Filtru polen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tinand cont de faptul ca vina caldura si implicit praful am schimbat filtrul antipraf montat in locasul pe unde intra aerul in aeroterma...va atasez cateva poze pentru a vedea cat de cat cum se face...
    Attached Files
    sigpic

    Comment


    • Super bune explicatiile....multumim mult

      Comment


      • Valeriu iti multumesc mult pentru tutorialul postat.Ce intrebare mai am,daca pun si filtru de polen decupand locul de sub torpedou + montajul afisat de tine .....pot aparea probleme la sistemul de ventilatie?Adica este cumva ingreunat,sau nu are nici un fel de problema.Si o alta intrebare aca vreau sa elimin si mirosurile pot folosi pe langa materialul folosit de tine si un alt filtru cu carbune activ? M-am interesat pe alte forumuri si am aflat ca este cel mai eficient contra mirosurilor.Ai idee daca pun amandoua filtre(cel de aspirator+carbune si eventual cel de polen) va afecta cumva sistemul de ventilatie?Nu de alta dar nu vreau sa-l suprasolicit sau ceva de genu...Mersi mult.Cu apa sau umezelala ai ceva probleme?Ajunge pe la acel filtru?

        Comment


        • Apa sau umezeala nu au cum sa ajunga acolo ... doar daca bagi furtunul cu apa la spalatorie...
          De montat 2 filtre (carbune activ+filtru aspirator)...nu stiu ce sa zic...sa nu suprasoliciti aeroterma...sa traga din greu adica...la fel si cu filtrul antipraf + filtrul polen(de sub bord)...
          Mirosurile le poti elimina folosind sprayuri care curata instalatie de climatizare...ai aer conditionat nu?
          sigpic

          Comment


          • Ma refeream la mirosurile de la gazele de esapament ce provin de la masinile care trebuiau sa fie casate acum vreo 10 ani si care inca le vad pe drumurile patriei

            Comment


            • Nu stiu daca exista ceva care sa elimine aceste mirosuri...am la o masina de la firma filtru de polen din fabrica si tot intra mirosuri de la esapamentul altor masini...
              sigpic

              Comment


              • @Xsander: 1 singur filtru e bine sa pui. Daca pui 2, deja pe treapta 1 nu mai intra aer, pe treapta 2 intra foarte putin si ventilatorul se incinge si se arde in timp.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • Bobo77..Uite aici poze.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Originally posted by petroman View Post
                    Eu am rezolvat cu filtru de carbon de hota 15 lei la selgros si lam montat sub toata grila neagra de sub parbriz
                    Poti sa pui si o poza?... Ce si cum ai facut, concret?... Ai pus pur si simplu filtrul dintr-un capat in altul al grilei?...

                    Comment


                    • K Andrei ms mult.Vroiam sa mai stiu,daca eventual ma apuc sa decupez sub torpedou si pun filtrul de polen...risc cumva sa pierd vreo garantie?

                      Comment


                      • Nu pierzi garantia. E cel mai bine sa pui filtrul ala, in detrimentul celui de sub grila stergatoarelor. Si se schimba foarte usor, cand se murdareste.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • Cit costa acel filtru de carbon?
                          Forza Steaua

                          Comment


                          • Andrei, la filtrul de polen ma gandeam si eu dar ezitam pt ca nu stiam sigur dc e vreo prb cu garantia,acum ca stiu ca nu am nimik de piedut,nu as vrea sa ma apuc de taiat si sa fac locul acela prea larg....stiu ca exista un "contur" din acelasi material in portiunea aceea.Pentru a nu risca sa tai prea mult,trebuie taiat de-a lungul conturului in interior sau in exterior?Daca se pot pune niste poze eventual niste dimensiuni de taiere,Multumesc.

                            Comment


                            • In prima poza inainte de taiere in poza 2 dupa taiere buza care e marcata cu linie rosie trebuie sa ramana are cam 2 mm,o sa iti dai seama cand o vezi,se taie la interior.
                              Ce se vede in parte stg in poza 2 e vaporizatoru pentru cei care au A.C. mare grija sa nu il gauriti ...cei ce nu au A.C. puteti taia si cu drujba.
                              Attached Files
                              Last edited by sebi4fc; 23 April 2008, 15:14.

                              Comment


                              • Mare om Sebi asta bravo tata ai de la mine o bere (virtuala dc nu ne intalnim) .Multumesc pentru poze si sigur o sa fie de mare folos si celor care vor dori sa-si monteze.50000000 puncte de reputatie de la mine,pacat ca pot sa-ti dau doar unul
                                Last edited by Xsander; 23 April 2008, 15:51.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google