If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
m-ar interesa si pe mine cum pot sa scot filtrul de polen ca sa-l curat? am tot tras de el dar mi-e teama sa nu-l rup! daca ma poate ajuta cineva cu un sfat! multumesc mult !
De câte ori ţi s-a întâmplat să înjuri praful depus pe bord? Şi asta după nici o săptămână de când ai fost la spălătorie? Când te-ai urcat ...
urmareste clipu asta, iti este de folos. nu e greu de scos. are o clema la baza lui pe care trebuie sa o apesi, dupa care tragi de filtru pana iese afara(tragi de jos in sus cum ar veni, pana iese partea de jos, apoi cea de sus).
Limba noastra'i o comoara, in adancuri infundata.. My ride
Vreau si eu sa-mi schimb filtru de polen. Am vazut ca iese usor la mine, l-am bagat la loc. Intrebarea mea este ce modele de filtre folositi. Chiar printre cele mai bune, nu conteaza pretul.
Orice filtru de polen este suficient, avand in vedere ca nu discutam despre masini asa bine izolate si cu instalatii care detecteaza urme de substante toxice in atmosfera, cum e la clasa premium.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
astazi am schimbat filtrul de habitaclu (filtrul de sub torpedou). in momentul in care l-am scos, mi-a caut pe podea, nu exagerez, cam un pumn de frunze amestecate cu praf, insecte si alte impuritati pe care, in lipsa filtrului, le prizam pe nas si eu si copilul meu. decat sa conduc cu ventilatia oprita din cauza prafului din duze (logan de serviciu) prefer sa pun un filtru ieftin (20 lei) si sa folosesc ventilatorul pe o treapta superioara. e usor de montat, in afara de pozitia incomoda, alte dificultati nu sunt, doar pt modelele cu A.C. atentie la decuparea lacasului pt filtru, sa folositi o lama de max 1 cm lungime ca sa nu intepati vaporizatorul.
Orice filtru de polen este suficient, avand in vedere ca nu discutam despre masini asa bine izolate si cu instalatii care detecteaza urme de substante toxice in atmosfera, cum e la clasa premium.
Interesant!
Ai la BMW treaba asta? Cum se manifesta cand detecteaza anumite substante?
de asta am si afirmat ca "din cate stiu eu" ...pentru ca eram nesigur...oricum unele replay-uri de pe forum sunt atat de uraciose zici ca vin de la niste personalitati ce nu se coboara la nivelul user-ului de rand...
pana una alta ma duc sa "mai cercetez" si alte chestii...poate evoluez si eu pe scara erarhica a user-ului si ma transform si eu intr-un uracios...
Are functia automata de recirculare aer. Cand se detecteaza anumite substante in mediul extern, se comuta automat pe aerul din habitaclu.
Automatic Air Recirculation (AAR).
Automatic Air Recirculation (AAR) protects the driver and passengers by preventing pollutants outside the vehicle from entering the cabin.
The system recognises gases in the air from outside the cabin - carbon monoxide, nitrogen oxide and other pollutants in the surrounding atmosphere. If their concentrations are too high, the system automatically switches to recirculation for a time. The air in the cabin is processed and filtered by the climate control system. Air from outside is only reintroduced when the system detects that the level of pollutants has fallen.
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Este normal sa gasiti mizerie in compartimentul filtrului, deoarece sistemul este destul de prost gandit. In general pentru o eficienta maxima a sistemului de ventilatie/climatizare - elementele de filtrare se monteaza cat mai aproape de priza de absorbtie a aerului. La Logan acest filtru este jos sub bord, asa cum se stie intr-o pozitie extrem de incomoda.
Lipsa unui sistemeficientde protectie,a unei grile care sa preintampine impuritatile sa intre in sistem, duce la acumularea de astfel de "gunoaie" - in zona filtrului. Solutia este folosirea unei site dintr-un material plastic peste gura de aer de langa parbriz, astfel incat sa diminueze substantial contaminarea traseului de plastic pana in filtru ce astfel de gandacei, frunze,alte chestii.....Unde pui ca se curata si mai usor zona respectiva.
Cu plasa peste priza de absorbtie se creaza alt dezavantaj; toate frunzele si ce mai gasesti in fata filtrului de polen, vor bloca priza de aer, a carei deschidere nu e prea generoasa, diminuand considerabil debitul de aer.
In spatiul din fata filtrului, pentru cei care nu au vazut, acestea cad la baza acestuia; n-am gasit frunze lipite pe filtru de polen; deci pana la urma daca pui plasa peste gura de absorbtie trebuie sa o cureti permanent; la fel de dificil, avand in vedere ca trebuie sa dai grila de deasupra, jos.
Last edited by IancuMIC; 29 September 2012, 11:38.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
La mine au fost frunze lipite pe filtrul de polen şi nu puţine !
P.S Am pu o poză şi cu filtrul nou de polen pe care l-am schimbat la prima revizie de un an (20 Martie 2012) !
Revin cu o poză când îl voi schimba şi pe acesta !
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment