Cu Ce Treapta Efectuati O Depasire La 80 Km/h ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Depinde si de viteza celui pe care vrei sa il depasesti... Asa ca folosirea treptei III nu e obligatorie numai in situatii riscante :P

    Comment


    • #62
      Sa fim realisti... Avem loganuri, nu ferrari ;) daca la fiecare depasire am folosi treapta a 3-a unde s-ar ajunge? Cat ar tine, si sa nu mai spun de consumul cu care va laudati. in primul rand cand depasiti, mai intai va uitati ce depasiti, ce vine din fata, nu ii dai a 3-a, doar asa ca la turatie mare zbarnaie misto toba stock. inca o data sa fim realisti...
      Last edited by dj 21 rac; 10 August 2008, 13:04. Reason: greseala de exprimare

      Comment


      • #63
        Stai linistit, ca tine...N-o fi loganul vreun benchmark in materie de fiabilitate, dar motoarele alea chiar tin la taraiala...
        normal ca adio consum, daca depasesti totul cu a 3-a.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #64
          Daca in 25 mii masina a fost invatata batraneste(2500-3000)si vin acum si schimb la 3500-4500 ture, nu creste consumul?( poate e o intrebare prosteasca, dar...Luati-ma incet. Pana sa intru in L.C. Mergeam mai batraneste)

          Comment


          • #65
            Pai in primul rand 2500 - 3000 rpm sunt valori aproape optime pentru consum. Normal ca daca incepi sa 'i dai 4500rpm consumul va creste ...

            Comment


            • #66
              Da dar daca schimbi la 4500 -5500.. Altfel face cuplu...Si sprinteaza ...Cel mai bine e sa revii pe banda ta rapid...Iar apoi pe potolesti ..

              Comment


              • #67
                Ce cuplu la 4500-5500? De 100 NM? La turatia aceea, ai multi cai, cuplu nu prea

                Comment


                • #68
                  Raspunsul la intrebarea asta depinde si de motorizare.. Spre exemplu la 16v`ul meu pentru o depasire in fortza nu e nicio problema sa folosesti treapta a 3a pana pe la 100-110. Dar ma gandesc ca la un motor 8v care nu e asa sprinten la turatii mari nu are rost sa folosesti a3a.
                  Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                  Comment


                  • #69
                    Ma refer cand schimbi din a 3 - 4 ... Turatia mai scade un pic...Si exact cum zice razvan ... A lui face cuplu la 3.750 ... De exemplu .. A 3 - 80 km/h (4.000 rpm) .. Schimb a 4 - cand ajunge acul la 90 3500 de ture...Si apuca un pic de cuplu sa faca .. Daca ma gresesc...Sa ma corecteze cinveva

                    Comment


                    • #70
                      Depasirea asta o efectuam in functie de conditii aIIIa sau aIVa

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by razvyy21 View Post
                        Raspunsul la intrebarea asta depinde si de motorizare.. Spre exemplu la 16v`ul meu pentru o depasire in fortza nu e nicio problema sa folosesti treapta a 3a pana pe la 100-110. Dar ma gandesc ca la un motor 8v care nu e asa sprinten la turatii mari nu are rost sa folosesti a3a.
                        intradevar un 8 v nu merita sa te duci cu a treia peste 100 ,cel mai bine e sa te duci cu a treia peste 130
                        toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                        Comment


                        • #72
                          Aici ii dau dreptate lui @virtualmansorin insa eu ma duceam max pana la 125km/h ca era limitata la 6000rot/min si eu zic ca trage bine in aIIIa dupa 100km/h

                          Comment


                          • #73
                            Vineri am fost pe la voi pe la tg jiu
                            toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by virtualmansorin View Post
                              intradevar un 8 v nu merita sa te duci cu a treia peste 100 ,cel mai bine e sa te duci cu a treia peste 130
                              Ce rost are sa te duci cu a 3a pana la 130 in conditiile in care ar urca mai bine cu a 4a? Eu ma gandesc ca atunci cand faci o depasire iti propui sa o realizezi cat mai repede si nu sa testezi viteza maxima in treapta respectiva
                              Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                              Comment


                              • #75
                                Asta e ca topicul benzina vs disel nici o data nu se va ajunge la un consens...
                                si sa va mai spun ca cu un 85dci nu am reusit sa fac o depasire in deal in a3a , ptr ca a intrat in limitare?Nu va mai spun...
                                si nici nu va spun ca cu 1.6 16v am reusit...
                                Last edited by SoNyKeL; 17 August 2008, 07:26.

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google