Sfat - Achizitie Masina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by mr.K View Post
    Daca ar fi sa cumpar eu masina, as alege un 1.6 2007-2008, taxa platita si fara rugina.
    Exact asa as alege si eu. 1.6 8v, ph1 final de editie, adica spre 2008, taxa platita, cel putin echipare laureate, doar primu' proprietar. (sa prezinte acte doveditoare)

    In plus, daca masina ar fi in mintile ei, la caroserie, articulatii, directie, adica servisata periodic corespunzator si interior "curat" (desi nu pare, interioru' spune multe despre fostul proprietar - d.p.d.v. al intretinerii, respectiv de cum a fost hingherita masina.
    Paradoxal, nr de km ar fi ultimul lucru pe care l-as lua in considerare la mpi ph 1, daca la celelate treburi ar sta beton si asta ptr. ca motoarele astea sunt f. fiabile daca le acorzi un minimum de intretinere (ulei + filtre+ distirbutie schimbate la intervale regulate cf. recomadarilor).
    Vorbim aici de un numar oarcum decenti de km, pana in 200.000.
    Da' cum romanu' prima data se uita la cati km are masina-n bord...

    Daca vanzatoru' m-ar asigura de maxima transparenta in ceea ce priveste istoricul accidentelor, l-as ruga sa-mi arate si ultimul rca ca sa-mi arunc un ochi pe clasa B/M.
    Daca are casco cu prelungire anuala, si mai bine. Daca nu umbla cu minciuni ti le arata instant.

    Originally posted by Kojak View Post
    Exact asa as alege si eu. 1.6 8v, ph1 final de editie, adica spre 2008, taxa platita, cel putin echipare laureate, doar primu' proprietar. (sa prezinte acte doveditoare)

    In plus, daca masina ar fi in mintile ei, la caroserie, articulatii, directie, adica servisata periodic corespunzator si interior "curat" (desi nu pare, interioru' spune multe despre fostul proprietar - d.p.d.v. al intretinerii, respectiv de cum a fost hingherita masina.
    Paradoxal, nr de km ar fi ultimul lucru pe care l-as lua in considerare la mpi ph 1, daca la celelate treburi ar sta beton si asta ptr. ca motoarele astea sunt f. fiabile daca le acorzi un minimum de intretinere (ulei + filtre+ distirbutie schimbate la intervale regulate cf. recomadarilor).
    Vorbim aici de un numar oarcum decenti de km, pana in 200.000.
    Da' cum romanu' prima data se uita la cati km are masina-n bord...

    Daca vanzatoru' m-ar asigura de maxima transparenta in ceea ce priveste istoricul accidentelor, l-as ruga sa-mi arate si ultimul rca ca sa-mi arunc un ochi pe clasa B/M.
    Daca are casco cu prelungire anuala, si mai bine. Daca nu umbla cu minciuni ti le arata instant.
    Ast doar daca masina o prezinta ca "fara accident".
    Last edited by Kojak; 18 March 2015, 16:48. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #47
      Originally posted by Kojak View Post
      [...] si interior "curat" (desi nu pare, interioru' spune multe despre fostul proprietar - d.p.d.v. al intretinerii, respectiv de cum a fost hingherita masina.
      Total de acord!

      Originally posted by 827sam View Post
      Cam cum credeti ca a fost intretinuta masina asta? Va dau eu niste "hinturi".

      P.S. De volan si de pedala de ambreiaj nu mai zic nimic.
      Attached Files
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • #48
        tapiseria aia, asa e ea, ca si model, in ape, sau e balosita de vreun caine de talie mare?
        in spate ma refer mai ales.

        ce-mi zice sina aia data la maxim in spate...ca omu' e "mult" , posibil scaun sofer uzat.

        jegu' adunat in coltul geamului spate imi zice ca nu prea le-a avut cu interioru' si ca ce se vede acum e un interior dat superficial in ideea vanzarii.
        as adauga dovada-n plus la cele spse si mizeria stransa in decursul timpului pe sina fata.
        Last edited by Kojak; 18 March 2015, 16:58.

        Comment


        • #49
          Pai atunci, masina noua tata ... daca era pretul de 6.000 euro nici nu te uitai la ea si-ai fi zis ca e prea scumpa pentru 6 ani de viata.
          E imposibil de gasit masina ieftina de la un tipicar cu km putini si ceruita saptamanal.
          Daca scazi pretul incepi deja sa gasesti troace din ce in ce mai polishate si coafate pentru vanzare.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #50
            @vitirol,

            asa e, volanul ala nu arata de masina rulata 70.000Km. (se vede cel mai bine in alta poza)
            ce dracu arata mult mai bine volanu meu care are cel putin 100.000km in plus fata de aia.

            @same,
            gasesti, da' cu noroc chior, masina de tipicar intretinuta stas...asta ptr. ca de obicei se dau ca painea calda, nu mai ajung puse pe site-uri sau duse-n targ sau pe trotuare-n intersectii.

            Comment


            • #51
              Oare verifica cineva cand cumpara un sh, daca airbag-urile chiar sunt la locul lor?
              Daca mai sunt si functionale, nu poti verifica decat intr-un singur mod, iar dupa aia iti trebuie alt airbag.

              Comment


              • #52
                auzisem ca cica e o smecherie la becu' ala de airbag, la logan cum sa verifici daca e sau nu functional sistemu'.
                nu mai retin exact, dar, parca dupa ce ai pus contactul si astepti sa se stinga toate becurile (mai putin bateria, uleiul usi deschise sau frana de mana - daca e cazul), airbagul se stinge cel mai tarziu dintre toate...acolo, o fractiune de sec. mai tarziu, chiar se poate observa. atunci e ok, e functional.
                asta electornic...fizic, nu-ti ramane decat sa inspectezi volanul cu atentie si zona airbag pasager - diferente de nuante, lufturi, umflaturi etc.
                sigur se observa daca e ceva ranced, la logan nu face nimeni fineturi de manareli, e prea mare investitia si prea mic profitu' ulterior.
                eventual e cusut capacul airbag-ului...cum am mai vazut (nu la logan)
                Last edited by Kojak; 18 March 2015, 17:19.

                Comment


                • #53
                  nu stiu cum sa zic dar la mine ambele airbaguri au alta nuanta decat plasticele din jurul lor. si sunt ambele la locul lor. manareala se face fara nicio problema, ECU nici nu isi da seama ca nu are airbaguri acolo. am vazut astfel de masini si pana nu verifici cu ochiul tau nu esti sigur de nimic.

                  Comment


                  • #54
                    la ala de la volan, am fix nuanta "mainii curente" a volanului, insa la ala de la pasager si la mine e usor diferita nuanta. are mai mult cauciuc decat restul plansei de bord care e doar plastic.

                    Comment


                    • #55
                      Asa ziceam si eu, una de dupa 2007 1.6 MPI cu principalele dotari. Oferta e mare si chiar sunt proprietari ce vor sa si-o vanda, caci la noi, Loganul e cea mai populara masina. Mi-e usor sa imi dau seama daca are sau nu urme de rugina, daca o fost vopsita vreo parte a caroserieri, la interior la fel. Am experienta ca sofer, plus ca nu o sa ma duc singur, vom fi 3, deci vom analiza masina foarte atent. Am inteles la ce sa ma astept si ce trebuie sa vad, dar la final, cel mai probabil ii voi face un test pentru linistea mea sufleteasca, chiar daca ma costa vreo 200 de lei.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google