Originally posted by virtualmansorin
View Post
Cu Ce Treapta Efectuati O Depasire La 80 Km/h ?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
In primul rand o treapta se selecteazain functie de masa pe care o transporti cu masina.La loganul meu de 1.4 daca sunt singur in masina merg cu a 5-a cu 60km/h si merge chiar excelent.Daca in schimb masina e incarcata cu 500kg la 60 am a 3-a.
si e posibil ca la 80 sa fi si in viteza 1 daca ai un ferarri sau poti sa mergi si cu a 2-a numai ca daca ajungi la 90 ramai fara injectie(am probat pe loganul meu), sau cu a 6-a pe un opel vectra 1.9 cdti(de asemenea am incercat)asa ca fratilor mergeti cu ce treapta de viteza vreti.Respectfara
Comment
-
Salut! Ma bag si eu nitel in discutie, ca eram prin zona...Pana acum a 3-a a fost mai sprintena, cand bag picioru' in acceleratie, zboara la 100 km/h in cateva secunde. In a 4-a mai lent, cum s-a mai spus si mai inainte...
Concluzia: nu depasiti in curbe!...LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!
Comment
-
Am citit o pagina intreaga de aberatii. Anunatati-ma, va rog, cand aveti de gand sa va opriti, ca sa stiu sa va sterg posturile si sa va dau warn la toti...Sunteti voi cu toate pasarelele acasa? ce dracu ati batut papagalul cu depasirea cu farurile stinse ca sa faci economie?
hai inapoi la subiect, pana nu inchidem taraba...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Motorul are 90 de cai INDIFERENT DE SARCINA LA CARE ESTE SUPUS. Si pe banc tot 90 de cai are la turatia corespunzatoare si cu toti consumatorii porniti tot 90 de cai are numai ca puterea nu mai este folosita intr-un singur sens adica numai pentru viteza.Faptul ca il supui la sarcini diferite asta are alte implicatii, schimbarea raportului la cutia de viteze, consumul de carburant, s.A.
Asta e fix ''pixu'' ce spui, fara suparare )
Masoara pe dyno puterea la roata fara AC, apoi fa aceeasi masuratoare cu AC cuplat. Vei ramane surprins.
Explicatia e simpla, AC pornit este un consumator care se foloseste de puterea motorului pt a functiona, avand cu totul alt rol - adica NU e aceeasi treaba ca si cum ai avea 200 kg suplimentare in portbagaj, desi ca efect ar putea fi acelasi la rulaj pe drum.
Comment
-
El se referea strict la consumatorii electrici (faruri, incalzire luneta etc.), care e clar ca nu au nici o treaba cu puterea motorului.
Comment
-
Ba au. La jaguar, rezistenta de dezghetare luneta are 300W, motoventilatorul din bord are 350W, uite cum s-a adunat deja 1CP. Au legatura, dar ca noi nu le simtim in realitate, asta e cu totul altceva.
tavi, omul se referea strict la puterea pe banc, care e de 87CP pt 1.6mpi. La roata deja vorbim de randamentul transmisiei, etc. Normal ca din 87CP la volanta, daca mai scoti 2-3 cu a/c, 2 cu electronicele si aplici randamentul transmisiei te trezesti cu 20 cai mai putinDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nu vreau sa fiu rau, dar aici se poate "stinge becul: e clar ca pornesti depasirea cu treapta in care te aflii, se poate face si cu T3 si cu T4, e foarte adevarat ca in T3 ai puterea mai mare, decat in T4 la aceeasi viteza.Cu 1.5 85 cp depasesti lejer din T4, la 1.4 cred ca sunt probleme.Last edited by mdi_pro; 7 September 2008, 08:41.
Comment
-
Salut. Nu am mai postat de mult timp, defapt nici nu am mai intrat demult pe acest site. Am citit numai posturile de la pagina 8, si mam crucit. Am o singura intrebare: ce depasiri faceti voi, de va trebuie un cal putere scos din stingerea luminilor, aerotermei, casetofonului, si ce ati mai enumerat voi? Chiar asa va grabiti? Unde? La moarte? Daca astea sunt depasirile voastre, atunci eu trebuie sa incetez sa mai merg cu masina, si sa merg numai cu tirul, sau trenul. Numai bineCand viata iti intoarce spatele, nu fi fraier, pune-i mana pe cur
Comment
Comment