Cu Ce Treapta Efectuati O Depasire La 80 Km/h ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by dani030669 View Post
    A 4-a daca e sub 1.9 (diesel) individul pe care il depasesc si a 3-a daca e peste 1.6 mpi
    1.4 8v la viteza de 90 km/h il iau lejer dintr-a 5-a (btw la 90 intr-a 5-a am 2000 rot/min...)
    Vezi ca multi baieti din grupul VAG care isi iau 1,8 TFSI sau 1,4 TSI, la achizitionarea masinii nu opteaza pentru insemnul cu motorizarea, tocmai, ca sa arate ei cat de tari sunt in anumite situatii.Deci, mare atentie la masinile care nu au inscrisa motorizarea.Stiu asta pentru ca am avut o Skoda si am activat o perioada pe forumul lor.
    Last edited by Cromatic; 5 August 2008, 09:28.

    Comment


    • #32
      Loganul, cel putin 1.4 mpi-ul nu e masina de accelerat in depasiri. Cand am de depasit la limita, franez usor, las distanta cam 2 masini fata de cel din fata si cand consider ca am loc de depasire accelerez puternic pe banda mea iar in ultimul moment intru pe contrasens pentru efectuarea depasirii propruzise. Astfel pot frana la timp in cazul in care nu am loc, am destul cuplu iar in afara de asta folosesc "tunelul" de aer creat in spatele camionului.
      On-topic: in general depasesc cu 5-4-3 la 80 km/h, depinde de situatie. Daca am 2 benzi pe sens si nu vine nimeni... A 5-a lejer, in rest cum simt. NICIODATA nu depasesc riscant cu altcineva in masina, viata e mai importanta si... 5 - 10 min intarziere chiar nu e un capat de tara.
      Numai de bine si drive safe
      sigpic

      Comment


      • #33
        Andy, dao-n-colo de treaba, cine sa mai vina daca ai 2 benzi pe sens.La doua benzi pe sens sigur delimitarea intre sensuri va fi linie continua iar cealalta situatie nu mai este considerata depasire si oricum o faci fara nici o emotie.

        Comment


        • #34
          Originally posted by Cromatic View Post
          e bine ca atunci cand ne aflam in dreptul celui pe care il depasim sa schimbam treapta din a 3-a in a 4-a?
          Nu, normal ca nu. Pierzi un timp important. Daca nu vine nimic din fata, da, se poate face si asa ceva.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #35
            Andrei de ce spui ca nu e normal sa schimbi? Daca esti in a 3a si ai ajuns in limitare ce faci? In afara de asta daca schimbi sa pici in a4-a in punctul de cuplu maxim parca masina are un "zvac", sau asa imi pare mie.
            sigpic

            Comment


            • #36
              Oricum in ziua de azi sunt motoare ff puternice...Si motoarele de la golanurile noastre sunt cam puturoase ( 1.4 .. 1.5 -65 cp ) ... Si trb fortate...Mai ales dak mere shi aeru " condimentat " si sunt 2-3 pers...Mai bn fortat decat sa apar la stirile de la ora 5

              urasc sa am pe careva in fata ptr ca trb sa stau cu ochii in stopurile lui...La cea mai mica miscare .. :|

              Comment


              • #37
                Treapta a 4'a cand sunt singur in masina ( are destul zvac ) , iar cand suntem 4 in masina treapta 3. Nu prea fac depasiri la limita pentru ca nu castig decat adrenalina si vreo 2 3 minute ...

                @andy_x3m pai tu faci intreceri sau depasesti ?... Daca ajungi sa termini o treapta si inca nu l'ai depasit ceva e in neregula .

                Comment


                • #38
                  @andy_x3m: Nu se depaseste ca sa ajungi la taierea aliimentarii. Nu castigi mai nimic ca pleci de la 3000 rpm sau de la 4000-5000 rpm si schimbi viteza.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #39
                    Ho, nu dati cu pietre. Am dat o situatie posibila, eu personal nu am ajuns niciodata la limitare in mers. I-am auzit pe mai multi colegi, 2 defapt, ca ajung in limitare cand depasesc, de aici intrebarea mea.
                    Razzvan, nu sunt pasionat de intreceri, repet am dat o situatie posibila.
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by andy_x3m View Post
                      Andrei de ce spui ca nu e normal sa schimbi? Daca esti in a 3a si ai ajuns in limitare ce faci? In afara de asta daca schimbi sa pici in a4-a in punctul de cuplu maxim parca masina are un "zvac", sau asa imi pare mie.
                      Asta inseamna ca ipoteticul sofer si-a gestionat eronat depasirea!Chiar si la o masina mai puternica nu este recomandat sa schimbi treapta in plina depasire!Eu zic ca important e sa cunosti ce poate motorul si pe baza acestui fapt, plus factorii eterni sa-ti calculezi depasirea!
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #41
                        Si mie mi s-a intamplat de mai multe ori sa schimb tr superioara cand inca eram in depasire.
                        Care e defapt problema??? Ok, nu e recomandat pt depasirile in forta (desi si aici e discutabil), dar de ce sa continui sa rulez spre 5000 rot/min cand sunt trecut de jumatea tirului si am drum liber? (situatie ipotetica da?)

                        Sau hai sa luam un alt caz si sa vedem care e mai rapid la depasire, eu - plec de la 3500-4000 pe tr 3 pana pe la ~5000-5500 si dau tr 4 si continui depasirea (care e deja facuta 75%), sau altu care din start se baga pe tr 4 in depasire??
                        Last edited by Octavian; 6 August 2008, 09:41.

                        Comment


                        • #42
                          Se presupune ca trebuie sa faci depasirea in siguranta...Ori daca schimbi treapta de viteza in plina depasire, se pierde putin timp ca sa nu mai zic de "sansa" de a rata viteza!Ma rog....Nu se poate discuta nimic concret pt ca sunt situatii si variabile multe!Treaba e ca motoarele nu sunt de forta, prin urmare trebuie sa-ti dramuiesti fiecare cal putere , altfel......
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #43
                            Cum sunt unele drumuri din tara ) .... Ex aici la mn in jud e drumul dn22 ( navodari - lumina ) ... Debea au loc sa treaca 2 tiruri ... Si vorba lui darksid3 daca ratezi treapta ... ( s-ar putea sa ajungi la stirile de la ora 5 )

                            cum spun foarte multi loganisti ... Sunt masini ff puternice....Si le dau astia " in gura " rau de tot....


                            off topic : De ce nemtii cumpara Logan-uri / Sandero si nu cumpara masinile lor sh ? .. Ca na romanu e fudul ..Vrea BMW .. Audi si dp 3 luni ...Ii face segmentarea...Sau diverse probleme

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Loganu View Post
                              off topic : De ce nemtii cumpara Logan-uri / Sandero si nu cumpara masinile lor sh ? .. Ca na romanu e fudul ..Vrea BMW .. Audi si dp 3 luni ...Ii face segmentarea...Sau diverse probleme
                              Arata'mi neamtul care pe langa Logan nu are masina de peste 20.000 euro ....

                              @Octavian___30 : e vorba de depasiri mai la limita si nu de depasiri unde ai un drum drept/liber in fata si poti sa 'ti schimbi si cd'ul de la cd'player. In astfel de depasiri intru direct cu a 5' a ....

                              Comment


                              • #45
                                Depasiri in forta, pai iti demostrez ca varianta mea scoate timp mai mic decat daca ma bag sa spunem la ~85/h in depasire pe tr 4.
                                Pe tr 3 am demaraj mai fulminant si timpul de schimbare 3 pe 4 e prea mic ca poti spune ca ai vreo pierdere mai mare (nici macar nu se apropie) fata de cum te-ai baga pe tr 4 in depasire.

                                Ca nu e safe, da - cel mai bine pt siguranta e sa alegi o treapta cu care sa poti efectua intreaga depasire, dar daca esti sigur pe tine, iti cunosti masina, in anumite situatii poti face depasire pe tr 3 si 4.

                                Sa spunem ca ai un tir care merge cu ~85/h cum il depasesti mai rapid? Din start pe tr 4 sau incepi depasirea cu tr 3 si apoi tr 4. Eu iti spun sigur ca ajung mai repede in fata lui daca incep depasire pe tr 3.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google