Se poate transforma loganul in unul hybrid?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se poate transforma loganul in unul hybrid?

    A incercat cineva sa isi transforme loganul in hibrid, adica sa mai adauge un motor electric?
    Pe mine ma tenteaza aceasta idee, si am toate piesele necesare pentru asa ceva, 2 motoare brushless de 3kW fiecare, regulator de viteza si acc. LiPo 10S10P 50Ah ( 100 celule lipo de 5000mA legate cate 10 in paralel si 10 serie, rezulta un acc. de 37V 50AH).

    De ce as avea nevoie ca sa pot omologa instalarea lor pe masina?

  • #2
    de cateva mii de euro in primul rand.

    Comment


    • #3
      De alta tara. In rar n-o s-o poti omologa prea curand sau prea ieftin. Trebuie omologare individuala...
      o/____\o
      (i)
      .........

      Comment


      • #4
        poate cu omologare individuala. Dar probabil isi ia un logan nou cu banii care ii da

        Comment


        • #5
          Poate nu stii ce inseamna omologare individuala si de cate teste si proiecte e nevoie.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • #6
            Si unde vrei sa pui motoarele? IN rotile spate?
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #7
              citisem undeva ca dupa luni de zile de teste si verificari la RAR cei de la k9 au inscris in circulatie loganul coupe...deci se poate dar cu costuri mari si sa te lipsesti de masina ceva timp

              parerea mea decat sa te chinui sa o faci electrica sa mergi cu ea asa sau ii pui gpl si te doare la basca
              sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

              Comment


              • #8
                In primul rand trebuie sa dispui de fonduri grosolane...si sa fii in permenanta in legatura cu un reprezentant RAR asta in cazul in care nu vrei sa reface proiectul de la capat in cazul in care aluia nu o sa-i placa cum ai conectat tu motoarele la roti etc...
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • #9
                  In rotile din spate ma gandeam sa le pun, motoarele ar intra la fix in spatele butucilor de roti si acumulatorul ar veni montat in locul roti de rezerva.

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca nu stii in ce te bagi.....dar eu iti urez success.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • #11
                      si ce legatura are acest topic cu Tutoriale : Cum sa iti faci singur?
                      titlul era total inadecvat, acum e mai ok.
                      mutat la Intrebari frecvente
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #12
                        @ casper20

                        Este un proiect ambitios.

                        Inainte de a face ceva la scara mare (Logan hibrid) incearca intai sa faci un cart electric cu piesele pe care le ai.

                        Asa vei acumula experienta si vei putea evalua mai bine complexitatea transformarii Loganului in hibrid.

                        Deci, fa intai un proiect mai mic, du-l pana la capat si apoi te vei putea inhama la un proiect mai complex.

                        Tine-ne la curent cu evolutia proiectului mai mic (de exemplu, cartul electric).
                        Logan GPL 1.4

                        Comment


                        • #13
                          Eu sunt curios doar daca ai mers cu vreun hibrid. La viteza mica are consumul mic, daca o calci ceva mai binisor, nu foarte mult, masina va consuma mai mult decat un normala, ca trebuie sa care greutate suplimentara, bateriile si motoarele electrice.

                          Cat cantaresc bateriile tale si ce durata de utilizare prognozata ai pentru ele, ca majoritatea rezista ~ 5 ani.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by casper20 View Post
                            A incercat cineva sa isi transforme loganul in hibrid, adica sa mai adauge un motor electric?
                            Pe mine ma tenteaza aceasta idee, si am toate piesele necesare pentru asa ceva, 2 motoare brushless de 3kW fiecare, regulator de viteza si acc. LiPo 10S10P 50Ah ( 100 celule lipo de 5000mA legate cate 10 in paralel si 10 serie, rezulta un acc. de 37V 50AH).

                            De ce as avea nevoie ca sa pot omologa instalarea lor pe masina?
                            Nu o sa mearga mai repede ca o caruta, iar ca distanta 100m. Motorul masinii de 1.6 are o putere de 66KW (parca) si tu in cele 2 motoare nu ai decat 6KW
                            Originally posted by crististreulea View Post
                            si ce legatura are acest topic cu Tutoriale : Cum sa iti faci singur?
                            titlul era total inadecvat, acum e mai ok.
                            mutat la Intrebari frecvente
                            Mai bine il muti la Cafenea
                            Last edited by 1.6_mpi; 25 October 2013, 14:09.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              mai era pe aici un thread cu cineva care vroia sa-si faca logan full electric, dar nu-l mai gasesc. asa ca postez aci. ieri am vazut la pitesti un logan alb neobisnuit. prima data mi-a atras atentia sunetul ala de troleu, dupa aia am vazut placuta cu numar AG-xx- EVR si are pe capacul de la alimentare semnul asta
                              n-am apucat sa stau de vorba cu proprietarul, dar eu cred ca masina asta e hibrid deci se poate!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google