Originally posted by mr.K
View Post
In plus, daca masina ar fi in mintile ei, la caroserie, articulatii, directie, adica servisata periodic corespunzator si interior "curat" (desi nu pare, interioru' spune multe despre fostul proprietar - d.p.d.v. al intretinerii, respectiv de cum a fost hingherita masina.
Paradoxal, nr de km ar fi ultimul lucru pe care l-as lua in considerare la mpi ph 1, daca la celelate treburi ar sta beton si asta ptr. ca motoarele astea sunt f. fiabile daca le acorzi un minimum de intretinere (ulei + filtre+ distirbutie schimbate la intervale regulate cf. recomadarilor).
Vorbim aici de un numar oarcum decenti de km, pana in 200.000.
Da' cum romanu' prima data se uita la cati km are masina-n bord...
Daca vanzatoru' m-ar asigura de maxima transparenta in ceea ce priveste istoricul accidentelor, l-as ruga sa-mi arate si ultimul rca ca sa-mi arunc un ochi pe clasa B/M.
Daca are casco cu prelungire anuala, si mai bine. Daca nu umbla cu minciuni ti le arata instant.
Originally posted by Kojak
View Post
Comment