Cum Montez Serigrafie Ceasuri Prestige?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum Montez Serigrafie Ceasuri Prestige?

    Am achizitionat una bucata serigrafie ceasuri albe prestige+ doua ace roshii si nu mai am rabdare sa merg la un specialist. Ma bate gandul sa desfac eu bordul. La cielo era mai simplu, am facut aceasta operatie de mai multe ori insa la Logan nu vad nici un surub, nici nu stiu de unde sa incep. Si-ar mai fi problema acelor... E complicat sa le scot pe cele vechi si sa le montez pe cele rosii?

  • #2
    Trebuie sa scoti "cochilia" de deasupra bordului. E oarecum simplu, tragi si apesi usor pe ea catre volan. Dupa ce o scoti o sa vezi si suruburile.
    sigpic
    Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

    Comment


    • #3
      Ok, pana aici "pare" simplu.... Poti sa-mi spui si cum procedez cu acele, te rog...????

      Comment


      • #4
        Pai e destul de simplu sa o scoti. Sincer, cu acele nu stiu dar cred ca sunt bagate prin presare si au (mai mult ca sigur) o siguranta ce le tine acolo. Cine mi-a umblat mie la bord nu mi-a schimbat acele ci ledurile ce le lumineaza (le am in trei culori acum, in functie de viteza la vitezometru si de turatie la turometru) iar fondul e albastru.
        sigpic
        Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

        Comment


        • #5
          Banuiesc ca soran a facut operatia respectiva ;). Am vrut sa ajung si eu la el insa n-am avut programare. Am fost duminica cu masina in buc insa duminica nu lucreaza. Cum spuneam, nu mai am rabdare. Daca n-am sa reusesc... O sa merg la soran. Merci de sfat.

          Comment


          • #6
            Nu-l stiu pe acest soran. Mie mi le-a facut un alt tip, are userul Noyzz sau ceva de genul asta.
            sigpic
            Shit does not happen. Shit takes time, shit takes effort.

            Comment


            • #7
              Ai grija cu scos acele ca trebuiesc calibrate manual.
              Fuarte Nervos !!!

              Comment


              • #8
                Ca sa ajungi sa schimbi folia, trebuie sa:
                - desfaci doua suruburi de sub cochilia voalnului, folosesti cheie torx;
                - desfaci suruburi prindere ceasuri de bord in consola bordului, folosesti aceeasi cheie torx;
                - scoti capacul ceasurilor prin declipsare de pe cluster si plansa;
                - declipsezi protectia de plexiglas a ceasurilor;
                - scoti acele prin extragere axiala de pe motorasul pas cu pas;
                - desfaci pcb-ul de carcasa de palstic folosind cheie torx (mai mica decat cea folosita pana acum);
                - declipsezi folia veche si-o inlocuiesti cu cea noua;
                - asamblezi pcb cu carcasa plastic, folsoesti cheia torx mica;
                - pui acele in aproximativ aceeasi pozitie cum le-ai scos (de preferat sa faci un mic semn cu creionul inainte sa scoti acele, care apoi sa-l stergi)
                - pui plexicul, suruburile de fixare in plansa, capacul ceasurilor, cochilia volanului
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Dupa schimbarea acelor, ca sa vezi ca le-ai pus bine intra in meniul de diagnosticare si vezi la ce valori baleiaza acele.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    Intre operatiunea 1 si 2 mai tre desfacute 2 suruburi care tin cascheta ceasurilor. Cascheta care dupa desfacerea suruburilor se scoate .
                    Fuarte Nervos !!!

                    Comment


                    • #11
                      "cascheta" e la pasul 3 buna observatia, totusi, uitasem de suruburile alea. Dar cred ca pana la urma, daca incepe omul operatiunea, isi da seama ce/cum trebuie sa faca...Odata scoasa cochilia, restul e foarte intuitiv.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Da, dar poate uita sa scoata desfileteze suruburile care tin cascheta si o desface in cele doua jumatati componente si nu o mai pune la loc decat cu superglue.
                        Fuarte Nervos !!!

                        Comment


                        • #13
                          Multzam fain de sfaturi, dragi forumisti. Treaba-i ca dupa ce am postat n-am mai avut rabdare si am coborat la masina. M-am inpotmolit repede dupa ce am scos cochilia insa l-am sunat pe silvyu_79 (cel de la care am luat serigrafia) si mi-a explicat. Tipul e superserios, nu numai ca livreaza prompt dar te si ajuta cu sfaturi acolo unde se pricepe. Mai greu a fost, dupa aplicarea serigrafiei cu calibrarea ceasurilor, desi am facut semn cu markerul. Nush daca-i 100% cum a fost din fabrica dar oricum eu merg mereu cu mult peste limita legala . Ieri tocmai mi-am luat o amenda de 300 ron (, 104km/h in Puchenii Mari, cred. Revenind la operatia de schimbare a serigrafiei, pt cei ce vor sa incerce, va spun ca nu e deloc complicat cum pare la prima vedere, Csebalyn a explicat perfect pasii, cred ca mai bine de-atat nici nu se putea. Oricum, tin sa va multumesc tuturor celor care au venit cu sfaturi. Pacat ca n-am si in jurul meu oameni atat de saritori ca cei de pe net. Toate cele bune tuturor, din partea mea topicul se poate inchide.

                          Comment


                          • #14
                            Your wish is my command inchidem "taraba" aici.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google