If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Trageau vechile dacii 1300 acest tip de remorcuta si nu erau probleme, daramite loganul tau.
Acum daca tu o incarci cu mai mult de 750 de kg, abia atunci o sa ai probleme serioase, in sensul ca prajesti un ambreiaj, incingi franele loganului pt ca remorca nu are propriul sistem de franare si plus de asta la un control al politiei risti mai multe.
Tu din ce carte ai invatat pentru obtinerea permisului de conducere? Sau n-ai permis?
"Art. 30
Permisul de conducere se elibereaza pentru una sau mai multe dintre urmatoarele categorii si subcategorii de vehicule:
b) CATEGORIA B:
1. autovehiculul a carui masa totala maxima autorizata nu depaseste 3.500 kg si al carui numar de locuri pe scaune, in afara conducatorului, nu este mai mare de 8;
2. ansamblul format dintr-un autovehicul tragator din categoria B si o remorca a carei masa totala maxima autorizata nu depaseste 750 kg;
3. ansamblul de vehicule a carui masa totala maxima autorizata nu depaseste 3.500 kg, format dintr-un autovehicul tragator din categoria B si o remorca, a carei masa totala maxima autorizata nu depaseste masa proprie a autovehiculului tragator;"
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Remorca pusa de tine are masa proprie de 125kg, o incarci pana cand masa ei totala atinge 750Kg.
Partea cea mai nasoale e ca nu dispune de franare proprie, deci in anumite conditii te va impinge, asta ca nu mai vorbesc de gluma aia de cupla.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
O remorca cu sistem de franare este aia care are o frana de stationare (se actioneza ca o frana de mana), nu o frana conectata la sistemul de franare al masinii.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Frana de stationare e obligatorie, si e de obicei mecanica(cablu > tamburi)
Frana inertiala e pe protap si antreneaza printr-o tija(si/sau pompa hidraulica) acelasi mecanism de la frana de stationare, cu alte cuvinte masina franeaza, remorca intra in "masina" si se autofraneaza, "tragand"(franand) masina.
Protapul cu frana integrata arata, ca in poza, cu mentiunea ca acesta are si fir de siguranta, il ancorezi de carlig si, daca scapa cupla de pe carlig, firul actioneaza frana de stationare.
P.S. Am remorca, evident nu o tractez cu TCe-ul.
L.E. Am gasit si o poza explodata detalii
Frana pe remorca se actioneaza atunci cand vehicolul tragator franeaza, remorca tinde sa ruleze inspre acesta, iar un sistem de parghii actioneaza asupra ferodourilor din tamburii remorcii.
LE.
A explicat si colegul mai sus, mai tehnic decat mine.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Eu n-am vazut decat frana aia de mana si m-am gandit ca e facuta pentru stationare. La remorca din link-ul colegului nostru n-am vazut asa ceva. Multumesc pentru explicatii.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment