Pentru o depasire la 80 - 90 km/h folosesc tr a 3-a. Imi place mult kick-ul masinii in tr 3.
Cu Ce Treapta Efectuati O Depasire La 80 Km/h ?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
) stiu ...Sunt o gramada de " asha zishi soferi " ...Te lasa sa intri in depasire...Si cand ajungi in dreptu lui ... O calca ( am patito q un 1.5 dci ) ) ... Da a mers frumos a 3 -a ) ..
am mai patito odata pe drumu cernavoda-medgidia cand un nesimtit cu un aveo a calcato exact cand sa ma retrag pe banda...Din contrasens venea un tir ...Noroc ca o fost " baiat " camionagiul k altfel apaream la stirile de la ora 5 ( viteza 140 )
Comment
-
Eu am 1.4....Si acum vara daca merg cu ac-ul si cu 3-4 pers in masina deja imi iau gandul de la depasire. Sambata am fost plecat in afara orasului si nu depaseam decat atunci cand aveam timp suficient pentru o depasire lejera. Nu am depasit decat masini lenese care nu mergeau mai mult de 80 km/h. Am observat ca trebuie sa o calci cu 3-4 secunde inainte sa intri in depasire (cand inca il vezi pe cel din sens opus ca se apropie) si atunci deasirea incepanad cu 80 km/h o faci lejer cu treapta a 5 a. In rest, treapta a patra cand e musai nevoie sa depasesti, iar in cazuri extreme chiar si a 3 a.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by dani030669 View PostA 4-a daca e sub 1.9 (diesel) individul pe care il depasesc si a 3-a daca e peste 1.6 mpi
1.4 8v la viteza de 90 km/h il iau lejer dintr-a 5-a (btw la 90 intr-a 5-a am 2000 rot/min...)
Comment
-
Eu folosesc a 3 la 80 dar mai depinde si de alti factori,vreme ,strea drumului ca avem niste drumui "drumurile oaselor" ce grutate avem in masina,si pe cine vrem sa depasim ca sunt unii soferi vai de ei cind vrei sa depasesti atuci o "calca "si ei si atunci sa vezi "dans".A-ti observat ca majoritatea accidentelor se fac din cauza depasirilor facute incorect.
Comment
-
Posibile confuzii
Bag eu de seama ca topicul acesta a fost deschis de un posesor de 1.4 MPi si aici se regasesc raspunsurile si de la benzine si de la diselache...
Cand...La acea viteza,,,lucrurile stau diferit pentru fiecare motoras in parte.
Asa cum a spus si Csebalyn, la benzinare (ca asa se deduce...) este recomandata folosirea cu incredere a treptei a III-a; pe cand, la diesel-uri folosim treapta a IV-a, si nu tr a III-a (datorita curbei de cuplu...)Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Nu cred ca se poate da un raspuns exact la intrebare,toate situatiile avand unicitatea lor. Sunt diversi factori de luat in calcul,vreme,relief,noapte,ziua,semne de circulatie,greutatea masinii,gradul de oboseala si priceperea individuala. Eu evit fortarea transmisiei apropiindu-ma gradual de vehiculul ce urmeaza a fi depasit urmarind sa prind momentul propice fara a risca inutil,(fiind cu un ochi in laterala dupa cei "foarte grabiti")si pastrand a 5-a de obicei. Evit sa ma apropii rapid si sa franez inutil,pastrand astfel "avantul"masinii. Insa cand inainte este o coloana,situatia se schimba si prudenta este suverana,astept cuminte momentul si folosesc vitezele din instinct si dupa ureche,turometrul il privesc rar,doar ca o verificare. Riscati intotdeauna cat mai putin.
Comment
-
Originally posted by Dreamer4ever View Postapropiindu-ma gradual de vehiculul ce urmeaza a fi depasit urmarind sa prind momentul propice
si ii citez pe cei de la vibefm:
"Drive slowly ... In case of hot chicks on the sidewalk"
Comment
-
Eu folosesc a 4-a la 80 ptr depasiri si a 5-a cand e drum liber si drept, fara curbe... N-am dus niciodata masina la 5000 de ture intr-a treia si nici nu am de gand. Daca necesita eforturi mari o depasire, inseamna ca nu e utila si mai ales necesara. Asa ca raman in spatele lui cu viteza constanta ptr consum redus.
Comment
Comment