Originally posted by dani030669
View Post
Cu Ce Treapta Efectuati O Depasire La 80 Km/h ?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Last edited by Cromatic; 5 August 2008, 09:28.
-
Loganul, cel putin 1.4 mpi-ul nu e masina de accelerat in depasiri. Cand am de depasit la limita, franez usor, las distanta cam 2 masini fata de cel din fata si cand consider ca am loc de depasire accelerez puternic pe banda mea iar in ultimul moment intru pe contrasens pentru efectuarea depasirii propruzise. Astfel pot frana la timp in cazul in care nu am loc, am destul cuplu iar in afara de asta folosesc "tunelul" de aer creat in spatele camionului.
On-topic: in general depasesc cu 5-4-3 la 80 km/h, depinde de situatie. Daca am 2 benzi pe sens si nu vine nimeni... A 5-a lejer, in rest cum simt. NICIODATA nu depasesc riscant cu altcineva in masina, viata e mai importanta si... 5 - 10 min intarziere chiar nu e un capat de tara.
Numai de bine si drive safesigpic
Comment
-
Originally posted by Cromatic View Poste bine ca atunci cand ne aflam in dreptul celui pe care il depasim sa schimbam treapta din a 3-a in a 4-a?
Comment
-
Andrei de ce spui ca nu e normal sa schimbi? Daca esti in a 3a si ai ajuns in limitare ce faci? In afara de asta daca schimbi sa pici in a4-a in punctul de cuplu maxim parca masina are un "zvac", sau asa imi pare mie.sigpic
Comment
-
Oricum in ziua de azi sunt motoare ff puternice...Si motoarele de la golanurile noastre sunt cam puturoase ( 1.4 .. 1.5 -65 cp ) ... Si trb fortate...Mai ales dak mere shi aeru " condimentat " si sunt 2-3 pers...Mai bn fortat decat sa apar la stirile de la ora 5
urasc sa am pe careva in fata ptr ca trb sa stau cu ochii in stopurile lui...La cea mai mica miscare .. :|
Comment
-
Treapta a 4'a cand sunt singur in masina ( are destul zvac ) , iar cand suntem 4 in masina treapta 3. Nu prea fac depasiri la limita pentru ca nu castig decat adrenalina si vreo 2 3 minute ...
@andy_x3m pai tu faci intreceri sau depasesti ?... Daca ajungi sa termini o treapta si inca nu l'ai depasit ceva e in neregula .
Comment
-
@andy_x3m: Nu se depaseste ca sa ajungi la taierea aliimentarii. Nu castigi mai nimic ca pleci de la 3000 rpm sau de la 4000-5000 rpm si schimbi viteza.
Comment
-
Ho, nu dati cu pietre. Am dat o situatie posibila, eu personal nu am ajuns niciodata la limitare in mers. I-am auzit pe mai multi colegi, 2 defapt, ca ajung in limitare cand depasesc, de aici intrebarea mea.
Razzvan, nu sunt pasionat de intreceri, repet am dat o situatie posibila.sigpic
Comment
-
Originally posted by andy_x3m View PostAndrei de ce spui ca nu e normal sa schimbi? Daca esti in a 3a si ai ajuns in limitare ce faci? In afara de asta daca schimbi sa pici in a4-a in punctul de cuplu maxim parca masina are un "zvac", sau asa imi pare mie.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Si mie mi s-a intamplat de mai multe ori sa schimb tr superioara cand inca eram in depasire.
Care e defapt problema??? Ok, nu e recomandat pt depasirile in forta (desi si aici e discutabil), dar de ce sa continui sa rulez spre 5000 rot/min cand sunt trecut de jumatea tirului si am drum liber? (situatie ipotetica da?)
Sau hai sa luam un alt caz si sa vedem care e mai rapid la depasire, eu - plec de la 3500-4000 pe tr 3 pana pe la ~5000-5500 si dau tr 4 si continui depasirea (care e deja facuta 75%), sau altu care din start se baga pe tr 4 in depasire??Last edited by Octavian; 6 August 2008, 09:41.
Comment
-
Se presupune ca trebuie sa faci depasirea in siguranta...Ori daca schimbi treapta de viteza in plina depasire, se pierde putin timp ca sa nu mai zic de "sansa" de a rata viteza!Ma rog....Nu se poate discuta nimic concret pt ca sunt situatii si variabile multe!Treaba e ca motoarele nu sunt de forta, prin urmare trebuie sa-ti dramuiesti fiecare cal putere , altfel......In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Cum sunt unele drumuri din tara ) .... Ex aici la mn in jud e drumul dn22 ( navodari - lumina ) ... Debea au loc sa treaca 2 tiruri ... Si vorba lui darksid3 daca ratezi treapta ... ( s-ar putea sa ajungi la stirile de la ora 5 )
cum spun foarte multi loganisti ... Sunt masini ff puternice....Si le dau astia " in gura " rau de tot....
off topic : De ce nemtii cumpara Logan-uri / Sandero si nu cumpara masinile lor sh ? .. Ca na romanu e fudul ..Vrea BMW .. Audi si dp 3 luni ...Ii face segmentarea...Sau diverse probleme
Comment
-
Originally posted by Loganu View Postoff topic : De ce nemtii cumpara Logan-uri / Sandero si nu cumpara masinile lor sh ? .. Ca na romanu e fudul ..Vrea BMW .. Audi si dp 3 luni ...Ii face segmentarea...Sau diverse probleme
@Octavian___30 : e vorba de depasiri mai la limita si nu de depasiri unde ai un drum drept/liber in fata si poti sa 'ti schimbi si cd'ul de la cd'player. In astfel de depasiri intru direct cu a 5' a ....
Comment
-
Depasiri in forta, pai iti demostrez ca varianta mea scoate timp mai mic decat daca ma bag sa spunem la ~85/h in depasire pe tr 4.
Pe tr 3 am demaraj mai fulminant si timpul de schimbare 3 pe 4 e prea mic ca poti spune ca ai vreo pierdere mai mare (nici macar nu se apropie) fata de cum te-ai baga pe tr 4 in depasire.
Ca nu e safe, da - cel mai bine pt siguranta e sa alegi o treapta cu care sa poti efectua intreaga depasire, dar daca esti sigur pe tine, iti cunosti masina, in anumite situatii poti face depasire pe tr 3 si 4.
Sa spunem ca ai un tir care merge cu ~85/h cum il depasesti mai rapid? Din start pe tr 4 sau incepi depasirea cu tr 3 si apoi tr 4. Eu iti spun sigur ca ajung mai repede in fata lui daca incep depasire pe tr 3.
Comment
Comment