Originally posted by tzony_18
View Post
Cu Ce Treapta Efectuati O Depasire La 80 Km/h ?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@tzony_18: dupa mine ca dupa mine, dar sigur sa nu te iei dupa virtualmansorin, care de 90000km merge cu a 3-a constant la 90-100, chiar ii da pana la 130-140 ce de piese a schimbat sorin la motor...Absolut nimic! Doar bucsaraie si capeti de bara. Loganul chiar e o masina nasoala, nu-i place in ture, nu tin motoarele, mai ales peste 7000rpm, unde are sorin limitarea
serios acum, crede-ma ca nu omori nici un motor, ca doar nu te obliga nimeni sa mergi 1000km cu a 3-a la 80km/h. Asa mergi doar la depasiri din scurt sau in panta.
in afara de consum mai mare, nu pateste absolut nimic motorul. Nu te indemn sa-i dai "blana", iti spun doar ca se poate si e "perfectly safe".Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
-
Nu te supara, dar se vorbea cu tine in ultimele 4 posturi? Parca era vorba de 1.4mpi, vad ca tu ai dci...Ala intr-adevar e subturat la mai putin de 1600-1700rpm....Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Uite azi am facut un drum bun de dat exemplu pt depasiri (ca parca altul n-ar fi )) ): Arad-Cluj Nap retur.
Majoritatea depasirilor de la 80-90/h le-am facut pe tr IV (mai mult de 4500 n-am turat-o, rar 5500).
De la 60-70 daca m-a ''prins'' pe tr III am lasat-o pana la finalizarea depasirii (4500-5000) acolo unde a fost nevoie.
Foarte greu sa spui clar cu ce tr faci o depasire de la ~80 km/h.
Cum cere traficul (dar sa NU iti para rau de motor ca se ''strica'') cam asa ar trebui sa folosim treptele.
Comment
-
Ba exista teorie, se poate face o corelare intre putere, cuplu si rapoartele cutiei de viteze pentru fiecare motor in parte pentru a vedea cum poti efectua diverse depasiri.Faptul ca mai sunt si alti factori care influenteaza o depasire asta e cu totul altceva si e normal sa fie asa.
Comment
-
Numai sa nu ajungem sa spunem ca ''eu sunt mai sofer ca altu''.
DAR ( ))) ) conteaza foarte mult sa cunosti masina, dinamica ei, ''mofturile'' si toate cele, nu numai sa le cunosti, dar sa te folosesti de ele.
Stapanesti treburile astea, ai sanse mari (cum am vazut eu azi spre exemplu) sa te descurci in trafic mai bine decat unu' care are sub capota un 100 cp dar care ii este frica sau alte motive ma rog, sa foloseasca din plin masina la depasiri si se uita la tine (tu cu martzoaga ta de 75 cp) cu mirare cum treci de el si de tiru' din fata...
Comment
-
S-a va zic si parerea mea chiar daca nu am permis , nu mi se pare prea ok s-a faci o depasire la 80 cu a 4 sau 5....Cel mai bine a 3(mai bine mai turata decat subturata)...Sunt de parere ca e cel mai bine s-a se scurteze cat se poate de mult o depasire....(sunt multe lucruri care se pot intampla,o pana etc.Se apara diverse). Deci cel mai bine depasesti cat mai repede...Ptr 200gr de benzina.......sigpic
Comment
-
Rapid saritzi si`mi datzi in cap!!! ) asa am eu o vb " omori motoru` " .....La mers linistit cu 80km`h am 2500 turatzii in treapta a 4 a( din cate imi amintesc ).. Nu e destul pt o depasire?Si daca tot veni vorba..Cei care au 1,4 mpi : atzi avut vreodata impresia ca in treapta a 5 a ( mers lejer ) e cam lenesa ?" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
Cum sa fie destul? Ce cuplu ai tu la 2500rpm, cand la 3000 ai maxim 112Nm? Ai cuplu de dacia 1300 din 1969, adica vreo 90-95Nm. Iar de tr5 la mers lejer, 1.6 n-are suficient cuplu sa depaseasca decent la 110km/h, daramite 1.4...Acum fara suparare, nu zic ca e extraordinar de lenesa, dar cam lasa de dorit.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment