Filtru polen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    mi s-a pus pata in seara asta si m-am pus pe mesterit

    sablonul: 20 cm x 10 cm cu raza la colturi de 2 cm

    filtrul: de hota cu carbune activ ptr hote de bucatarie Tilly )
    are ~1mm grosime, dar pare destul de dens ... dilema e daca sa-l pun simplu (trece aer surprinzator de lejer prin el) ... sau dublu (se simte diferenta bine)

    pe margine e pusa banda dubluadeziva subtire ... inca sunt in dilema daca sa-l lipesc sau nu ... (va fi mai nasol la schimb daca il lipesc, dar va sta mai "ca lumea")

    deci 2 dileme per total:

    1. simplu sau dublu?
    2. lipit sau nelipit?

    L.E.: maine dim il pun deci think faaast
    Attached Files
    Last edited by CAnnabYS; 12 November 2007, 01:14.

    Comment


    • #92
      canabys fal dublu si lipestel mai fa cateva si deskideti afacere

      sigpic

      Comment


      • #93
        materiale ... 1 bucata de carton + filtru + banda dubluadeziva

        inca un detaliu omis... conturul are 1 cm latime ... si tot cam atat inaltime (cred ca e cam mult 1 cm inaltime)

        ms sony... mi-a venit prea tarziu ideea sa-l fac dublu (urmare a unei discutii cu brutus pe mess) ... si acu ma bate gandu din ce in ce mai rau ... desi va trage mai greu

        Comment


        • #94
          parerea mea este sa nu-l lipesti ca sa-l poti schimba mai usor. rama e destul de rezistanta ca sa nu ti-l traga inauntru

          Comment


          • #95
            ma duc un pic pe tron si apoi il montez (sper sa mearga usor)

            gata, l-am pus dupa multa bataie de cap si o taietura... problema a fost ca aveam sablonul cam scurt pe lungime ... desi era de 20 cm si pe rigla gaura are fix 20 ...

            problema creca e la raza de curbura acolo ... am facut-o de 2 cm si cred ca e mai mica.

            in fine, e o solutie buna, dar nu cea mai buna... trebuie un chedder de cauciuc


            p.s. pentru interesati: imi intra ambele maini pe ambele parti pana la toate colturile... deci la intalniri cine are nevoie de niste maini dibace dati un semn.
            Last edited by andrei; 12 November 2007, 17:59.

            Comment


            • #96
              da sa faci si niste poze... eu cred ca rigla era defecta am facut liceut tehnic constructii si am patit-o cu multe rigle care aveau diferente de chiar 2-3cm fata de realitate)

              sigpic

              Comment


              • #97
                Eh ... nu, problema e la colturi... am facut raza prea mare si m-am chinuit...

                Poze cu sablonu sunt mai sus, la fata locului mi-era frig si aveam draci

                V-as sfatui sa nu-l faceti asa de inalt... 1cm e maxim ca sa nu frece de stergatoare. Eu l-am mai strivit ca sarisem de 1cm.

                Solutia cea mai buna pe care o gandesc eu acum si o voi pune in practica, acu ca am niste experienta:

                O rama solida, cu diametrul mai mare ca cel al gaurii care sa vina pe exteriorul muchiei.
                Rama va fi "captusita" cu o garnitura de cauciuc a.i. diametrul util sa fie ceva mai mic ca al gaurii, si cauciucul sa preseze pe muchie (sa nu scape aer)
                pe rama solida vor fi prinse (cea mai buna solutie: banda dubluadeziva) 2 straturi de filtre 1:filtru de aspirator (ptr praf); 2: filtru de hota cu carbon (ptr mirosuri)

                Nu e o solutie "profesionista" dar e cea mai buna ca functionalitate si calitate de filtrare

                diferenta f mare la debit ... poate m-am pripit cand am pus dublu-strat

                sincer ma enerveaza zgomotul aerotermei in general...acum tre sa ma obisnuiesc sa o tin pe 2 mai mereu
                Last edited by andrei; 13 November 2007, 14:36.

                Comment


                • #98
                  Diferenta asta de debit este daunatoare si enervanta, mai ales in aceasta perioada. Ai nevoie de ventilatie pt. degivrare, si ea nu prea face fata, plus de asta multe filtre forteaza motorul, si se incalzeste mai mult decat de obicei. Si zgomotul , asa cum ai zis si tu.
                  Vu stima, FLO.
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #99
                    dap, corect as sublinia foarte enervanta ... (tr1 era ok, abia se aude, dar acu tre sa folosesc tr 2-3)

                    next, e treaba cu incalzirea motorului de la electroventilator ...

                    ce am observat azi dimineata... toate masinile parcate in fata blocului aveau gheata pe geamuri ... a mea (langa un garaj) era neatinsa...

                    pentru cei care isi confectioneaza filtre... ganditi-va la o solutie cu ceva "evantai" (suprafata mai mare de filtrare) pe un suport rigid (sa nu-l traga inauntru)

                    Comment


                    • dupa cum am vazut din poze cred ca trebuie dat torpedou jos ca sa poti taia
                      sar putea sa gresec nu sunt sigur

                      Comment


                      • Originally posted by bogdan074 View Post
                        dupa cum am vazut din poze cred ca trebuie dat torpedou jos ca sa poti taia
                        sar putea sa gresec nu sunt sigur
                        nu trebe sa dai jos torpedoul.
                        Deschizi capota si lucrezi acolo. Desfaci plasticurile alea, pui stergatoarele pe vertical ca sa ai mai mult spatiu. Iei o bucata de carton si o presezi pe gaura si astfel iei urma pe unde trebe sa tai.

                        Comment


                        • Am eu o vaga impresie ca bogdan074 vorbea de filtrul de polen din interior...


                          @bogdan074: Nu trebuie sa dai torpedoul jos, doar trebuie sa tai bucata de plastic care sta in locul unde vine filtrul.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • cel de polen , dar care nu stiu , dupa cum am vazut in poze , nu mai are capac, si atunci aerul nu iese pe linga el?(se taie geru locasul???)
                            iar cel de de exterior e cam incomode de montat tinin cont de spatiu
                            din cele doua filtre care ar fi mai bun sau sunt recomandate amandoua

                            Comment


                            • Din proprie experienta filtru de pref,habitaclu,polen e cam acelasi drac,are rolul de a impiedica intrarea prafului in interiorul masinii.de aici mai avem derivatii care consta in diferite materiale din care este confectionat-impotriva particulelor de polen-hirtie speciala,impotriva mirosului de afara-cu carbon etc.
                              la blocul de climatizare Logan se poate monta ff simplu filtrul de pe Clio3 de ce ai nevoie.. de putina dexteritate,un cutter si filtrul propriu zis .mie mi-a rapit 15 minute!
                              Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                              Comment


                              • am de un an de zile montat filtrul mann CU 1829 si vreau sa spun ca se merita din plin.Adio praf,frunze,mizerii de tot felul.Un sfat: nu stati pe ganduri si montati-va.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google