If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@Delfinake: Ai putea sa tai locul respectiv, sa masori interiorul si sa mergi la dealerul Renault si Nissan sa vezi exact ce filtru are dimensiunile respective.
Sau de ce nu, poti incerca la un dealer Dacia sau la Vocea Clientului, sa intrebi ce filtru se potriveste.
Andrei, de ce nu sunti tu la vocea clientului...Ca o sa ramai surprins de raspuns.
si nu sa intrebi de filtru de polen pentru sandero sau phase2 ci pentru filtru de logan normal.
raspunsul va fi: nu avem cunostinta de posibilitatea montarii unui astfel de filtru pe masina dumneavoastra ....Si restul de polologhie ieftina.
p.s. de taiat e simplu, dar daca aeroterma e proiectata special pentru dacia si nu suporta filtru de polen? ce face omul taie si ramane cu gaura acolo?
pe aeroterma de logan1 scria valeo..pe asta nu mai scrie nica, doar un cod pe care nu l-am retinut.
Dacia nu vinde filtre de polen, oficial masina nu a fost gandita pt asa ceva, faptul ca au reutilizat componente de la alte modele si a ramas o fanta care poate fi descoperita e altceva.
Face parte din strategia Renault de a reduce costurile, ar fi fost un cost suplimentar pt ei, in acelasi timp trebuie sa aiba grija sa previna fenomenul de canibalizare a propriului segment de piata reprezentat de Clio, asa ca masina nu trebuie sa aiba nici f multe feature-uri.
Totusi... Filtrul asta le-ar putea genera vanzari, adica ei ar putea zice: ok in fabrica nu punem dar cine doreste isi poate monta singur sau la dealer. In cazul asta ei si-ar vinde filtrele proprii pentru oricum optiunea nr 1 va ramane filtrul original Renault in mintea oricarui cumparator, chiar daca sunt si terti pe piata, in al doilea rand ar insemna manopera pt dealeri care are incasa bani si implicit comision pt Renault si in ultimul rand ar inchide gura clientilor - ei ar spune ok noi facem o masina economica ca sa reduce pretul cat mai mult nu instalam, dar... O puteti face dvs si atunci ca si client ti s-a oferit optiunea daca vrei vrei, daca nu nu.
Mioveni? Hmmm managementul nu e acolo... E undeva la Paris
Microsoft de ex isi monitorizeaza comunitatea, VW face la fel sunt curios daca si Dacia-Renault fac acelasi lucru, ar putea trage concluzii utile, gratis...
@sandu: Filtrul de praf/polen nu se pune pentru tara noastra pentru ca nu este o tara desertica de exemplu. In alte tari exista standard asa ceva, iar in unele optional.
@andrei ok... Corect ce zici, dar orasele noastre sunt pline din praf... Diverse surse constructii autorizate pe genunchi fara a verifica si impactul asupa mediului, diversi agenti economici care polueaza, drumuri nespalate, spatiu verde si paduri sistematic distruse...
Asa cum Renault s-a gandit la particularitatile tarii noastre pt drumuri si a adaptat masina ridicandu-i garda la sol, putea sa se gandeasca si la praf, care din pacate e o realitate la noi. Eu de ex locuiesc in Iasi, la noi la firma nu pot sa iti zic cate coolere am schimbat la calculatoare din cauza prafului.
Acum legat de praf, Logan-ul se vinde si in tari desertice din cate stiu, si daca acolo este inclus filtru de praf, inseamna ca si Loga Faza 2 trebuie sa aiba suport pt asa ceva pt ca va fi vandut in tarile respective, zic asta pt ca intrebase de cineva de Logan Faza 2, daca poate pune filtru.
Mi-am pus si eu filtru de polen,am o intrebare pt voi...La mine nu intra filtrul perfect,si am mici scapari de aer pe langa el.La voi s-a intamplat asa ceva???
Vezi ca nu l-ai fixat bine. Si eu am patit la fel cand l-am montat. Are niste urechiusi care trebuie sa intre dupa marginea la decupaj. Trebuie flexat un pic filtrul ca sa bagi partea de sus si apoi bagi si partea de jos. Dupa ce o sa intre bine nu o sa mai ai scapari.
It's nice to be important but it's more important to be nice!
Da,am flexat partea de sus si a intrat perfect...Sus.In rest nu vrea de nici o culoare sa intre,mai trebuie decupat???Am decupat exact cum av vazut in poze...Trebuie fortat??
Adio frunze uscate , adio praf , adio floricele. Acum cu noul meu filtru de polen Mann CU1829 , ma bucur de un aer conditionat proaspat si numai am batai de cap. Va multumesc pentru indrumarile pretioase de pe acest forum. Recomand cu toata increderea filtrul de habitaclu .Mi-a luat aprox. 30 min de chin si injuraturi cu capul in jos , dar merita.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment