Cillinder 3 Missfire!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cillinder 3 Missfire!!!

    Știe cineva sa îmi spună ce înseamnă aceasta eroare? Când a apărut eroare a palpait becul de check engine. O data a apărut la relantiv și o data în mers. La relantiv oscila, dar în mers nu se simțea. Lipsa de putere. Motorul era aproape rece în ambele cazuri. Filtrele au fost schimbate recent. Mașina are 23000km. În unul din cazuri era pe benzina și în celalalt pe gaz. Bujiile nu cred ca au fost scbimbate. Urmează sa le schimb luna viitoare. Când accelerez la fund, pana la 4000 rpm urca normal as spune, apoi se simte o ușoară smacitura după.care trage mai bine.

  • #2
    Engleza ne mananca.

    Missfire=rateu, adica pe cilindrul ala nu prea ai aprindere.
    Intai inspecteaza vizual starea fiselor de la bujii si a bobinei de inductie, apoi schimba bujiile.

    P.S. RALANTÍ, ralantiuri, s. n. Mers încetinit al motoarelor cu ardere internă. — Din fr. ralenti.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Scuze de greseli. Deci ma gandeam ca e de la bujii. Acum care e cilindrul 3? Din ce parte incepe numerotarea? Merci de raspuns. Engleza stiu la nivel de conversatii, nu termeni tehnici. Si ma gandeam ca e lipsa focului, ca doar asa se traduce motamo. Inca ceva: eroarea am citit-o cu obd doctor pt android. Am o interfata bluetooth. Stie cineva unde gasesc o versiune de ddt 2000? Cele de pe net nu merg.
      Last edited by L3on_rgby; 21 April 2014, 15:49.

      Comment


      • #4
        E bobina mai mult ca sigur daca are momente cand merge corect si cand intrerupe aprinderea.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #5
          Si cum ma pot asigura ca e bobina ca sa nu o schimb aiurea? La 1.2 am vazut ca nu e tocmai ieftina. 1.2 mai au si probleme de soft

          Comment


          • #6
            Cilindrul 1 e intotdeauna spre volant(ambreiaj). DDT2000 nu va merge pe interfata aia.

            O diagnoza ieftina ar fi inlocuirea bujiei 3 cu una de pe cilindrul 1 sau 2. Daca eroarea citita prin OBD persista pe 3 e bobina de inductie, daca se eroarea "muta" dupa bujie e bujia.
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              Fisa nu poate fii?

              Comment


              • #8
                Ba da, dar ca s-o masori iti trebuie un multimetru.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • #9
                  Inchidem si continuam aici.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google