am si eu o intrebare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dci-urile au senzor pe placute, mpi-urile nu.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      M-ati facut curios, si am sa verific si eu daca am . Ar fi culmea, la Oltcit aveam, si in plus de asta si discuri de frana pe spate.
      , sunt cu ochii pe voi !
      :thumbsup:

      Comment


      • #33
        Nici eu cu 16V nu am asa ceva ? .Inebunesc Intreb ca nu m-am uitat pana acum
        Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

        Comment


        • #34
          Eu stiu ca nici un Logan nu are senzor de uzura placute de frana.
          Placutele vin cu senzorul (metalul ala de face contact cand se toceste placuta) dar de la ele nu pleaca acel cablu care atunci cand se tocea placuta iti aprindea becul in bord.
          La Oltcit este. Ce vremuri!

          Eu am dci si nu are senzor. Poate la astea mai noi sa fi bagat si senzor dar eu nu am auzit.
          Last edited by 1.5 DCI; 31 August 2007, 15:34.
          Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
          10.000 km - 22.01.2007

          Comment


          • #35
            Bine , asta se poate rezolva , chiar daca nu faci conectarea firelor in bord. Montezi un buzzer , si-l pozezi pe undeva pe sub bord, pe la pedalier. Asta daca ti mortis sa ai un control pe placautele de frana, nu?
            , sunt cu ochii pe voi !
            :thumbsup:

            Comment


            • #36
              Eu stiam ca la dci-uri (si cel de 65 de CP) se aprinde becul in bord daca se tocesc placutele. Asta auzisem si eu, acum daca e adevarat nu stiu, n-am apucat sa verific.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                ok, am 1.5dCi din seria 2 de fabricatie. adica prima serie aparuta pe piata si eu am comandat dCi-ul. am prins doar a doua serie care a aparut (am asteptat 3luni). aveam serie la caroserie si ea nu era inca facuta.
                sa revenim la subiect, dau roata jos si scot etrierul si placutele, fac si poze. trebuie sa existe acel fir, fara acel fir in bord nu se aprinde nimic.
                @Floryn: "Ar fi culmea, la Oltcit aveam, si in plus de asta si discuri de frana pe spate."
                eu am mercedes din '73 cu discuri si pe spate si n-am senzor la placute . oltcitul tot caruta olteneasca care scirtie ca dracu e si va ramine.
                revin cu poze curind.
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #38
                  @Cristisreulea = Ai dreptate scartaiau, dar asta'i din cauza placutelor de f. proasta calitate. Eu am TRS din '93, si pe fata am discuri ventilate cu placute originale cu senzor, si culmea chiar functioneaza sistemul, iar pe spate tot discuri. Si nu scartaie niciuna. Scuze ca am continuat sa fiu offtopic.
                  Acum ca la Logan , constructorul nu sa mai sinchisit sa traga un fir in plus acolo si pentru acest tip de placute de frana cu senzor, pe mine nu ma deranjeaza forte mult. Cum am scris si in postul meu de mai sus, pot f. usor sa improvizez , si problema'i rezolvata.
                  Cu stima, FLO.
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Telcean
                    am un logan Ambition 1.5 DCI 65 CP dar dupa parerea mea doar in acte are 65 CP pentru ca, cu a 2-a o urc pana in 70 80 KM/h si toti prieteni imi zice : nu are cum sa fie asta 65 CP .........+ ca, m-am dat la liniuta cu un logan 1,6 16V si doamne ce ceata i-am dat
                    fara suparare ca ma bag in discutie ca inca n-am LOGAN dar topicul asta imi suna a poveste pescareasca...
                    asa si eu cu dacia mea 1.6 am facut un lamborghini. si da chiar l-am facut dar omul nu sa coborat la nivelu meu... eu scuipam pistoane pe esapament si el era in frana de motor

                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      ok, am dat jos roata, etrierul, placutele de frina si am filmat. deci sper ca am lamurit ca nu am fire pentru senzor pe placute. si se vede suficient de bine ca e 1.5dci si preference.
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Telcean
                        [...]am si un VW PASSAT 1.9 TDI 2006 115 CP si credeti-ma ca astiu puterile motoarelor .....cu passat-ul iau 100 in 7 s
                        Acum eu nu stiu ce Passat ai tu :-) Passatul 2.0 TDI 140 CP accelereaza pana la 100 in 9,8 secunde, iar 3.2 V6 250 CP in 6,9.

                        Comment


                        • #42
                          Eu am un MCV 1.6 .. iar intr-a treia schimb la 5500 rpm si am 120 km/h .. si nu imi sta vreun 1.5 in fata .. sorry .. )))

                          Comment


                          • #43
                            salutare eu am 1.5dci de 85cp si te contrazic mihaitzaMcv eu cred ca nu ai condus nicodata vreun dci de spui asta fara caluti in plus stoc
                            Powered by LSS
                            http://img444.imageshack.us/img444/7...c127494gif.jpg

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by MihaitzaMCV View Post
                              Eu am un MCV 1.6 .. iar intr-a treia schimb la 5500 rpm si am 120 km/h .. si nu imi sta vreun 1.5 in fata .. sorry .. )))
                              Daca-i remapat dci-ul de 85 de CP e total pe dos.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • #45
                                Pe MCV 1.6mpi si dci de 85cp are acelas timp la 0-100 dupa specificatiile dacia din cate tin minte si probabil daca masina este mai incarcata balanta se inclinda de partea dciului.Daca dci este resoftat cred ca avantajul este 100% pt dci.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google