Originally posted by kelemen
View Post
Filtru polen
Collapse
X
-
-
E simplu de identificat locul pe care trebuie sa tai in zona pasager dreapta fata trebuie sa te uiti(foto ady_p) dar sa ai MARE grija la taiat in zona dinspre habitaclu sa nu intepi vaporizatorul,tai cu grija fara graba,de preferat cu o scula incalzita sa treci prin plastic(pistol lipit sau lama cuter incalzita la flacara),eu am taiat sus-jos-partea spre motor iar spre habitaclu am zgariat mai mult,am impins inauntru bucata taiata si s-a rupt si asta a fost tot.Bafta si grija mare.KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate
Comment
-
Salutare tuturor, mi-am montat si eu filtrul MANN COD: CU1829 (58 lei in timisoara vizavi de fabrica de bere la Ciclop).
Operatiunea nu este chiar usoara deoarece la un moment dat de abia vezi ce tai, ma refer la partea de sus, am si aer conditionat si am fost mai atent.
Am reusit cu greum, dar a scapat ceva aer pe linga margini( nu foarte mult) si am pus pentru etansare silicon de geamuri.
Mentionez ca acest silicon se curata foarte usor dupa scoaterea filtrului.
Astfel etansarea este perfecta.
Acum vreau sa vad disparitia gunoaielor de pe bord.sigpic
VIATA ARE PRIORITATE
Comment
-
Azi am facut si eu unfiltru manual ,din carton si filtrui de hota. O singura bucata,montare destul de rapida cu ajutorul iubitei ca are manute mici...Si nu s-a schimbat major debitul de aer. Sa vedem acum cu praful... Adevarul e ca se strangea mult in zona orificiului1.4 MPI Laureate Plus
Comment
-
@blaze2k: Amandoua sunt la fel de bune, numai ca filtrul care se pune in locasul sau e mai usor de schimbat si de montat.
Comment
-
Originally posted by kelemen View PostSe taie toate cele 4 laturi sau numa 3?
Comment
-
Salutare tuturor! Astazi am reusit sa-mi pun si eu filtru de polen pe masina mea.M-am chinuit dar nu prea mult; toata afacerea a durat cel mult o ora.Debitul de aer nu a scazut, in chimb nu mai pute in masina si nici praf nu mai baga.Asa ca va multumesc la toti ca mi-ati fost de mare ajutor.
Comment
-
Am citit depsre filtru polen la Logan,si ma gandeam de care sa imi montez pe masina. Pana la urma,am luat un filtru de hota,o banda adeziva de la moment rezistenta la temperatura,si l-am montat pe exteriorul masinii,sub grila de aer de la stergatoare.Nu mai e pic de praf in masina,mirosurile naspa din exteriorul masiniii nu mai patrund asa de repede{pt k e filtru de hota}, iar viteza de intrare a aerului, nu e afectata.....Prea mult. Si e mai usor decat sa decupezi,sau sa mai faci nush ce pe la masina. Prima oara e mai greu,k dupa aeea. Cei din NEAMT[ si nu numai} interesati sa ma contacteze pt detalii. StimaEu nu sufar de nebunie....ma bucur de ea in fiecare minut.
Comment
-
Deci din cate am citit am hotarat sa imi pun filtru de hota la exteriorul masinii si apoi sa decupez in acel locas si sa imi pun celalat filtru sper sa nu imi dauneze cu ceva ,voi ce ziceti ,probleme ceva la motoras ?Vreau o idee de la cel care are montate ambele filtre.Ms
Comment
-
Originally posted by crapino View PostDeci din cate am citit am hotarat sa imi pun filtru de hota la exteriorul masinii si apoi sa decupez in acel locas si sa imi pun celalat filtru sper sa nu imi dauneze cu ceva ,voi ce ziceti ,probleme ceva la motoras ?Vreau o idee de la cel care are montate ambele filtre.Ms
Comment
-
Demontare aeratoare
Originally posted by ady_p View PostMai greu a fost cu eliminarea prafului deja existent. Mai intai am sters galeriile din bord cu o carpa prinsa cu o sarma mai tare si se vede si din poze ca era nevoie, dupa care am acoperit gura de la admisia cu aer dinspre motor si am dat ventilatorul la 4 pana a suflat tot praful ramas pe acolo.
Aveti cumva vreo poza cu partea de contact cu bordul ? (ma intereseaza numarul de cleme metalice, elastice,,,)
Multam fain!Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
@crapino : vezi in postul 211 din acest thread sunt doua foto foarte clare din care reiese pe unde trebuie sa tai. Ti-as mai face o mica recomandare si anume sa tai doar trei laturi ale acelui dreptunghi si anume : latura mare, dinspre motor, si cele doua laturi mici de jos si de sus iar dupa aceea sa indoi bucata de plastic respectiva de cateva ori si se va rupe exact pe dunga (in partea dinspre vaporizator). Asta ca sa reduci riscul de a lovi vaporizatorul.
Mult succes.It's nice to be important but it's more important to be nice!
Comment
-
@77sky: Ca sa scoti aeratoarele tragi pur si simplu de ele. Se poate scoate mai intai parte din mijloc, cu clapetele sau tot aertatorul. Cel mai bine tragi de margine, ca iese mai usor.
Comment
Comment