iarasi, dar am sa merg la alt service de data asta

                  Comment


                  • #10
                    Asa e, in juru' vitezei de 120+ (sa zicem 125-130), evacuarea intra in rezonanta, lucru care se percepe destul de cacacios in habitaclu' d.p.d.v. al confortului, insa daca "calibrarea" (m-ai spart cu termenu' asta ) rotilor e facuta bine, n-are voie sub nici o forma sa trepideze masina si volanu'.
                    Din cauza rezonantei esapamentului, nu-mi place sa rulez constant cu 130 pe autobanda, ori cu 120, ori cu 140 sau dupa caz mai mult.

                    Incearca alta vulcanizare, mai de doamne ajuta, nu la ultima dugheana de cartier, poate ai mai mult noroc.
                    Nici in service dacia nu-ti recomand sa mergi ptr. echilibrat.

                    Comment


                    • #11
                      hai mai da-o-n pisici pai ce , o fi loganul vreun avion ce apare la o anumita viteza? aveti voi impresii gresite, parerea mea. du-te la o vulcanizare frate, ce service uri. la mine la service le da la pusti de fac practica sau lucreaza de o luna , 2 sa echilibreze, ai incredere in asta sau in unu' care are 10 ani de cand face asta? te duci la mecanic sa iti repare masina , nu rotile sa le echilibreze. ca si cum la dentist sa te opereze de apendicita.
                      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                      Comment


                      • #12
                        Pai si io ce i-am zis bre, nu sa se duca la o vulcanizare buna si sa evite servisurile si vulcanizarile mici?
                        Care-s aia de care ziceai ca au impresii?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google