Pe rotita de langa intinzator e sarit putin plasticul negru..dar am intrebat un mecanic si a zis ca nu o afecteaza, pe lungime s-a rupt si acum dar s-a rupt din cauza uzurii....daca trag de ea acum mai rup cate un santulet....de pe ea...foarte foarte uzata...nu stiu din ce cauza...pare putreda...
Curea Alternator Rupta?
Collapse
X
-
tocmai am observat ca mie nu mi-a schimbat cureaua de accesorii..tata a fost sa schimbe distributie si cea de accesorii nu, e plina de crapaturi, deci weekendul asta o schimb si eu.
@TudorIonut , despre ce rola vb ca ai invartit? de cea de la vibrochen ? ai invartit cu cheia sau cum ?" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
Tii de intinzator intins, eventula ridici cu cheia si pui pe cineva sa tina de el si tu pui cureaua peste tot , in afara de punctul 3, ce e facut cu rosu in imagine, si dupa invarti de rola aia de la 3 sau ce e in sensul in care nu ti-a intrat tie..cel mai bine e sa lasi in partea de jos si dupa sa invarti cu cheia in sensul desenat...daca ai nelamuriri iti raspund..De unde esti?Attached Files
Comment
-
Originally posted by Costi-bc View PostDaca se observa uzura , "santuri" pe cele 2 role e obligatoriu sa schimbi tot kitul de accesorii. Data viitoare cand se rupe cureaua pe lungime poate nu vei fi la fel de norocos si rupi si distributia.Last edited by Costi-bc; 23 October 2013, 18:59.o/____\o
(i)
.........
Comment
Comment