Separare Sageti Martor Semnalizare Bord Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Separare Sageti Martor Semnalizare Bord Logan

    Salutare tuturor!
    Vreau sa fac sagetile stanga-dreapta de la martorul de semnalizare din bord sa se aprinda separat. Cand dau semnal stanga sa se aprinda sageata din stanga si cand dau semnal dreapta sa se aprinda sageata din dreapta. Cum pot face acest lucru? Vreau sa stiu ce anume imi trebuie pentru aceasta operatiune si pasii pe care trebuie sa-i urmez. Va multumesc mult daca ma puteti ajuta!
    Last edited by Andy96; 22 June 2014, 14:20.

  • #2
    noul logan are implementat acest sistem

    Comment


    • #3
      D-nu Fane de la Calarasi facuse exact ce doresti tu. Discuta cu dansu

      Comment


      • #4
        Trebuie sa desfaci tabloul de bord si sa montezi 2 LED-uri, unul pentru stinga altul pentru dreapta, locul e cam strimt acolo ca e prevazut decit 1 LED, trebuie separat spotul de lumina de la cele 2 leduri noi spre fiecare sageata in parte, trase fire separate pentru cele doua directii ( acum ajunge 1 singur fir de semnalizare, trebuie 2 pentru stinga respectiv dreapta ),...
        Daca crezi ca poti face singur - ceea ce nu cred, daca puteai, faceai deja si nu mai intrebai - cam asta e de facut in citeva cuvinte, asa ca pune sa faca lucrarea asta cineva mai experimentat.

        Originally posted by Tinuletz View Post
        noul logan are implementat acest sistem
        Da, si solenza avea asa !
        Ca tot sarbatorim 10 ani de cind NU se mai fabrica !
        Last edited by bogdan_cr; 22 June 2014, 17:47.

        Comment


        • #5
          bogdan_cr
          Cu desfacerea tabloului de bord si lipirea ledurilor ma descurc. Ceea ce nu stiu eu este despre urmatoarele:
          Trebuie sa ma leg cu firele de la cele doua leduri de pe placa la maneta de semnalizare sau la UCH sau la amandoua? La ce pini ar trebui sa ma leg? Daca mai lipesc un led smd verde pe socket plcc2 langa cel deja existent pe placa mai trebuie sa lipesc si o rezistenta de 1kohm la acel led?

          Comment


          • #6
            Da, andy96, trebuie sa te legi la maneta de semnalizare cu un fir pe semnalizare stinga si respectiv semnalizare dreapta. Deci te legi la maneta, pe firele care se duc spre becuri, nu la UCH.
            Sigur ca da, fiecare LED cu rezistenta lui. Trebuie sa inghesui acolo 2 leduri PLCC2 ( 3528 ) de preferinta verzi si sa separi in masca aia de plastic alba care vine deasupra ledurilor cu un perete lumina celor doua leduri verzi sa fie dirijata spre cele doua sageti stg -dr.
            Ca sa intelegi chestiile electrice, uite o poza care te ajuta, schema semnalizare de la solenza, asa trebuiei sa faci, cum este acolo.
            209 maneta semnalizare-iluminare
            247 tablu de bord, in dreapta cele 2 leduri separate stg -dr din tabloul de bord .
            Acum nu mai ai nici o problema, se intelege din schema cum faci, oricum ne vedem aici pe forum pentru alte amanunte si lamuriri.
            Daca nu se intelege pe schema sa-mi zici sa ti-o trimit altfel sa se cunoasca, eventual toata schema de solenza.
            Attached Files
            Last edited by bogdan_cr; 22 June 2014, 19:02.

            Comment


            • #7
              Intrebarea era pentru Logan nu Solenza.

              Trebuie sa pui cate un Led in paralel cu fiecare ramura de semnalizare (267=dreapta)
              Maneta de semnalizare nu are "forta" pe ea, trimite o masa catre UCH
              Attached Files
              Last edited by t0rquemada; 22 June 2014, 20:26.
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #8
                Oricum andy a inteles ideea , sa se lege becurile de semnalzare, sa le duca in bord pe fiecare LED stg-dr. cu rezistenta.
                Asta e important, nu " caraielile " dintre noi cu toate ca nu stiu cu ce te-am deranjat, torqe...

                Comment


                • #9
                  Nu e vorba de deranj aici, e vorba de informatii corecte, ca altfel isi da foc la masina si apoi da vina pe forum.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • #10
                    Eu i-am zis sa apeleze la cineva mai experimentat, dar andy a zis ca se descurca, noi decit sa-i explicam.

                    Gresala mea a fost ca schema care am postat-o e de Slz ph1 cu UCB/IC, cea de Slz ph2 ( cu UCH ) e in alt PC care nu era disponibil cind am postat ieri.
                    Cea de SLZ ph2 este exact cum trebuie facut, difera decit TdB Slz <> Lgn, la Slz e cu 2 leduri, la Lgn cu 1 led.

                    Torque, scuze pentru neintelegerea din partea mea.

                    Comment


                    • #11
                      Va multumesc mult pentru ajutorul acordat. Pentru ca duminica viitoare ma duc in targ la Autovit sa-mi cumpar o carcasa noua pentru cheia masinii ca la cea originala de 7 ani de cand am masina s-a gaurit rau butonul de inchidere am sa cumpar si un panou cu ceasurile de bord de logan ph1 sh de benzinar. Vreau sa cumpar un panou de ceasuri pentru ca am de multa vreme in gand sa fac experimente cu leduri pe el si decat sa-l stric pe cel original al masinii care are si CB (asta in cel mai rau caz) mai bine fac teste pe unul sh de la dezmembrari. Panoul de ceasuri am sa-l cumpar fara CB pentru ca nu il voi folosi pe masina daca am panoul de ceasuri original cu CB. Imtrebarea mea este:
                      Cum imi dau seama care panou de ceasuri este de benzinar si care e de diesel? Ma refer la panourile de ceasuri cu folia neagra care nu au vopsite cu rosu zonele periculoase de turatie la turometru. Banuiesc ca trebuie sa existe o diferenta intre ele(cel de benzinar si diesel), poate au pe spate niste coduri ceva care sunt diferite.
                      Am sa fac aceasta operatiune cu separarea sagetilor de la martorul de semnalizare mai intai pe panoul de ceasuri pentru teste.
                      Deci:
                      Dezlipesc ledul de la martorul de semnalizare existent pe placa si lipesc in acel loc 2 leduri smd verzi pe socket plcc2 cu 2 rezistente de 1kohm, cate o rezistenta la fiecare led. Apoi separ lumina sagetilor de semnalizare care trece prin masca aia de plastic alb cu gaurele care vine pe placa. Oare ce sa bag eu la mijlocul gaurii din masca de plastic alb unde este martorul de semnalizare ca sa separ lumina ledurilor?
                      In legatura cu firele care trebuie sa le trag de la panou la maneta de lumini respectiv semnalizare si la UCH am sa ma uit la masina cand am sa am timp in week-end si va intreb daca am ceva ce nu stiu cum sa fac.

                      Comment


                      • #12
                        niste poze se poate??? cum semnal stanga si dreapta cine are????

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Andy96 View Post
                          Cum imi dau seama care panou de ceasuri este de benzinar si care e de diesel?
                          Nu ai cum, nu sint diferente la electronica dinauntru, o diferenta ar fi ca la dizel exista ledul indicator apa in carburant, la benzina nu. Si cel de bujii incandescente mai e la dizel activ, dar si la unele benzinare ( astea mai noi ph2 ) este activ indicind defect electronic ecu injectie.
                          Din fabrica cel de dizel are o eticheta care scrie " DIESEL " pe ea, daca n-o fi cazut, se dezlipeste usor, acolo sint niste coduri, dar slabe sperante s-o mai gasesti acolo lipita pe cablaj.
                          Originally posted by Andy96 View Post
                          Oare ce sa bag eu la mijlocul gaurii din masca de plastic alb unde este martorul de semnalizare ca sa separ lumina ledurilor?
                          Poti incerca cu o bucata de plastic subtire sau carton taiata pe masura, sub forma de trapez, gaura aia fiind conica, ai sa vezi. Imparti conul ala in doua de la suprafata la nivelul ledurilor tocmai jos spre cablaj. Lipesti cu poxipol cel mai bine. Peretele trebuie sa fie cit mai opac sa nu treaca lumina din sageata std -dr sau invers.
                          Originally posted by Andy96 View Post
                          ...cand am sa am timp in week-end si va intreb daca am ceva ce nu stiu cum sa fac.
                          Ne gasesti aici, nu plecam nicaieri.

                          Comment


                          • #14
                            ai mai rezolvat ceva niste poze din timpul lucrarii daca ai

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google