Cu Ce Treapta Efectuati O Depasire La 80 Km/h ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Ce de offtopic...Parca era vorba de treapta si atat...Acum s-a ajuns la cutii etajate, rotatii, mers economic...

    Comment


    • #92
      Eu la depasire folosesc treapta 4,respectiv 5.
      I HAVE A !sigpic
      fara linkuri externe in semnatura

      Comment


      • #93
        Originally posted by TWeetY View Post
        Ce de offtopic...Parca era vorba de treapta si atat...Acum s-a ajuns la cutii etajate, rotatii, mers economic...
        alo, domnu' inginer, etajarea cutiei e cea care "dicteaza" treapta cu care se efectueaza depasirea in siguranta...Ba mai mult, "dicteaza" chiar turatia la o anumita viteza...
        mersul economic e intr-adevar off-topic, aici m-ai prins
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #94
          Seba nu tineam sa prind pe nimeni, numai ca s-au dat atatea detalii incat omul care a intrebat asta chiar nu stie daca o sa dea a 3-a sau a patra...Sau poate numai schimba si sta in a 5-a

          Comment


          • #95
            M-ai "spart"...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #96
              Fiecare face depasirea cum stie si cum poate, in functie de situatie.

              la mine depinde de cand plec de acasa cum sunt dispus ori merg batraneste si las sa ma depaseasca toti, ori de cand am plecat de acasa 1, 2, 3, 4 ---->> 5800ture si sigur fac depasiri. Ceva de genul ca in poza . Urat este cand merg multi cu a 5 cu 165 si se aude turat motorul si m-ai o scot din viteze sa o dau pe a 6
              sigpic

              Comment


              • #97
                Originally posted by X@by View Post
                Eu la depasire folosesc treapta 4,respectiv 5.
                Asa sa faci in continuare....!!!!....
                Last edited by Cromatic; 18 August 2008, 17:02.

                Comment


                • #98
                  Cromatic: De ce????
                  I HAVE A !sigpic
                  fara linkuri externe in semnatura

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by csebalyn View Post
                    M-ai "spart"...
                    ca sa te sparg de tot arunca un ochi pe pozele de aseara de la mioveni...O sa vezi ceva ce iti place (raliu)

                    Comment


                    • Tot off-topic: eu astept filmarile de la sannicolau cu ujv-ul propriu de-a latul pe pista
                      mai nou, ma dau, nu ma mai uit cum se dau altii o sa ma (si) uit, iti dai seama...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Omori motoru` cu a 3 a la 80 ... Sau cel putin il fortzezi destul de tare..Am fost cu un logan papuc si am urcat un deal de 11 % cu a 3 a la 100 diesel...Dar facea motoru` ca la tractor ) eu la loganu` meu 1,4 mpi ce e peste 70 km/h folosesc a 4 a si de la 80-90 km/h se simte ca trage...Deci a 4 a e ok..Parerea mea
                        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                        Comment


                        • E ok pentru o depasire in care ai suficient timp insa daca esti fortat sa treci mai repede a III a ok la 80 ai undeva la 4000rot/min ceea ce pentru un benzinar nu e mult

                          Comment


                          • Deci eu cand fac o depasire scot pe liber si dau nosu', cand se gata butelia nu mai depasesc
                            No, apoi blana
                            Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
                            ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

                            Comment


                            • Originally posted by tzony_18 View Post
                              Omori motoru` cu a 3 a la 80 ... Sau cel putin il fortzezi destul de tare..Am fost cu un logan papuc si am urcat un deal de 11 % cu a 3 a la 100 diesel...Dar facea motoru` ca la tractor ) eu la loganu` meu 1,4 mpi ce e peste 70 km/h folosesc a 4 a si de la 80-90 km/h se simte ca trage...Deci a 4 a e ok..Parerea mea
                              excelent...Keep up the good work. Poti sa-mi spui si mie cati din cei 75 de cai ii folosesti la 2500rpm? Iti reamintesc ca aia 75 ii ai la 5500rpm. Daca se strica motorul, nu crezi ca-l faceau frnacezii sa nu merga asa turat? Si inca ceva...Ai un cuplu de vorbesti singur la 2500rpm in treapta a 4-a fata de 4000 intr-a 3-a...Clar trage mai bine in tr4. Dar nu contracronometru, trage mai bine sa moara
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Acuma vb serios cu a 3-a daca nu vrei sa ai emotii, @tzony_18 nu omori motorul deloc, e facut sa mearga in anumiti parametrii, si eu am tot motorul de masina de tuns iarba de 1.4 si in depasiri la 80 clar a 3-a, nu ma trec transpiratiile and shit. Bine daca am chef sa merg pensionar style ma bag si cu 4, dar asta se intampla destul de rar.


                                Off topic: Eu am facut joc la grupul conic din cutie dupa ce pe drumul Deva-Arad am facut majoritatea depasirilor in a 3-a si urcam pana pe la 120 dupa care frana de motor, dar asta s-a intamplat datorita tolerantie prea mari cu care a venit piesa respectiva. Dupa inlocuire am mai facut kamikazareli din astea dar nu s-a mai intamplat
                                No, apoi blana
                                Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
                                ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google