Cu Ce Treapta Efectuati O Depasire La 80 Km/h ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu Ce Treapta Efectuati O Depasire La 80 Km/h ?

    Majoritatea depasirilor in Romania se fac la 80 - 90 km/h ... Cand dau treapta a 4 la 80...are 3000 rpm...si bag picioru in ea...si parca se plafoneaza la 3500 - 100km/h ..

    Am incercat de multe ori cu a 3 dusa pana la limitare 6000 rmp - 120-125 km/h si plecand tot de la 80 are 4000 rpm, da fuge mai bine ..



    numai cand ajunge acul la 3500 plafonare 5-6 sec.. cu pedala la fund..si dupa aceea sa gandeste sa urce ...

    ce ar putea sa aibe ?
    Last edited by Guest; 7 August 2008, 02:39.

  • #2
    Eu la diesel cu a 4-a depasesc la 80
    sigpic

    Comment


    • #3
      Ce simti tu se datoreaza curbei de cuplu la 1.4 (deci ceva ai simtit tu bine, dar un pic exagerezi). Dupa 3000 rot/min scade cuplul o idee pana pe la 3500 rot/min, dupa care - spre 4000 rot incepe din nou sa urce.

      Eu de obicei la 80-90/h daca fac o depasire ''normala'' ca sa zic asa, ma bag pe tr 4 (exclus tr 5!), la aceeasi viteza daca vreau sa trec mai rapid - normal, pe tr 3 pana pe la 110/h.

      Comment


      • #4
        Treapta a 4 din punctul meu de vedere e cea mai potrivita treapta....Ai si pedala ai cam tot ce iti poate oferi masina.....Mai trebuie sa ai timp si distanta buna....In rest ....
        JUST ME.....30-rdd......

        Comment


        • #5
          Tu spui asa ca ai 1.6 dar cei cu 1.4 sunt mai lenesi un pic. Depinde de situatie - la drum intins si loc destul depasesc cu tr. A 4-a dar unde imi trebuie un start calumea folosesc tr. 3.

          Comment


          • #6
            Nu ma bag in depasiri riscante...Doar foarte rar cand am enervez ( si sunt singur in mashina ) ...Siguranta mea si a familiei in primu rand...


            cum ziceam ..Hobby-ul meu este pescuitul...Shi mashina e incarcata...Shi de-asta bag cateodata a 3 ..
            in rest cand e masina goala frumos cu a 4 .. (si a 5 o dau cand ajung in fata cap-tractorului ) multumesc de raspunsuri baietzi..

            Multi km fara incidente !! VIATA ARE PRIORITARE .. NU TE GRABI PTR INCA 5 -10 MIN CARE LE PIERZI PE DRUM ..

            Comment


            • #7
              Da asa e eu am vbit ca am 16v ....Dar in majoritatea cazurilor a 4 ....Ca este viteza de 80km/h si kiar de e 16v sau 1.4 nu e diferenta mult prea mare .....Masina se simte bine in a 4 ....Fara sa punem in calcul acum ca ar mai fi si in deal ca ar mai fi si incarcata ca ar fi si vreo curba periculoasa....A 4 vbind de conditi normale....In rest multa atentie.....
              JUST ME.....30-rdd......

              Comment


              • #8
                A 3-a la 80 km/h
                http://www.youtube.com/watch?v=Tp58aNdH-ks

                Comment


                • #9
                  Mare atentie ca dupa cum vedeti, se intampla accidente cu masini mult mai puternice deoarece nu gestioneaza corect depasirea!
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • #10
                    Cu a 4-a depasirea la 80-90/h, cateodata mai merge si cu a 5-a dar mai rar si cand e drumul liber.

                    Comment


                    • #11
                      In treapta a 3 a of course
                      Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                      Comment


                      • #12
                        Daca e liber drumul, tr5 sau tr4, daca necesita rapiditate miscarea, numai tr3... In 3-4 secunde ai trecut de obstacol. Dati 3-ul fara frica, nu pateste nimic masina. Apropo, la depasie, conteaza cuplul la roata, nu la axul motorului. Iar cuplul la roata e mai bun in tr3 la 5500rpm decat in tr4 la 3000. De aia, dati 3-ul la depasiri ce incep la 70-80 si se termina la 110-120.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Pentru o depasire rapida si sigura, treapta 3 e cea mai potrivita, dar daca drumul este mai liber si nu trebuie facuta o depasire mai rapida este buna si treapta 4........
                          sigpicRenault megane 2 1.6 16V si Opel Bertone 2.2 16V

                          Comment


                          • #14
                            Depinde de situatie ....Eu folosesc 4 de obicei deoarece nu ma bag in depasiri riscante prea des ....Dar daca ma grabesc folosesc 3 si ii fac pe toti
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Depinde de situatie, drum drept, deal, daca e tir sau masina vreo masina mica, de obicei la viteza aia in a 4-a dar sunt si situatii in care drumul imi permite si pot depasi lejer si in a 5-a.
                              Loganul Meu !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google