Filtru polen
Collapse
X
-
Pai pana acum tot s'a vorbit de diferite tipuri de filtre. Ca sa rezum, exista 2 tipuri: (a) filtrul de habitaclu (polen), care ti'l poti monta si singur; (b) filtru ce se monteaza imediat sub stergatoare, pe unde intra aerul in habitaclu.
Acum e alegerea ta si timpul de a citi ce s'a mai scris in acest thread.
Succes!I don't ride low, I fly high...
Comment
-
Eu unu n-am auzit de filtru ce vine sub mecanismul stergatoarelor.E asa mic locul acolo la stergatoare ca nu pot sa-mi dau seama cum iti bagi mainile acolo.Eu mi-am pus filtru de polen(habitaclu) acolo unde îi e locul adica sub bord,si afara sub capota ca sa nu mai intre tot felul de mizerii in aeroterma sau cum i-o zice la ansamblul ala,am pus ciorap de mătase.Am luat un ciorap de matase si i-am taiat jos ambii craci după care am scos cele doua grilaje de plastic si am bagat fiecare jumatate de grilaj in cate un crac taiat de la ciorapul de matase.Am redus intrarea a tot felul de mizerii cu 99% fata de cum era inainte fara acel ciorap de matase.Acel 1% ramas e o mica distanta care e intre grilajele de plastic si aripile din fata,ca nu-s facute chiar exact cat e acel loc.
Comment
-
Al doilea tip de filtru se monteaza unde ai pus cracii de ciorapi . Daca vreti sa cititi mai mult intrati pe club sandero . Cam asa arata filtrele:Attached Files
Comment
-
@ParuLuScorilo, in Bucuresti nu stiu, la service'ul unde merg eu nu am intrebat. Insa am vazut asta la un service Dacia in Suceava si costa 130 ron (70 filtrul + 50 manopera). Ai putea sa iei lista cu service'urile Dacia din Bucuresti (www.dacia.ro), ca sunt destule, suni si intrebi.
Trebuie sa fie cel putin unul care sa monteze filtru de habitaclu.
Bafta!I don't ride low, I fly high...
Comment
-
Filtre particule / polen
Salutare tuturor celor interesati sa scape de frunze si praf.
Am masina din iunie 2009. Multumita celor care au postat in thread-ul de fata am scapat de frunze si de praf: am montat plasa de tantari pe grilele din palstic negru din aspiratia aerotermei si filtrul de polen in locasul sau din habitaclu.
In ceea ce priveste "filtrul de frunze" : am vazut comentariile celor neincrezatori; am reusit sa obturez usor toate orificiile pe unde ar fi putut patrunde particule mari . Am folosit plasa de tantari metalica in doua strauri . Se modeleaza usor si isi pastraeza forma . De la Practiker/Bricostore ; 10-15 Ron/mp; eu am cumparat 1/2 mp dar era de ajuns 1/4 mp.
- am demontat grilele de plastic si le-am adus in casa; scoateti furtunul de legatura dintre pompa si stropitorile parbriz din imbinarea de pe capota motorului. Memorati montarea cu bucla pentru deschiderea capotei .
- am pus plasa in 2 staturi; nu mai trece nimic peste 1 mm
- am decupat cu foarfeca avand grija sa las cam 1 -1,5 cm in plus la marginile dinspre chederul de separare motor si dinspre marginea de tabla de sus si 4-5 cm la capetele dinspre aripi . Am "tivit" marginile intocandu-le cu mana de 2 ori cam 0,5 cm si presand un pic cu manerul de la cutit/foarfeca penru a nu lasa firele sa se destrame.
- am lipit prin puncte cu Moment/Motage Kit sau sau orice adeziv tip "prenadez"- lasati catva minute inainte de a presa plasa; se modelaeza apoi usor urmarind suprafata grileleor de plastic- nu uitati trebuie sa ramana neaparat marginile de 1- 1,5 cm SUS/JOS , resp 4-5 cm st/dr pentru a acoperi imperfectiunile de imbinare dintre grilele de plastic si caroserie .
- am lasat sa se intareasca adeizvul cateva ore
- am montat grilele pe masina avand grija sa scot furtunul de legaura dintre pompa si stropitorile de parbriz prin oroificiulsau dupce am crestat cativa mm plasa (isi face loc furtunul prin taietura, ramanand "etans").
- am decupat o fereastra pentru acces la capacul de umplere rezervor lichid parbriz .am confectionat un capac dreptunghilar tot din plasa dubla si l-am fixat cu adeziv inspre stanga ; pentru siguranta l-am fixat cu banda dublu adeziva in capatul liber , nu e obligatoriu. Presati apoi marginile ramase libere ale plasei la imbinarile cu caroseria unde sunt rosturi , modelaind dupa contururi. Gata! Image000.jpg
Image001.jpg
Image002.jpg
Image003.jpg
Image004.jpg
Comment
Comment