Curiozitate Pedala Acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In cazul asta o sa-mi pun glezna in gips.

    Comment


    • #17
      Originally posted by csebalyn View Post
      hai nu zau? Daca eu apas tot cu 46-le si cu 110kg, crezi ca va face arcul ala vreo diferenta?
      le: apropo, pedala se regleaza foarte usor, din "agrafa" de pe cablul de acceleratie din compartimentul motor, inaintea corpului clapeta...
      regleaz-o tu din agrafa...Si daca ol lasi mai jos...Nu o sa mai ai cursa completa la potentiometru clapetei fluture....
      Fuarte Nervos !!!

      Comment


      • #18
        Dar e asa de greu sa te obisnuiesti cu pedala de acceleratie cum a venit reglata din fabrica? Toate cele trei marci de masini pe care le-am avut pana acum aveau alt feeling la acceleratie dar in 2-3 zile de acomodare asta n-ar trebui sa mai fie o problema.

        Comment


        • #19
          Ar trebui sa te obisnuiesi cu pedala dupa cateva sute de metri. Nu as recomanda sa reglezi pedala de acceleratie. O sa te doara piciorul de o sa fugi cu el in mana.
          ABS Plus Preferance 1.4 MPi

          Comment


          • #20
            @kandrei: chiar am reglat-o din agrafa si merge "brici"
            @andrei: chiar nu are benzinarul acceleratie electronica? Pai pozitia clapetei de aer, nu-i "citita" de ecu printr-o rezistenta? Si nici nu se poate corecta pozitia cu motorasul pas cu pas...Hopa...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              Ok...Deci eu ca sa fac pedala de acc mai tare, tre sa umblu la agrafa aia da??? (e INUMANA la drum lung, in 25000 km n-am gasit o pozitie buna ca sa nu ma doara tibia sau sa-mi amorteasca picioru)

              Comment


              • #22
                Originally posted by csebalyn View Post
                @kandrei: chiar am reglat-o din agrafa si merge "brici"
                @andrei: chiar nu are benzinarul acceleratie electronica? Pai pozitia clapetei de aer, nu-i "citita" de ecu printr-o rezistenta? Si nici nu se poate corecta pozitia cu motorasul pas cu pas...Hopa...
                e citita o rezistenta, dar nu are motoras electric de modificare a pozitiei.
                daca ar ave amorotas electric de modificare a pozitiei, atunci ai putea pune pilotaurtomat, pentru ca acel pilot automat cam asta face mentine o tensiune constanta pe motorasul respectiv astfel incat clapeta d eaer sa ramana deschisa intr-o pozitie fixa.
                Fuarte Nervos !!!

                Comment


                • #23
                  Repet intrebarea: corectia de ralanti cum se face? Nu cumva cu un motoras? Si apropo, e mai usor de controlat un stepper decat un servomotor, mai ales in aplicatii ce nu necesita acuratete si eforturi mari...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    Faza cu motorasul de control relanty e destul de grava ... Am avut si eu probleme la cealalta masina si se tura vara sa accelerez eu ... M-a ajunt vreo 500 ron sa schimb motorasul relanti sau supapa BYPASS
                    Bafta
                    I'm The Best , Fuck The Rest

                    Comment


                    • #25
                      Ce supapa bypass? Doar n-ai turbo pe 1.4mpi? Poate vana de absorbtie vapori din rezervor...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by VladutzB View Post
                        Problema mea (sau poate mi-se pare ) e ca pedala de acceleratie e cam moale ... Si parca nu se infinge prea bine ... Oare sa ma duc la service sa o reglez sau pot sa o reglez si acasa ...
                        era in rodaj atunci? Ca asa facea si a mea in rodaj..O atingeam putin si pleca..Ff sensibila
                        " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google