Sa Fie Termostatul De Vina?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sa Fie Termostatul De Vina?

    Am si eu o intrebare ?
    De ceva vreme nu prea mai imi baga caldura in masina , baga doar cand turez motorul destul de mult , si acum cand este destul de frig imi creste apa foarte repede si destul de mult (fara 2 liniute nu ajunge sus de tot) ma gandesc ca nu deschide termostatul suficient si de aceea nu se poate face racirea si inclusiv circuitul de apa prin calorifer ?!?!?!?
    Masina este Dacia Logan 1.4

  • #2
    schimba-l nu deschide

    Comment


    • #3
      Nu trebuie schimbat,asa am patit si eu iarna trecuta,trebuie sa merg turat numai in 3000 de ture ca sa imi incalzeasca apa,am schimbat si antigelul si pana la urma mecanicul mi-a zis sa schimb si termostatul,m-am enervat si am pus masina pe test si surpriza,mufele de la filtru de aer nu erau bagat bine,le-am scos si am dat cu sprei de contac si nu mai am treaba,merge perfect,umbla bine la mufe sigur e de acolo,bafta.

      Comment


      • #4
        Pai daca nu deschide termostatul si apa urca destul de sus, de ce nu baga caldura? Vrezi ca s-ar putea sa fi ramas robinetul caloriferului pe inchis, termostatul si el..., pare sa fie mai multe cauze. Ai bagat ceva sa cureti sistemul sau sa astupi vre-un por? Ai golit sistemul si nu l-ai aerisit cum trebuie?
        Eu zic ca sunt mai multe cauze:
        - adica daca temperatura urca trebuie sa ai caldura, iar tu nu ai, adica o problema.
        - de ce urca asa de mult pe vremea asta..., e alta problema.
        sigpic

        Comment


        • #5
          Pai si cand urca gradatiile la apa asa mult ai deschis capota sa vezi daca motorul chiar e incins rau, porneste termocupla? Daca nu, e posibil ca afisajul sa fie fals, adica ori sonda de temperatura indica eronat, ori e clasica problema a masei insuficiente a tabloului de bord si liniutele se plimba aiurea fara legatura cu realitatea. Avand in vedere ca tie nu-ti baga caldura in masina decat daca turezi motorul inclin sa cred ca afisajul e fals, caloriferul se infunda destul de greu, deci schimba totusi termostatul si vezi cum se comporta, 90% asta e problema.

          Comment


          • #6
            Robinet ? Unde ? La chiuveta ?

            Principalul suspect este termostatul, care pare sa fie blocat partial inchis sau deschis, cum vrei s-o iei. Apa se incalzeste greu, dar temperatura urca peste normal daca soliciti motorul tare.
            sigpic

            Comment


            • #7
              La asta ma gandeam si eu !!! Termocupla porneste si nu tind sa cred ca afisajul este eronat !!! Dar (banuiesc ca ) sonda de la afisaj este pe motor si indica apa din circuitul motorului si automat daca termostatul nu deschide logic ca apa se incalzeste peste limita in motor dar nu ajunge la sistemul de racire si nici la caloriferul din masina. Mai ales ca are "toane" ca sa zic asa , cate odata baga caldura si parca nici apa la motor nu urca asa rau (poate atunci deschide termostatul)
              ........ Capota o ridic zilnic si nu stiu ce sa zic pentru ca apa in borcan face presiune .... (oarecum) , aerisire i-am facut destul am lasat sa curga cca 2 litri de lichid de racire deci....... plus ca aerisirea se face singura .
              Masina am cumparato in toamna si pot sa spun ca tot circuitul de racire era varza am tot schimbat la coturi si furtune ...

              Comment


              • #8
                Un termostat nu-i scump, chiar pe original, desfaci 3 suburi si pierzi 500 ml lichid de racire. Cine stie ce depuneri are pe el si nu mai lucreaza corect.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Ce treaba are termostatul cu caldura din masina, adica de nu e caldura in masina? Vreau sa spun ca sunt doua radiatoare care racesc motorul, unul afara, ala din botul masinii care e folosit 100% vara, iar celalalt e cel care se afla in masina si iti baga caldura si il folosesti doar iarna. Cel de afara este deschis de termostat, iar cel din masina (ala de caldura) de robinetul de caldura. Ca urca apa la motor e clar termostatul de vina (a ramas pe inchis), dar ca nu baga caldura in masina ce e de vina?

                  Originally posted by dr_mke View Post
                  Robinet ? Unde ? La chiuveta ?
                  Butonul ala de dai rece sau cald in masina, nu cred ca e cazul sa iti pun poza, nu e un robinet?, nu deschide sau inchide un circuit parcurs de apa calda din motor?
                  Last edited by MihaiiahiM; 26 January 2014, 15:47. Reason: Automerged Doublepost
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    A vrea sa cred ca glumesti.
                    Daca termostatul ramane deschis, motorul va atinge foarte greu temperatura de regim, sau deloc; deci cu, sa zicem 60*C in circuit, nu prea te incalzesti. Nu exista un robinet care sa inchida/deschida trecerea apei prin caloriferul din habitaclu; circulatia se face continuu; butonul din masina doar deschide un volet care orienteaza jetul de aer de la aeroterma sa treaca sau nu, prin calorifer.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Colegu` a zis ca ii uraca liniile in bord. Asta ce inseamna?, ca termostatul a ramas pe deschis?
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        mai baieti despre ce vorbim ? robineti, fire la filtrul de aer,2 radiatooare de racire, corect ar fi daca nu stim sa nu ne bagam. omul are o problema si voi ca de obicei dati cu presupusa pe langa tema

                        Comment


                        • #13
                          Cine stie mai bine sa ne explice si noua!
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            S-a explicat o data. Popa nu face liturghia de 2 ori pentru o baba surda.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by MihaiiahiM View Post
                              Cine stie mai bine sa ne explice si noua!
                              Mai bine cum?
                              1.Ai spus ca n-are legatura termostatul cu...incalzirea in habitaclu; ti-am spus ca are.
                              2. Ai spun ca exista robinet pe circuitul climatizare; ti-am spun ca n-are.

                              Uitati o poza a circuitului de racire; aceiasi care se regaseste in Manualul de reparatii; pentru toti care vor sa afle cum e cu cel termostat si circuitul de racire/incalzire la Logan.
                              Attached Files
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google