Sa Fie Termostatul De Vina?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    poate acum va uitati la scema pusa de iancu si sper sa intelegeti ceva

    Comment


    • #17
      1. Logan 1 si Logan 2 NU au robinet pe calorifer. "Robinetul'' e pe circuitul de aer dirijat/sau nu prin calorifer sau vaporizator.

      2.Din aducerile aminte cand termostatul e inchis apa TRECE si prin calorifer.

      Pana la schimbarea termostatului recomand verificarea furtunelor caloriferului atunci cand ai 4-6 linii pe bord. Sunt reci, calai, calde ?
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • #18
        Lichidul de racire trece prin radiatorul de incalzire habitaclu TOT TIMPUL.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Originally posted by radu cornel View Post
          poate acum va uitati la scema pusa de iancu si sper sa intelegeti ceva
          Nu sunt convins ca toata lumea va intelege functionarea sistemului de racire.

          In orice caz, daca apa "urca" la 6 linii si n-are caldura eu vad o situatie in care termostatul e blocat pe inchis (lichidul nu circula si spre radiatorul de racire), iar radiatorul de incalzire este partial infundat.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #20
            Problema este simpla,,termostat blocat pe inchis si apa nu circula prin calorifer cum trebuie.
            Acum,,,zic si eu,,, daca i se bloca pe inchis de tot termostatul, probabil ca i se aprindeau in bord toate liniile, deci i se deschide partial, cat sa mai permita cat de cat trecerea anemica a antigelului prin calorifer.

            Comment


            • #21
              Asta am spus si eu ceva mai sus, dar se pare ca sunt ceva colegi pe aici care nu citesc primul post, postul de la care a pornit discutia.
              Uitati ce am spus:
              Originally posted by MihaiiahiM View Post
              Eu zic ca sunt mai multe cauze:
              - adica daca temperatura urca trebuie sa ai caldura, iar tu nu ai, adica o problema.
              - de ce urca asa de mult pe vremea asta..., e alta problema.
              sigpic

              Comment


              • #22
                Salut, si eu sunt de parere ca termostatul e blocat pe inchis din moment ce iti creste temperatura la 6 liniute din cate inteleg, pentru ca nu deschide circuitul catre radiatorul de racire(schema pusa de Iancu Mic). probabil sigurul lucru ca sa nu iti creasca toate liniutele la temperatura e ca ... afara e frig si cum spuneai ca iti porneste termocupla , iar termocupla porneste cand lichidul de racire ajunge la o anumita temperatura. Acum poti sa ferifici conductele din masina de sub bord undeva in spate pe unde e pedala de acceleratie, trebuie sa fie 2 conducte, daca alea sunt fierbinti cand temperatura pe ecran indica cel putin 4 liniute inseamna ca nu indica eronat, si daca sunt fierbinti trebuie sa verifini butonul de rece-cald de la panoul de climatizare, desfaci panoul si verifici cablurile sa fie conectate bine doar sa ai grija cand desfaci, acum cum e frig si plasticul este casant sa nu rupi ceva pe acolo, daca nu te descurci poate gasesti pe cineva care sa te ajute. Sa ne spui ce ai rezolvat. Oricum din cate vad ai diesel si dieselul iarna ajunge cu greu la 4 liniuite la temperatura deci probabil trebuie sa te pregatesti sa schimbi si termostatul si probabil gresesc dar la diesel nu stiu daca poti lua termostat separat, eu cand am schimbat am gasit doar cu tot cu carcsa... si a fost un pic mai scump. Asa ca si eu cred ca domnul Mihai are dreptate, ai doua probleme si nu ar fi de mirare daca spui ca a fost praf circuitul de racire. Cam asta ar fi, acum asteptam sa ne spui ce ai rezolvat. A si uite aici poti sa te uiti sa iti faci o idee cum se da acea consola jos http://www.tutorialelogan.ro/2011/05...onsola-la.html bafta.

                Comment


                • #23
                  @Toroop ce spui e bine, dar se vede ca nu ai citit primul post. E vorba de 1.4.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Da, imi cer scuze initial chiar am citit dar m`am pierdut printre atatea pareri si am uitat , atunci chiar nu e o priblema schimbarea termostatului inca o data scuze pentru neatentia mea.

                    Comment


                    • #25
                      Cu termostat inchis sau deschis, apa circula si pe circuitul mic. Cand termostatul este inchis, singurul radiator vizitat de catre lichidul de racire este cel de incalzire habitaclu.

                      Ajunge sa ramana 1 mm deschis si motorul se va incalzi foarte greu, iar la cele mai mici solicitari se va incalzi rapid peste normal, pentru ca atunci cand solicitarea dispare, sa se raceasca rapid la loc.

                      The end.
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        mihaiduban: cumpara un termostat de origine(aftermarket nu recomand ca nu prea tin) 1l de antigel si apuca-te de treaba, ori mergi la un service daca nu te pricepi. Operatiunea de inlocuire e simpla, dar pe frigul asta e mai greu daca n-ai un garaj. Daca zici ca ai avut probleme cu circuitul de racire e posibil sa fie si radiatorul din habitaclu partial infundat, dar mai intai schimba termostatul si vezi cum se comporta apoi.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google