am si eu o intrebare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am si eu o intrebare

    am un logan Ambition 1.5 DCI 65 CP dar dupa parerea mea doar in acte are 65 CP pentru ca, cu a 2-a o urc pana in 70 80 KM/h si toti prieteni imi zice : nu are cum sa fie asta 65 CP .........+ ca, m-am dat la liniuta cu un logan 1,6 16V si doamne ce ceata i-am dat
    Logan Ambition 1.5 DCI - 2006
    Passat 1.9 TDI - 2006
    Audi 80 1.9 - 1989
    Dacia PICKUP 1.4 - 2003

  • #2
    Salutare.

    Din ce stiu Motoarele DIESEL au un CUPLU mai mare de aceea accelereaza ceva mai repede daca cutiile de viteza ar avea aceleasi rapoarte.
    Dar, mai mult ca sigur l-ai luat pe 1.6 16v doar pentru ca soferul de pe BENZINAR nu prea se pricepe la liniute si mai mult ca sigur masina era si in rodaj.
    Un motor DIESEL dezvolta cuplu mai mare si la turatii mult mai mici (1700-2000 rpm) de aceea poate deplasa mase mai mari de greutate de pe loc mai usor si fata de un motor pe benzina care pe langa faptul ca au cuplul maxim mai mic, au si o panta lina de crestere a cuplului pana la turatia optima (3500rpm la 1.4MPi si 1.6MPi - 3750rpm la 1.6 16v) unde dezvolta cuplul maxim.
    Iti spun sigur ca cel de pe benzinar schimba undeva la maxim 3000 rpm si astfel el nu ajungea sa foloseasca decat maxim 75% din puterea motorului la 3000 de ture cand schimba si cadea la 2500 rpm adica la aproximativ 50-60% din puterea motorului. Pentru liniute la un benzinar intotdeauna trebuie sa schimbi in asa fel incat sa cazi in banda de turatii unde cuplul este maxim. Ex. cand ajungi pe la 4500 minim, indicat 5000rpm sau mai mult in asa fel incat sa nu ajungi intr-o turatie sub 4000 rpm cand ajungi in treapta urmatoare.

    !! ATENTIE !! Condusul sportiv dauneaza grav buzunarului
    Deoarece:
    - consum mai mare de carburant
    - posibilitate crescuta de a DONA puncte la politai (AMENZI for SPEEDING)
    - o oarecare uzura mai marisoara la motor

    Comment


    • #3
      Da, sigur cel cu care te-ai dat la liniuta a schimbat la turatii joase vitezele. Pana si eu cu 1,4 am dat fum la un diesel, dar 1,6 16V. DCI-ul ia 0-100 km/h in 15 sec pe cand 1,6 16V in 10,2 sec.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        asa e frate,am si eu un 1.4MPI si iam dat ceata la un 1.5dci....crede-ma!dar am schimbat numai la 4500rpm...mananca astfaltu....si prestige.......face multe masini la liniuta dar depinde numai de sofer
        bafta si sa o stapanesti sanatos ca arat super masina ta
        Last edited by 1.5 DCI; 14 August 2007, 10:02.
        Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

        Comment


        • #5
          Eu conduc 1.6MPI personal si 1.5DCI de servici !
          Cand ma urc in 1.6 din 1.5 imediat simt ca fuge mult mai bine, chiar se simte diferenta de caluti.
          Nu uitati ca si Soferul conteaza mult !!!
          CsB
          Ambition 1.6 MPI

          Comment


          • #6
            Dar la tine este si alta problema: 1,5 e MCV, iar 1,6 e Berliina.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              frate am mai zis-o 1.5 dci nu poate sa faca un 1.6 8 v ,mai ales un 1.6 16v
              nu poate sa faca 8v tunat pe 16 darmite dci
              haii sa fim seriosi ,fiecare este mindru de dacaiana lui dar sa le punem in ordine 16v,1.6 8v,si intre 1.5 dci si 1.4 nu pot sa ma pronunt ca nu am condus
              Last edited by 1.5 DCI; 27 May 2007, 20:46.
              toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

              Comment


              • #8
                Eu am fost cu unu cu dCi de 70 CP care stie sa schimbe vitezele la timp si a luat suta in 15.6s. Eu am 16V si l-am cronometrat si timpul meu a fost de 10.7s tot cu inca o persoana in masina. Cronometreaza-te si tu ca eu sunt tare curios ce timp ai.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  fratilor asta ziceam nu se poate sa fie numai 65 CP ...... nu ma laud ,nu-mi laud masina dar daca nu-i dau 100 in 10s i dau drumu de pe deal la vale singura .......am si un VW PASSAT 1.9 TDI 2006 115 CP si credeti-ma ca astiu puterile motoarelor .....cu passat-ul iau 100 in 7 s
                  Si inca ceva poate tuning-ul sa schimbe aerodinamica sau ceva de genul si sa fie un fel de avantaj?
                  Logan Ambition 1.5 DCI - 2006
                  Passat 1.9 TDI - 2006
                  Audi 80 1.9 - 1989
                  Dacia PICKUP 1.4 - 2003

                  Comment


                  • #10
                    Antevorbitorii mei au dreptate: totul tine de cum si cand schimbi treptele de viteza. Eu cu dci-ul meu de 70cp eram tare mandru de ce sprint are si cum trage mai ales in rampa. Am ramas un pic dezumflat cand urcam Dabagaul (acea rampa mare dupa ce iesi din Turda spre Cluj N.) si m-am luat la "tranta" cu un "golan" 1,4 benzinar. Tipul era meserias, cred ca o tinea numai in 5000 de ture ca nu am reusit nicicum sa il "fac" .Eu aveam 130km/h si tipul tot se ducea in fata; ori avea remapare, ori stia sa foloseasca jucaria destul de bine. Asta e! In consecinta benzina trage mai bine decat dci cu conditia ca acea piesa dintre volan si scaun sa fie meseriasa. Cu parere de rau, recunosc ca e primul benzinar care m-a facut si....... la deal .
                    1,5 dci 70 cp, martie 2007, 5,2%

                    Comment


                    • #11
                      si mie mi se pare ca pana la 60km/h cu plecare dupa loc se infige bine,dar mai incolo trebuie CP daca vrei sa traga bine.
                      oricum daca dci-ul e remapat la 90CP benzinarul de 1.4 numai are nici o sansa.

                      Comment


                      • #12
                        N-ai cum sa ajungi la 90 CP din remapare la dci, se ajunge la 84 CP.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          La motorina nu stiu (cate tipuri sunt mai buna mia proasta etc), dar cu un 1,4(mici modificari) benzima 99+ +(se gasesc in supermarcheturi niste soluti pe baza de kerosen care se pun in rezervor pentru a curata instalatia) si o sticluta din acea in rezervor si invatat sa traga de mic (nu ma lau dar a facut ceva furori se uitau nedumeriti dc fuge asa un 1,4) daca ar fi si cipuit....
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by andrei
                            Da, sigur cel cu care te-ai dat la liniuta a schimbat la turatii joase vitezele. Pana si eu cu 1,4 am dat fum la un diesel, dar 1,6 16V. DCI-ul ia 0-100 km/h in 15 sec pe cand 1,6 16V in 10,2 sec.
                            chiar 14 secunde! golan 1.5dCi, cauciuce kormoran de iarna 185/65/15, jante standard tabla.
                            am testat cu cauciucuri de iarna pe asfalt cald, temperatura afara fiind de 25 grade. fiind cald, cauciucele de iarna devin mai moi ceea ce duce la cresterea aderentei . rezervorul era aproape gol, singur in masina si am 70kg
                            am repetat testul cu cauciucuri good year 205/60/16, jante aluminiu 16" de pe un renault scenic model 2006, 17 secunde . se simte chiar si la condusul zilnic diferenta. simti ca nu mai ai iaceasi acceleratie ca si cu rotile standard. latimea afecteaza frecarea iar rotile puse una linga alta(nu pe masina) e diferenta de 1 cm inaltime. good year sint mai inalte.
                            dau cele 3 secunde diferenta pe acelasi consum, eficienta ENORM crescuta la frinare si nu in ultimul rind stabilitate crescuta.
                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment


                            • #15
                              dar greutatea jantelor???ca sunt mult mai grele decat alea din tabla...
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google