Cu Ce Treapta Efectuati O Depasire La 80 Km/h ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by razvyy21 View Post
    Ce rost are sa te duci cu a 3a pana la 130 in conditiile in care ar urca mai bine cu a 4a?
    Si cam care ar fi aceste conditii in care ar trage mai bine cu a 4'a decat cu a 3'a ? ..

    Comment


    • #77
      La vale.....

      Comment


      • #78
        Originally posted by razvyy21 View Post
        Ce rost are sa te duci cu a 3a pana la 130 in conditiile in care ar urca mai bine cu a 4a? Eu ma gandesc ca atunci cand faci o depasire iti propui sa o realizezi cat mai repede si nu sa testezi viteza maxima in treapta respectiva
        ia inmulteste cuplul motor cu rapoartele cutiei de viteze si vezi daca nu cumva in tr3 ai la roata cuplu mai mare decat in tr4...Si-o sa intelegi de ce in tr3 masina trage mai bine decat in tr4 la orice turatie vrei tu. De aici rezulta ca si depasirea o faci mai repede in tr3 decat in tr4.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #79
          De acord dar asta este valabil si pentru trapta a 2-a fata de a 3-a dar nu inseamna ca depasirea trebuie sa se faca cu a 2-a. Depasirea se face cu a 3-a pentru ca acolo se obtine cel mai bun raport dintre putere(direct proportionala cu viteza) si cuplu(direct proportional cu tractiunea).Si apropo de depasire vreau sa mai adresez inca odata(pentru ca a ramas ca-n tren) urmatorea intrebare, poate s-o gasi cineva sa ne lamureascaca:
          avand in vedere art.42 si art.45 pct.1 si pct 4 din Noul Cod Rutier, care este traiectoria pe care trebuie s-o urmeze un autovehicul care circula pe un drum cu mai multe benzi pe sens sau pe autostrada atunci cand trece inaintea altui autovehicul pentru ca aceasta manevra sa se numeasca DEPASIRE?

          Comment


          • #80
            Am si eu 2 intrebari.
            1.Cei care au motoare de 1.4,la o depasire in treapta a 3a la 80/km h la cat va urca turometru?
            2.Care este turatia constanta cu care trebuie sa circulam cand suntem la un drum intins,deci in treapta a5a?(adica sa se simta bine si motorul,consumul sa fie unul acceptabil)

            Comment


            • #81
              1.4mpi, 1,6mpi si 1.6_16v au aceleasi rapoarte la cutia de viteze, deci la aceeasi viteza au aceeasi turatie. In tr4, la 80km/h, ai cam 2700 rpm. In tr3, cam 3800-4000, daca nu ma insel.
              consum acceptabil si mers "intins" ai ibn tr5 la 100-110km/h, cam 2800-3000rpm.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #82
                Te inseli seba eu in a5a la 3000 am sub 100km

                sigpic

                Comment


                • #83
                  Ce a zis Seba e valabil la sedan, la MCV difera, pentru ca pe unele motorizari sunt si JR5, etajate diferit.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #84
                    "Red Alin" cam 4000 rpm. Din neatentie astazi stand de vorba in masina nu am schimbat viteza si nu stiam ce se aude , cand ma uit la turometru 4000rpm . Informatia e relativa pentru ca am schimbat repede masina fiind in rodaj.

                    Comment


                    • #85
                      Deci erai in a5a si aveai 4000 de rotatii sau cum zici?

                      Comment


                      • #86
                        Pai nu era vorba de tr3?
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #87
                          Eu am intrebat cu totul altceva.
                          Cand sunt pe autostrada,normal ca la drum intins (stau numa intra5a).
                          Pentru ,,sanatatea" motorului,ce turatie constanta tre sa am?
                          Eu zic ca 120 km/h si o turatie de 3000 si ceva e numai bine si pentru motor si pentru consum!

                          Comment


                          • #88
                            Nu stiu daca tu la 120km/h ai numai 3000rot/min

                            Comment


                            • #89
                              Am zis peste 3000,asta insemnand vreo 3500 maxim.

                              Comment


                              • #90
                                Am raspuns la intrebarea ta (aia de zici ca e "cu totul altceva") la postul #81, adica 9 posturi mai devreme, ultimul rand al postului. La 3500 numai economic nu mergi...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google