Cum Imi Dau Seama Daca Am ABS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by TWeetY View Post
    rotile nu se blocheaza brusc
    Rotile nu se blocheaza aproape deloc, pentru ca ABS tocmai asta face, mareste viteza rotii/rotilor care se invart(e) mai incet.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #17
      Nu cred ca e o gluma, nici eu nu stiu daca am sau nu ABS.
      Cert e ca daca pun o frana brusca pe asfalt scartaie si lasa urma. Asta inseamna ca nu are ABS?

      Comment


      • #18
        da , clar nu ai abs

        Comment


        • #19
          Originally posted by Seba View Post
          Deschide capota motorului. Cum te uiti la motor, in spatele acestuia, pe aripa stanga, trebuie sa vezi o pompa cu 5 conducte. Aia e servopompa abs-ului. Daca nu-i acolo, n-ai abs.
          apropo, vad ca ai motor de 1.4. Ce an de fabricatie, ce versiune de echipare? Pana in septembrie 2006, doar ambition-ul de 1.6 si dci aveau abs.
          La ce a zis seba as mai adauga: conductele sunt subtiri si verzi. Nu va omorati masinile pana nu saltati capota.
          sigpic

          Comment


          • #20
            Daca pana acum ai avut o masina fara abs si esti obisnuit asa , adica sa iti tii piciorul in frau si sa nu apesi la maxim pedala de frana , sa ai grija mare cu abs, adica sa fi chiar mai atent decat daca nu ai , zilele trecute i-am demonstrat unui passat cat de naspa e sa ai abs la o viteza de 50 la ora pe ud , eu m-am oprit perfect fara niciun fel de problema la o trecere de pietoni insa el cand a calcat frana la maxim s-au blocat un pic rotile apoi am auzit direct cum a intrat in mine ...
            Din punctul meu de vedere existenta abs e indoielnica , e foarte bun in vreo 20 % din cazuri , in restul de 80% iti lungeste distanta de franare pe orice conditii meteo ... un sofer experimentat conduce o masina cu abs mai prudent decat una fara abs ... nu aruncati cu pietre, e o parere personala
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #21
              In situatii de urgenta (accident iminent spre ex) iti spun ca nu mai ai tu timp sa dozezi corepunzator frana, fie nu franezi destul, fie ingheti rotile.
              E suficient o data sa te scoata din rahat, in sensul ca nu blocheaza rotile si mai ai directie sa eviti, si si-a aratat beneficiile.
              Mai prudent (e si logic) trebuie sa fii cand masina n-are ABS.

              PS: la ala cu Passatu nu te-a lovit ca a avut ABS, te-a lovit ca n-a fost atent.
              Intotdeauna cam asa se intampla, cei care n-au ABS vor sa arate cat de rau e sa ai masina cu ABS... ))

              Comment


              • #22
                Octavian , eu am o supernova in curte , insa in garaj am ca masina de familie o astra h sedane , cu abs , si ce-i drept m-a scos din rahat o singura data cand un copil mi-a sarit in fata , insa m-a scos din rahat nu in conditiile in care s-a oprit masina mai repede sau instant , ca aveam 50 la ora, doar am continuat sa am directie si sa evit , dar m-am oprit la mult mai mare distanta decat fara abs ...
                Si chiar nu sufar ca nu am abs , nici nu vreau sa scot in evidenta ca lipsa abs-ului e benefica , ti-am dat caz concret , pentru ca pana la urma intai folosim atentia la volan , cu abs sau fara poti merge, insa poti merge cu abs fara atentie ? cunosc om mort in x5 , cand i-au zburat toate airbag-urile era intact pe la suprafata insa avea hemoragie interna , poti avea jdemii de sisteme de asistare , siguranta pasiva, activa , ca te poti duce la dreapta tatalui instant daca iti pui baza in ele.
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #23
                  Cazul tau nu e concret deloc, si e si tras de par.
                  Ar trebui sa faci comparatie intre masini identice abs si non abs.
                  Ce spui tu e apa de ploaie, masini diferite, si mai ales(!!) ca ai franat de la 50/h, cum adica la distanta ''mult mai mare''?
                  Asa ceva nu se poate la viteza asta, numai daca ai probleme la frane.
                  Intelegem daca era 100/h, desi nici acolo nu este edificator, pt ca sunt masini diferite in discutie.
                  Unde mai pui ca una are si vreo 200 kile in plus (Astra).

                  PS: hai sa facem proba pe udeala, ma crezi ca aia cu ABS franeaza pe distanta mai scurta? Sau nici asta nu crezi ))

                  Comment


                  • #24
                    Sa nu uitam de importanta f mare a tipului de cauciuc pe care il ai, de starea lui de "sanatate", asupra comportamentului in franare.
                    Cu cat ai un pneu mai uzat cu atat ti se lungeste distanta de franare, sa nu mai vorbim de combinatia pneu uzat-impropriu si suprafata cu pietris, uda, polei etc...
                    Cel mai bun ABS ramane prudenta.
                    Nu trebuie sa conduci o masina cu ABS ca si cum ar ingheta pe loc daca ii calci frana...

                    P.S. Cel mai simplu mod de testare este pe asfalt cu pietris deasupra, cu mare atentie la "obstacole", cu foarte putina viteza, calcata mai brusc frana, se simt acele vibratii in pedala si zgomotele aferente. Dar cel mai bine ridici capota sau intrebi delear-ul
                    Last edited by 77sky; 14 October 2010, 15:23.
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • #25
                      Iar va cramponati de abs??
                      Daca cei care au abs si le e frica sa mearga cu el,,va dau un sfat,,,scoate-ti fratilor siguranta din tablou si gata,aveti masina fara ABS!
                      Ca sa spuneti ca nu e bun abs-ul pe masina ,,inseamna ca sunteti soferi de Duminica!
                      Vedeti ca a facut Cristi Streulea un filmulet cu ,,testarea loganului cu/fara abs,,,la 100 de km/h...Acolo va convingeti.

                      Iata alt thread cu Abs-ul,,si acolo vedeti si sfatul lui Streulea....http://www.loganclub.ro/forum/distan...ighlight=logan
                      Last edited by Ivan Marian; 14 October 2010, 17:31. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        eram sa i trag una in cur lui unu la o trecere de pietoni grav! am pus frana tare si am inceput sa virez...canci..bine stiam ca numai vireaza, dar, fractiune de secunde am luat piciorul dupa frana si am inceput sa fac eu abs si am resuit sa l evit.

                        la abs poti sa pui frana brusc la viteza 50+ si sa mai si virezi, la o masina fara abs nu ai ce sa i mai faci daca nu ai experienta.
                        si iarna este bun ptr nu ti ingheata rotile si poti vira.

                        Comment


                        • #27
                          Este chiar foarte bun ABS-ul, iar ca sa-ti dai seama daca e echipata cu abs uita-te la pasajul rotii in spate si undeva spre portbagaj ar trebui sa vezi un carenaj da protectie din plastic negru, daca nu-l ai nu ai ABS
                          sigpic http://www.loganclub.ro/forum/vand_d....html?p=782991

                          Comment


                          • #28
                            iar incepem cu abs vs non abs? o fi si asta o conspiratie mondiala cu milioanele de euro investite in siguranta si abs
                            sigpicMy ride

                            Comment


                            • #29
                              am si eu o problema cu abs-ul. am schimbat rulmenti si dupa ce plecam dupa loc dupa 30 40 km/h se aprinse martorul in bord. pe tester zicea ca este defect unul din senzori. astazi i-am schmbat cu 2 senzori noi din targ. simptomele sunt aceeasi. de la ce sa fie senzori ? rulmenti ? la rulmenti acolo ce e drept e putina mizerie ( pamant, vasilina ce a iesit din rulmenti) Sa pun aoaratul cu jet si sa curat zona unde intra senzorii ?
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by samy0388 View Post
                                Daca pana acum ai avut o masina fara abs si esti obisnuit asa , adica sa iti tii piciorul in frau si sa nu apesi la maxim pedala de frana , sa ai grija mare cu abs, adica sa fi chiar mai atent decat daca nu ai , zilele trecute i-am demonstrat unui passat cat de naspa e sa ai abs la o viteza de 50 la ora pe ud , eu m-am oprit perfect fara niciun fel de problema la o trecere de pietoni insa el cand a calcat frana la maxim s-au blocat un pic rotile apoi am auzit direct cum a intrat in mine ...
                                Din punctul meu de vedere existenta abs e indoielnica , e foarte bun in vreo 20 % din cazuri , in restul de 80% iti lungeste distanta de franare pe orice conditii meteo ... un sofer experimentat conduce o masina cu abs mai prudent decat una fara abs ... nu aruncati cu pietre, e o parere personala


                                Sa stii ca in mare parte ai dreptate.Pe asfalt uscat,mi se pare ca opreste bine cu ABS,dar pe ud,chiar aseara trebuia sa intru de pe o strada principala pe o alee si aveam vreo 60,incep sa franez la limita sa nu intre abs-u,si cand trebuia sa virez aveam prea mare viteza si am calcat frana in capat si numa vad ca intra ABS-u si trec de intrare.Am ramas mirat ce diferenta era cand am franat pana la limita,adica simti ca masina opreste si "intri in volan" si cand a intrat abs-ul parca se ducea mai tare masina.
                                Cumpar volan de Duster

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google