pai de unde ai cumparat acest filtru cu banda dublu adeziva?
Filtru polen
Collapse
X
-
Aici explicatia cu filtrul respectiv : Filtre de aer pe baza de carbon pentru Logan, cu rama, ce se monteaza sub stergatoare, fara a afecta garantia masinii si fara a afecta debitul de aer foarte vizibil. Aceste filtre protejeaza persoanele de mirosurile neplacute cat si de paraful din atmosfera.
- nu face zgomot in plus (de la frunzulite, crengute, muguri de copac, etc.);
- protejeaza ventilatorul, instalatia si vaporizatorul;
- bordul si habitaclul nu se mai umplu de praf;
- se scapa de "efecutul ochilor rosii" si "tuse seaca";
- schimbul se face la 3-6 luni;
- dupa spalarea masinii cu turbojet-ul la acest filtru nu a ajuns apa;
- personal am rulat in spatele unui camion vechi ce scotea fum mult si in habitaclu nu se simtea mirosul.
Atasez poze cu filtrul nou si apoi uzat, utilizat de mine pe o perioada de 3 luni, 70% din km fiind parcursi in oras.
Adresa : http://www.loganclub.ro/forum/micul_...t10506p30.html , respectiv postul cu nr.#599 ... ochii rosii ii aveam probabil din cauza materialelor din care este fabricat filtrul de montat in locasul din interior in incinta aerotermei
Comment
-
Am montat si eu azi filtrul de hota la admisia de aer in aeroterma.Nu am avut power tape dar am gasit prin casa banda dublu adeziva super strong.Am confectionat rama din carton si am prins filtrul de ea in capse.M am chinui ingrozitor sa sterg toata marginea de la gura de admisie de praf ca sa se lipeasca bine,mai era putin si renuntam dar am gasit un copil cu o mana mica si dupa instructie treaba a mers brici.
Fluxul de aer f putin diminuat pe treapta 1,am folosit un singur strat de element filtrant mai mult pentru frunze dar poate o retine si ceva praf.
Inca mai sunt interesat de un filtru ca cel din pdf.Last edited by crull; 15 May 2010, 00:23.
Comment
-
pentru cei care vor sa-si monteze singuri filtrul. trasati mai adanc conturul folosind o bucata mica dintr-o panza de bomfaier, apoi cu un cutter nou decupati pe contur. dupa ce ati indepartat plasticul folositi o pila de unghii. cei cu ph2 lucrati in doua etape. odata partea de deasupra, apoi partea care iese putin inspre voi. grija la cea care iese in afara sa nu taiati complet latura de jos. indepartand plasticul din partea de sus puteti vedea vaporizatorul si marginea de jos pe interior. filtru nu a intrat din prima, la a treia incercare am reusit pana am inteles cum trebuie strans cand il bagi. am pus filtru de polen de origine valeo cu garnitura care se lipeste pe aeroterma, pret 49 LEI la dealer dacia. lucrat calm cu grija, timp montare 35 minute, datorita pozitiei yoga. important este sa nu fortati, daca va enervati luati o pauza de tigara. dupa montrare se pot constata urmatoarele: debitul aerului nu scade deloc, ventilatorul se aude mai infundat, mai putin zgomot de la el. am gasit multe frunze si mugurasi acolo. concluzie: daca tot era locasul acolo proiectat, merita valorificat. trebuie verificat periodic, scos doar partea de jos pentru a vedea cat este de imbacsit pe latura dinspre motor. dupa 12 zile de la montare deja a prin gris pe el, chiar isi face treaba.
Comment
-
eu la ph2 am locas pt filtru .am gasit un filtru la magazin cu 25 lei ,dar nu cred ca e bun si pt praf,mai degraba e un filtru pt insecte ,frunze etc.ma gandeam ca ar fi mai bine sa improvizez eu un filtru de carbon de la hota.acum ma gandeam ca ar fi si mai bine sa pun acel filtru pt hota sub stergatoare.dar nu am desfacut capacul de la stergatoare pt a-mi face o idee sa vad cum as putea sa-l lipesc eventual ,sa fie cat mai etans.voi ce parere aveti?
Comment
-
@laur Da ai locas pentru filtru trebuie doar sa decupezi fiindca nu e decupat la aeroterma.
Eu am pus plasa de tantari la gurile de aerisire de sub capota si am montat filtru cu carbon activ luat de pe forum e bun si e si pretul ok si sunt foarte multumit. Pana ce decupezi e mai greu, dar cu rabdare un cutter bun si o lanterna nu i-ti ia mai mult de 20-30min.
Comment
-
vlad .nu ai inteles.ph2 presupun ca au toate cel putin capac ,care se scoate usor ,pt a pune un filtru habitaclu.versiunile mai scumpe au filtru din fabrica.totusi, mie mi se pare mai buna ideea cu filtru sub stergatoare asa cum a descris un user.si eu intrebam daca as putea sa pun un filtru hota sub stergatoare si cat de eficient ar fi .
Comment
-
Nu are nici un capac nici Ph 2 nici Ph1 pentru filtru de habitaclu iar la faza cu filtru de hota sub stergatoare nu mi se pare o idee buna findca:1 te chinui sa-l lipesti ca am vazut ca se monteaza destul de greu; 2 o sa se imbacseasca de praf si mizeri foarte repede si atunci o sa trebuiasca sa pui altul si repeti operatia 1; pe cand daca pui filtru de habitaclu polen sau carbon ala il poti si sufla de cateva ori si il schimbi f usor.(cam la 8-10000km) am vazut pe forum ca se schimba.
Comment
Comment