Pentru ph2 s-a mai gasit filtrul de polen care sa se potriveasca?
Filtru polen
Collapse
X
-
Comment
-
Nu exista standard. Praf intra destul, numai ca nu-l vezi tu.
Comment
-
Completari
Cristi,,,mama ei de pozitie,,,eu unul nu puteam sa fac echilibristica aia in masina, asa ca mi-a venit o idee (pe care am scris-o mai sus, pag. 6)
1. Demontare scaun fata (dupa,,,e o pozitie asa de faina acolo, de iti vine sa tragi la somn! )
2. Pentru evitarea perforarii vaporizatorului,,,recomand taierea cu un ciocan de lipit (cu varf mic, de vreo cativa W); iti trebuie mai multa rabdare, dar iese o taietura frumoasa si safe!
Spor la treaba!
P.S. Ca mult "material obscen" pe acolo...Last edited by 77sky; 30 November 2008, 11:11.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Asta pentru oameni de o anumita statura, ca pe mine ma refuza Loganul sa lucrez acolo, fara sa ii dau jos scaunul...
P.S. ce ma bucur de reglajul pe inaltime, ca fara el ating plafonulLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Capacul e parte din filtru. Vine cu totul. E alb la filtrele obisnuite fara carbon, se pare ca la cele cu carbon e capacul negru.Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
-
Nu e o regula, si la unele filtre Renault/Nissan fara carbon capacul e negru.
Comment
-
Sa pui si niste poze, eventual sa mentionezi ce filtru ai luat (Clio III/Modus/Micra)....
Comment
-
Am montat si eu filtrul de aproximativ o luna si sunt foarte multumit. Montasem inainte filtru de hota la gura de adminsie a aerului, pentru protectia aerotermei si acum merg cu amandoua in paralel. Fluxul de aer nu este diminuat simtitor, insa praful nu mai intra de loc. Per total sint multumit. Singura parte dificila a fost decuparea capacului de plastic, operatie care mi-a luat 40 minute. Recomand si celorlalti aceasta operatiune.
Comment
Comment