Cum Schimb Senzoru De Kilometraj La Dacia Logan 1.4 / Din 2005

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum Schimb Senzoru De Kilometraj La Dacia Logan 1.4 / Din 2005

    Salutari ,
    De curand am intampinat si eu o problema si anume , cand merg cu masina constant la drum lung sau in oras imi cade acul de la kilometraj la 0 , acesta isi revine cateodata la 3-4 minute si cade iar , am intrebat un meserias si mi-a spus ca e de la senzoru de kilometraj , am fost in targ in vitan si am cumparat un senzor nou , dar problema acum este cum il inlocuiesc si unde mai exact e pozitionat si cum il pot inlocui . Loganul este din 2005 , motor 1.4 .

    Multumesc

  • #2
    De curand l-am schimbat si eu insa in service...daca stiam cat de simplu se schimba nu mai plateam cca.20lei ptr. treaba asta...

    Deci fii antena:
    - tragi capota si te uiti oarecum in dreapta filtrului de aer (dedesupt), pe sub cablu' de acceleratie; ma exact cauti cu privirea partea de sus a cutiei de viteze;
    - te uiti cu atentie si observi senzorul de km (arata ca un morcov) infipt in partea superioara a cutiei de viteze; oricum, daca deja l-ai cumparat p-ala nou, ar trebui sa identifici foarte usor locatia celui vechi;
    - odata localizat, desfaci mufa din capul lui dupa care-l tragi afara cu incredere (capatul infipt in cutie) oarecum prin rotire; merge destul de usor
    - optional, cureti mufa si zona cu niste spray degresant
    - infigi noul senzor pe pozitie, il mufezi si aia e!

    Bafta!

    P.S. Daca nu te descurci cu identificarea senzorului pe cutie, imi spui si o sa-i fac o poza ca sa-ti fie mai usor.

    Comment


    • #3
      Uite si niste poze ptr. exemplificare:
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Amplasarea pe cutie. Accesu' ptr. demontare / montare se face pe sus si e destul de facil.
        Atentie la vrajitorii care vin cu povesti cum ca nu se poate umbla decat cu masina ridicata pe elevator si acces doar pe dedesupt.
        Vrajala ieftina de service (NU neaparat reprezentante) ca sa umfle (nejustificat) nota la manopera.
        Personal am primit "oferte de nerefuzat" din parte unui service la simbolicu' pret de "doar" 70lei (!!!)
        Da' stiti cum e vb aia: "prost e cine da, nu cine cere!"

        Scuze ptr. triplu post!
        Attached Files
        Last edited by Kojak; 14 October 2013, 15:53.

        Comment


        • #5
          Ms mult Kojak , mi`ai fost de mare ajutor , un raspuns mai clar nici ca ma asteptam sa primesc .

          Puteti sa dati closed sau sa`l mai lasati si pentru altii care au problema asta .

          O zi buna
          Last edited by 77sky; 14 October 2013, 19:07.

          Comment


          • #6
            @bobbysss, cu placere.

            Eu zic sa nu inchidem pravalia, din cate am cautat la un moment dat, nu prea am gasit un topic asemanator. Poate e util si altora.

            Comment


            • #7
              Nu mai dati o caruta de bani pe senzor. Se scoate senzorul si cu o dalta ascutita se desface capacul senzorului. Acolo va fi o placa care va avea o lipitura rece. Cu un pistol de lipit se reface lipitura. Se pune capacul la loc cu picatura si totul iese perfect.

              Comment


              • #8
                Melcu, ma crezi ca eu n-am reusit neam sa desfac capacu' ala la senzoru' vechi (defect).
                Am incercat inclusiv cu un soi de dalta cum ai spus si tu...n-a vrut nicicum si pace.
                Eram si eu curios sa vad placuta aia, da' n-am avut succes.
                Senzoru' vechi era de fabrica, de prima echipare.

                Comment


                • #9
                  si eu am fost sceptic dar am reusit cu putina insistenta.. Am zis ca oricum daca se strica trebuie unul nou. Eu l-am prins in menghina si din 2 parti am facut parghie si a sarit capacul. Parca aveam niste poze, voi cauta si daca le gasesc le arat, mie mi-a mers perfect. De 4 luni nu a mai facut niciodata probleme.

                  Comment


                  • #10
                    E bine ca ai rezolvat pe calea asta...la menghina ma gandisem si eu, da' n-am avut acces la momentu' respectiv asa ca l-am dat pe topogan la ghena dupa multiple insistente cu sculele de amator din dotare.

                    Comment


                    • #11
                      dupa parerea mea e ca merita sa iei unul nou , sa nu te mai chinui sa`l desfaci si cine stie , poate daca te mai tine 1 an ... cel mai bine il schimbi si daca stai sa te gandesti ca masina e din 2005 si suntem in 2013 , cat sa`i mai ceri la un senzor , cu timpul cad unele lucruri la masini .

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by bobbysss View Post
                        ...si daca stai sa te gandesti ca masina e din 2005 si suntem in 2013 , cat sa`i mai ceri la un senzor , cu timpul cad unele lucruri la masini .
                        Asa am zis si eu, desi a mea e din 2006.
                        Acuma, asta nu inseamna ca m-as resemna f. repede daca ar pica si restu' de senzori si mufaraie ptr. ca masina are km si e veche.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google