If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Da,am flexat partea de sus si a intrat perfect...Sus.In rest nu vrea de nici o culoare sa intre,mai trebuie decupat???Am decupat exact cum av vazut in poze...Trebuie fortat??
ionut_k sigur nu ai decupat destul si nu e decupat drept. Trebuie sa tai dupa marginea groasa si sa tai drept altfel nu intra ... Verifica capetii daca sunt taiati bine si acolo s-ar putea sa fi ramas nedecupat bine.
el trebuie sa intre foarte usor fara sa-l fortezi.
S.
I have no special talent. I am only passionately curious.
@sandu: Filtrul de praf/polen nu se pune pentru tara noastra pentru ca nu este o tara desertica de exemplu. In alte tari exista standard asa ceva, iar in unele optional.
andrei si atunci Renault Clio Symbol de ce are? Si de habitaclu si de carbon afara la gura de admisie aer aeroterma.
eu zic ca e strategie de marketing si nu din cauza climei/zonei si o stii si tu mai bine ca mine ... :-)
S.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Am analizat azi aeroterma de pe Ph2. Difera mult locul unde am montat filtrul de habitaclu. Latimea ar fi la fel, dar inaltimea este mult mai mica (11-12 cm). O sa incerc, poate aflu care e treaba cu noua aeroterma.
Nu stiu de ce are (de fapt stiu, pretul face diferenta...), dar cert e ca Loganul pentru unele tari are standard asa ceva. Deci unii au, altii n-au, vanzarile merg...
Fii sigur ca daca se punea optional si la noi se gaseau destui care sa ia MP3 player, de exemplu, in loc de asta.
Azi mi-a venit comanda de filtre de carbon. Sper sa fie mai bune decat cele MANN. Si cele MANN sunt ok doar ca trebuie curatate des altfel te trezesti cu un nor de praf ce-ti intra in masina din cand in cand. Sper ca astea sa aiba pasla aia mai densa ca sa nu mai am surprize neplacute.
Azi mi-a venit comanda de filtre de carbon. Sper sa fie mai bune decat cele MANN. Si cele MANN sunt ok doar ca trebuie curatate des altfel te trezesti cu un nor de praf ce-ti intra in masina din cand in cand. Sper ca astea sa aiba pasla aia mai densa ca sa nu mai am surprize neplacute.
filtru de carbon ?! Sau cel impregnat cu carbon ... (nu exista cu carbon pe logan, in mod normal cel cu carbon se monteaza afara la gura de aerisire)
nu inteleg ce vrei sa zici prin "intra un nor de praf ..." daca nu-l cureti. Cand se murdareste devine PREA dens si nu mai ai acelasi debit de aer (asta e primul semn ca trebuie curatat sau schimbat) dar sa-ti intre praf din cand in cand nu mi s-a intamplat si sunt la al doilea filtru MANN. (poate doar daca lasi geamul deschis altfel nu vad cum)
S.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Astazi mi-am montat si eu fitru de Clio, cod 7701059997, m-am chinuit putin, dar a iesit bine pana la urma. Multumesc tuturor celor ce au postat instrunctiuni.
filtru de carbon ?! Sau cel impregnat cu carbon ... (nu exista cu carbon pe logan, in mod normal cel cu carbon se monteaza afara la gura de aerisire)
S.
Scuze, ai dreptate, filtru impregnat cu carbon. Iar norul de praf aparea atunci cand dadeam aeroterma la pozitia 4. Cred ca din cauza ca se facea un oarecare vid o parte din praful retinut era tras si trimis in habitaclu. Oricum, din cate stiu eu, nu exista eficienta 100% in niciun domeniu. Acum, de cand am filtru de habitaclu am cu mult mai putin praf pe bord, il curat ceva mai rar si implicit si in plamani cantitatea de praf e mult mai mica.
Da,am flexat partea de sus si a intrat perfect...Sus.In rest nu vrea de nici o culoare sa intre,mai trebuie decupat???Am decupat exact cum av vazut in poze...Trebuie fortat??
Cam tarziu dar poate iti mai e de folos.
Dupa ce introduci partea de sus trebuie sa flexezi filtrul, avand grija sa nu iasa partea de sus, si sa treci si umarul partii de jos peste decupajul facut. Trebuie un pic de simt de raspundere cand apesi sa intre filtrul. Nu te speria, nu se rupe.
It's nice to be important but it's more important to be nice!
Spuneti-mi si mie va rog. Dupa ce decupezi si introduci filtrul in locas, ce capac se pune. Se cumpara unul de Cloi III sau modus? As vrea si eu sa-mi pun, dar nu stiu ce capac sa-mi pun.
Fitrele de clio III/modus au capacul atasat pe margine, care se potriveste la fix. Dupa ce introduci capatul la fitrul, il impingi de partea de sus inainte, dupa care fixezi si partea de jos. Bafta!
Am montat si eu filtrul MANN prezentat in cateva pagini mai inainte.
Am avunt impresia ca nu poate fi montat pt ca filtrul e mai mare decat capacul si imiplicit taietura dar trebuie introdus intai in partea de sus si apoi usor stranse celele doua capate si impins capacu usor oblic. Intai se inchide capacul in partea de sus iar in final se inchide jos.
De atunci am sintit clar lipsa prafului care nu ma mai loveste in nas la fiecare pornire a aerotermei dupa ce masina a stationat. Merita pus, desi m-am chinuit destul de rau pana am facut acea taietura.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment