Filtru polen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Flipper View Post
    Si pana la urma dacia echipeaza sandero si loganul PH 2 cu filtru de habitaclu din fabrica, sau macar intentioneaza pe viitor puna filtru din fabrica? Poate stie cineva Daca montez eu acel filtru pierd garantia la aeroterma?
    Salut.
    NU vei pierde nici o garantie.
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • Dar nu raspunde nimeni la intrebarea ,,Daca vine Ph2 vine din fabrica cu filtru de polen?"

      Comment


      • Nu vine... In service ai optiunea de a'ti monta... evident contra cost.
        I don't ride low, I fly high...

        Comment


        • Eu am Ph2 si nu am filtru de polen. Nu cred ca moteaza din fabrica eu am Prestige si in mod normal daca ar monta filtru de polen din fabrica ar trebui sa fie. Poate la export.

          Comment


          • Si decat sa-l montezi la ei, mai bine il cumperi si apelezi la un coleg forumist sa ti-l monteze. Sau incerci chiar tu, ca nu e foarte greu de pus!
            LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

            Comment


            • Corect,asta asa e.Dar oricum macar la Prestige trebuia sa puna,dar na....

              Comment


              • Am Preference si vreau sa stiu ce sa fac sa scap de praful si de frunzele uscate pe cere le arunca ventilatorul in interior cand nu a mai fost pornit ceva mai mult timp...multumesc de ajutor

                Comment


                • Pai pana acum tot s'a vorbit de diferite tipuri de filtre. Ca sa rezum, exista 2 tipuri: (a) filtrul de habitaclu (polen), care ti'l poti monta si singur; (b) filtru ce se monteaza imediat sub stergatoare, pe unde intra aerul in habitaclu.
                  Acum e alegerea ta si timpul de a citi ce s'a mai scris in acest thread.
                  Succes!
                  I don't ride low, I fly high...

                  Comment


                  • Eu unu n-am auzit de filtru ce vine sub mecanismul stergatoarelor.E asa mic locul acolo la stergatoare ca nu pot sa-mi dau seama cum iti bagi mainile acolo.Eu mi-am pus filtru de polen(habitaclu) acolo unde îi e locul adica sub bord,si afara sub capota ca sa nu mai intre tot felul de mizerii in aeroterma sau cum i-o zice la ansamblul ala,am pus ciorap de mătase.Am luat un ciorap de matase si i-am taiat jos ambii craci după care am scos cele doua grilaje de plastic si am bagat fiecare jumatate de grilaj in cate un crac taiat de la ciorapul de matase.Am redus intrarea a tot felul de mizerii cu 99% fata de cum era inainte fara acel ciorap de matase.Acel 1% ramas e o mica distanta care e intre grilajele de plastic si aripile din fata,ca nu-s facute chiar exact cat e acel loc.

                    Comment


                    • Al doilea tip de filtru se monteaza unde ai pus cracii de ciorapi . Daca vreti sa cititi mai mult intrati pe club sandero . Cam asa arata filtrele:
                      Attached Files

                      Comment


                      • @Macs: In care service poti sa-l montezi? Eu am intrebat la un service unde am si ceva cunostinte, si mi-a raspuns clar ca ei nu pot sa faca nici un fel de modificare in garantie.

                        Comment


                        • @ParuLuScorilo, in Bucuresti nu stiu, la service'ul unde merg eu nu am intrebat. Insa am vazut asta la un service Dacia in Suceava si costa 130 ron (70 filtrul + 50 manopera). Ai putea sa iei lista cu service'urile Dacia din Bucuresti (www.dacia.ro), ca sunt destule, suni si intrebi.
                          Trebuie sa fie cel putin unul care sa monteze filtru de habitaclu.
                          Bafta!
                          I don't ride low, I fly high...

                          Comment


                          • In Galati,la sc.Nalba,se monteaza filtru de polen de Clio 3,in aeroterma masinii,acolo unde trebuia sa vina din fabrica,contra sumei de 350 ron.

                            Comment


                            • incearca la iatsa galati cu 120 de lei (filtru+montaj)

                              Comment


                              • Filtre particule / polen

                                Salutare tuturor celor interesati sa scape de frunze si praf.
                                Am masina din iunie 2009. Multumita celor care au postat in thread-ul de fata am scapat de frunze si de praf: am montat plasa de tantari pe grilele din palstic negru din aspiratia aerotermei si filtrul de polen in locasul sau din habitaclu.
                                In ceea ce priveste "filtrul de frunze" : am vazut comentariile celor neincrezatori; am reusit sa obturez usor toate orificiile pe unde ar fi putut patrunde particule mari . Am folosit plasa de tantari metalica in doua strauri . Se modeleaza usor si isi pastraeza forma . De la Practiker/Bricostore ; 10-15 Ron/mp; eu am cumparat 1/2 mp dar era de ajuns 1/4 mp.
                                - am demontat grilele de plastic si le-am adus in casa; scoateti furtunul de legatura dintre pompa si stropitorile parbriz din imbinarea de pe capota motorului. Memorati montarea cu bucla pentru deschiderea capotei .
                                - am pus plasa in 2 staturi; nu mai trece nimic peste 1 mm
                                - am decupat cu foarfeca avand grija sa las cam 1 -1,5 cm in plus la marginile dinspre chederul de separare motor si dinspre marginea de tabla de sus si 4-5 cm la capetele dinspre aripi . Am "tivit" marginile intocandu-le cu mana de 2 ori cam 0,5 cm si presand un pic cu manerul de la cutit/foarfeca penru a nu lasa firele sa se destrame.
                                - am lipit prin puncte cu Moment/Motage Kit sau sau orice adeziv tip "prenadez"- lasati catva minute inainte de a presa plasa; se modelaeza apoi usor urmarind suprafata grileleor de plastic- nu uitati trebuie sa ramana neaparat marginile de 1- 1,5 cm SUS/JOS , resp 4-5 cm st/dr pentru a acoperi imperfectiunile de imbinare dintre grilele de plastic si caroserie .
                                - am lasat sa se intareasca adeizvul cateva ore
                                - am montat grilele pe masina avand grija sa scot furtunul de legaura dintre pompa si stropitorile de parbriz prin oroificiulsau dupce am crestat cativa mm plasa (isi face loc furtunul prin taietura, ramanand "etans").
                                - am decupat o fereastra pentru acces la capacul de umplere rezervor lichid parbriz .am confectionat un capac dreptunghilar tot din plasa dubla si l-am fixat cu adeziv inspre stanga ; pentru siguranta l-am fixat cu banda dublu adeziva in capatul liber , nu e obligatoriu. Presati apoi marginile ramase libere ale plasei la imbinarile cu caroseria unde sunt rosturi , modelaind dupa contururi. Gata! Image000.jpg

                                Image001.jpg

                                Image002.jpg

                                Image003.jpg

                                Image004.jpg

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google