La aceiasi bani luam si eu...
Se poate transforma loganul in unul hybrid?
Collapse
X
-
ozenele, iti plac flatulenceurile alea cu ELC la numar? Sunt faine de condus dar costa bateria sa o cumperi de te indoaie, si se duce repede. De aia le renault o inchiriaza catre clienti.
Nu e nevoie de garaj incalzit, doar de priza/statie de incarcare in parcare. Se incing singure la incarcare, de aia au si ventilatorNu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Pfff, ajungi acasa de la munca, bateria e gata si iti aduci aminte ca trebuie sa cumperi ceva de la supermarket. Dar bateria se incarca abia peste 7 ore, te-ntrebi de ce naiba mai ai masina.
Sau, e traficul asta dement de sarbatori, ramai fara curent in baterie fix in intersectie dupa 3 ore in trafic.
Autonomia acumulatorilor e de cacao si pana nu se va trece peste episoadele Litiu si altele asemanatoare, vor ramane un fiasco.
Probabil, nu vom avea niciodata un acumulator ieftin si cu autonomie mare, de cecenii de cand se tot cerceteaza, daca se putea face cu materialele de pe planeta, era deja construit.
Cand vom termina petrolul, o sa avem masini pe gazeificare, vom taia toate padurile si vom da clima peste cap.
Apoi vom creste iarasi cai de tractiune.
Viitorul suna bine, ecologistii vor fi multumiti!
Comment
-
mr k, ala cand sta in trafic consuma curent pentru faruri si radio. Si in conditii vitrege face 80 km, ceea ce e mai mult decat fac unii toata saptamana in oras.
Si ca sa te duci la paine nu stai 7 ore, stai 30 min ca atunci cand e goala se incarca mai repede.Last edited by einstein1984; 17 December 2014, 12:28.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
vazut loganul hibrid de Pitesti. Inainte de a face o balanta a cheltuielilor si eficientei este mare lucru ca a reusit.
mariannn - in Franta au inca inoculat codul civil napoleonian care este mult mai strict dpdv al protectiei consumatorului. De-asta mereu nemtii sunt cu un pas inainte in privinta soft-urilor, tuning-ului .. au mai multa flexibilitate
ELIA AG vindea in Germania powerbox-uri pentru motorizari Renault, produse in Franta de ADS Ruggeri, iar in Franta la vremea aceea inca erau interzise !
Indienii ne-au luat-o inainte. nu degeaba au astia multe soparle pe-acolo ...
Comment
Comment